Gå til innhold

Når man virkelig ikke kan fordra venninnes kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det gjorde det ja, jeg tor kansjje det varer en stund, min samboer tror ikke det holder..

Anonymkode: 43e18...afc

Får håpe din samboer har rett 😉 

Dessverre ikke så mye annet du får gjort enn å vente på at hun tar til fornuft.

Lykke til så lenge 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Da er det bare å ikke invitere han da, og unngå å dra ut med vennene når du vet han er med de vennene. Inviter heller deler av de andre. Ikke alle de andre untatt han, det blir mobbing og slemt, men om han har like dårlig oppførsel mot alle de andre så kan det jo hende de også selv vil kutte han ut.

Anonymkode: c3945...790

Det er det jeg kommet fram til, men jeg for å jo litt dårlig samvitiget og vondt om henne..

Anonymkode: 43e18...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

1.5 år med 1 år pause. Jeg er enig med henne, men hun ignorere magefølesen sin.

Anonymkode: 43e18...afc

Kanskje du bare må si det rett ut til henne - at du liker ikke mannen og vil ikke høre mer om ham. Nå må hun jo bryte mønsteret her. Enten får hun gå fra ham eller akseptere ham og det destruktive forholdet. Du kan jo fortelle henne at hun bestemmer i sitt eget liv og viss hun velger å leve i det destruktive forholdet med en mann som ingen tåler, så har hun valgt det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lycka skrev:

Får håpe din samboer har rett 😉 

Dessverre ikke så mye annet du får gjort enn å vente på at hun tar til fornuft.

Lykke til så lenge 😝

Takk :)

Fordi han driver å provosere og krangler og trasser at vi orker ikke å være sammen med han, og dette er en god vosken mann som burde å vite bedre..

Anonymkode: 43e18...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mass skrev:

Kanskje du bare må si det rett ut til henne - at du liker ikke mannen og vil ikke høre mer om ham. Nå må hun jo bryte mønsteret her. Enten får hun gå fra ham eller akseptere ham og det destruktive forholdet. Du kan jo fortelle henne at hun bestemmer i sitt eget liv og viss hun velger å leve i det destruktive forholdet med en mann som ingen tåler, så har hun valgt det selv.

Takk, jeg tror jeg tar en pause fra henne og litt til etter brudet. også for jeg bare håpe det slutt fort. selvom jeg tviler på det.

Anonymkode: 43e18...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Da er det bare å ikke invitere han da, og unngå å dra ut med vennene når du vet han er med de vennene. Inviter heller deler av de andre. Ikke alle de andre untatt han, det blir mobbing og slemt, men om han har like dårlig oppførsel mot alle de andre så kan det jo hende de også selv vil kutte han ut.

Anonymkode: c3945...790

Det er folk i vennekretsen som har kuttet han ut, flere.

Anonymkode: 43e18...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk :)

Fordi han driver å provosere og krangler og trasser at vi orker ikke å være sammen med han, og dette er en god vosken mann som burde å vite bedre..

Anonymkode: 43e18...afc

Skjønner deg godt. Ingen som holder ut med en sånn oppførsel. 

Krysser fingrene for at din venninne snarlig innser det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lycka skrev:

Skjønner deg godt. Ingen som holder ut med en sånn oppførsel. 

Krysser fingrene for at din venninne snarlig innser det samme.

Takk 😊

Anonymkode: 43e18...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, jeg tror jeg tar en pause fra henne og litt til etter brudet. også for jeg bare håpe det slutt fort. selvom jeg tviler på det.

Anonymkode: 43e18...afc

Det er kanskje lurt, men tror jeg ville påpekt overfor din venninne at du er glad i henne og at du liker henne så hun ikke tror at det er hun, i seg selv, som er grunnen til din pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mass skrev:

Det er kanskje lurt, men tror jeg ville påpekt overfor din venninne at du er glad i henne og at du liker henne så hun ikke tror at det er hun, i seg selv, som er grunnen til din pause.

Takk for tips, jeg tenkte ikke over det, men jeg synes hun burde å forstå,

hun klager på det samme, men når jeg reagere og sier hun ifra, er jeg vanskelig og hun driver forsvarer han,¨

hun har prøvd på slik manupalsjon når jeg har snakket om en felles venninne, hvor hun reagert på det samme i alle år, prøvde å vri det rundt på meg i fohold til tidligere sitasjoner med han. så det reagere jeg ltt på, hun vet jeg ikke synes de burde å være sammen, men jeg vet ikke om hun skjønner at jeg ikke liker han som person også.

Anonymkode: 43e18...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sier seg selv. Men jeg må høre på alt dritten hun sier om han.

Anonymkode: 43e18...afc

Da spør du henne hvorfor hun fremdeles er sammen med ham, om hun har så mye negativt å si. Er du "heldig" skjønner hun selv at han ikke er noe å samle på. Ikke snakk negativt om ham, men spør henne hva hun selv tenker om oppførselen hans og hvordan han behandler henne. Noen tåler altfor mye av frykt for å bli alene.

Anonymkode: 85f96...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...