Gå til innhold

Min far legger ut innholdet i kjøleskapet mitt på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neste gang han kommer på besøk så sier du klart og tydelig fra at du ikke vil ha noe av flere slike bilder, og at dersom han ikke respekterer det får han ikke komme på besøk flere ganger. Hvis han likevel poster bilde gjennomfører du, og nekter ham å komme på besøk en periode. 

Når du slipper ham inn igjen bør han ha lært, hvis ikke hadde jeg ikke ønsket besøk av ham lenger, siden du har sagt at du ikke liker dette er det snakk om en voldsom mangel på respekt.

 

Det går jo eventuelt også ann å "shame" ham litt på facebook, ved å kommentere bildet. "Se her ja, dette er et bilde av mangel på respekt. Pappa (tagget) har fått beskjed om at jeg ikke liker at han poster disse bildene, men gjøre det likevel. Hva synes facebookfolket om foreldre som overkjører sine voksne barn på den måten?" (Tror kanskje jeg hadde alliert meg litt med noen av vennene hans på forhånd, så jeg var sikker på at noen faktisk kom til å kommentere at de ikke syntes det var greit.

Anonymkode: 0276f...b33

Takk, denne likte jeg.

Anonymkode: b1e89...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Festlig far du har! Hvorfor ikke variere litt i innholdet i kjøleskapet til neste gang han kommer? Legg inn en graviditetstest eller en svær haug med kondomer neste gang. Eller et skilt der du ber faren din om mer penger til alkohol. 

Anonymkode: 5dc4b...62b

Eller en liten plakat satt opp inne i kjøleskapet? "Gi deg pappa, det er ikke morsomt lenger" eller noe sånt.

Jeg kan nesten skjønne hva han har tenkt hvis du nettopp har flyttet ut og det eneste du har i kjøleskapet var en pakke smør, en slapp gulrot og tre kartonger hvitvin pluss en sixpack. "Se her, nå har ungen flyttet hjemmefra", liksom. Men å lage en føljetong av det er slemt, og når du sier du ikke liker det er det veldig slemt. Ditt kjøleskap, din rett til å velge. Kjenner jeg blir irritert på dine vegne.

Anonymkode: bb4cd...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyll kjøleskapet med bøkerog brosjyrer om å parkere foreldrene sine på sykehjem og begynnende demens hos fedre. Med godt synlige titler. 

 

Og utfordre ham til å legge ut et bilde før han har kikket i det. 

Anonymkode: 10413...003

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk, denne likte jeg.

Anonymkode: b1e89...2f2

Ja, du gjorde vel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...