Gå til innhold

Lavt stoffskifte


Gjest Ostmajones

Anbefalte innlegg

Gjest Ostmajones
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sliter sånn med søvn så har jeg mine tanker om hva du drikker. Har ei venninne som kun kan drikke vann fra kl 15 og utover. Saft, brus, kaffe, te, alt inneholder sukker, koffein og selv det minste spor av en av de holder henne mer våken. Det finnes medisin for bedre søvn og for innsovning. Når du sover bedre vil hjernen fungere bedre. Hvis du tar deg en treningstur, gåtur eller løper litt hver morgen får kroppen mer oksygen og hjernen vil fungere bedre. Alt dette samt en skål med havregrøt hver morgen kan ordne opp i dine mageproblemer også. 

Anonymkode: 7d5fd...840

Jeg drikker faktisk ikke noe annet enn vann, hender jeg kan ta en litn dæsj zero sagt oppi, men bare så det er såvidt noe smak. Jeg liker ikke brus, kaffe osv. 

 

Jeg gikk turer og jogget hver dag til jeg ble syk i slutten av mai. Har vært så hardt forkjølet at jeg ikke har tørt å vært i noe særlig fysisk aktivitet når jeg hoster til jeg spyr.

 

jeg pleide å spise lettkokte havregryn hver morgen, det gjorde heller forstoppelsen værre enn bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ostmajones
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker også som om du har lite immunforsvar, rett og slett derfor du ikke blir ordentlig frisk. Svette er normalt fra tid til annen spesielt enkelte steder i Norge denne sommeren. 

Om du trener aktivt, holder deg til vann og spiser nok så trenger er det rart om du har vektøkning. Vektøkning er også normalt ved lite søvn.

Anonymkode: 7d5fd...840

Ja jeg har dårlig immunforsvar, et av symptomene på lavt stoffskifte. Jeg drikker kun vann, sover ekstremt mye, trente helt til keg ble syk, har levd på salater og magert kjøtt, frukt og andre grønnsaker etc små porsjoner i årevis. Har alltid vært veldig slank, Men jeg gikk fortsatt kraftig opp i vekt i år og vekten går ikke ned uansett hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...