Gå til innhold

Kun sex i en stilling - og jeg klarer ikke ta det opp!!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har kun sex i en stilling, hver dag (han oppå). Jeg elsker å bli tatt bakfra feks eller stående.. men jeg tør ikke si det til han. Jeg vet, jeg vet, kjempetåpelig samt at jeg egentlig kun kan skylde på meg selv siden jeg ikke sier fra om det. Men sex for meg er umulig å snakke om. Alltid vært tabu siden jeg vokste opp, og har helt fullstendige sperringer. 

Så jeg har to spørsmål:

- Noen som har tips til hvordan jeg snakker om sex med ham og tar opp at jeg har lyst til at han feks skal ta meg bakfra? (Blir flau bare av å tenke på å ta det opp)

- Og det jeg lurer mest på: Tror dere ikke han syns han ikke det er kjedelig med kun den stillingen? Er han fornøyd med slik det er siden han ikke oppmuntrer til andre stillinger selv? (Er vel ikke så lett for dere å lese tankene hans, men jeg blir så usikker.. og selv om jeg egentlig kan finne ut av ting ved å ta det opp, så sliter jeg veldig i slike settinger.. :/)

Anonymkode: 53223...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke under akten plassere deg i den stillingen og be han ta deg derifra? Jeg synes ikke alt skal snakkes om. Det er sexy å bare vise det også 

Anonymkode: d30db...340

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo før du sier det jo bedre er det. Blir mer og mer ubehagelig å ta det opp for hver dag som går.

Hvis man ikke er typen til å snakke om sex så er det ikke enkelt uansett. Det blir som å hoppe ut i kaldt vann, du må bare bestemme deg og gjøre det. Men for all del ikke si at du liker å bli tatt bakfra hvis han aldri har gjort det med deg. Da tenker han at du har hatt bedre før. Si at du vil at han skal ta deg bakfra.

Han er nok ikke lei. Da hadde han fått deg opp på alle fire.

Anonymkode: ab7fc...e99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? Man er gjerne usikker som ung (jeg var det langt ut i tyve årene) og tør ikke være frigjort seksuelt eller snakke sammen om sex. Man bare har det uten å snakke om det. Men det er utrolig viktig , og ikke flaut i det hele tatt som man frykter, å kunne snakke sammen om ønskene, behovene og fantasiene sine.
Han høres uerfaren ut selv og usikker på om det passer seg å bare "hive deg rundt i ny stilling", så det er viktig å si og vise at du er helt klar for det og ønsker det å skifte stillinger oftere,  eller så kan det være at han for eksempel kommer veldig fort i andre stillinger og er flau pga det. Jeg var med en som nektet annet enn misjonær og sidenfra i skje , og fant etterhvert ut når jeg tok styringa til å ri han eller ba han ta meg i doggy, at da kom han ila seriøst 10-20 sekunder, og at det høyst sannsynlig var årsaken til at han bare holdt seg til misjonær hver gang. (Vi snakket ikke ordentlig om det, fordi jeg dumpa han kort tid etter)

Du kan si under sex "Kan vi ikke ta doggy?" eller si i en ikke seksuell sammenheng at du kommer lettere i de og de stillingene og liker det og det i senga og oppfordre han også til å si hva han tenkerog føler og ønsker å eksperimentere med i senga :)

Jo tidligere i relasjonen man snakker fritt om sexlivet, jo bedre blir sexlivet!
 

Anonymkode: 43dce...8c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om han også er like sjenert for å snakke om sex - skal dere ha sex i misjonæren herfra og til evig tid......? 

Det er litt flaut, å begynne å snakke om - men - det er en viktig del av det å bli nære hverandre, å åpne opp og dele tanker og følelser omkring sex også. Å hoppe i det kan ikke gjøre annet enn å styrke relasjonen mellom dere :) 

Du trenger jo ikke åpne med "jeg vil at du tar meg bakfra" - men noe med "du, skal vi prøve noe annet i kveld...?" og ta det derfra -  dra han med inn i tankespinnet og utforskningen :)

Anonymkode: 0aeb0...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg har vondt i ryggen, du må ta meg på alle fire i kveld"

 

Anonymkode: c59ad...699

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo starte med å utvide repertoaret med å sette deg på han og ri, så har du vist gjennom det at du liker mer enn denne ene stillingen. Etter det blir det kanskje lettere å åpne opp for enda flere stillinger. Denne stillingen er jo ikke så " utfordrende "  som å bli tatt bakfra og kan derfor være en bra måte å komme seg videre på. Du trenger ikke si noe før du setter deg på han, bare før han over på ryggen og sett deg oppå. Så kan du eventuelt legge til at du har lyst å prøve denne stillingen, Finnes ikke en mann på denne jord som ikke vil være med på det tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta styringa og sett deg oppå ham! Trenger jo ikke å si et ord. 

Gå til anskaffelse av håndjern og lignende. Bind ham fast og ta ham. Ri ham på forskjellige vis. 

Synes du det er flaut så ta bind over øynene hans. 

Vis ham at det kan gjøres på annet vis. 

Anonymkode: a99ec...ade

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har kun sex i en stilling, hver dag (han oppå). Jeg elsker å bli tatt bakfra feks eller stående.. men jeg tør ikke si det til han. Jeg vet, jeg vet, kjempetåpelig samt at jeg egentlig kun kan skylde på meg selv siden jeg ikke sier fra om det. Men sex for meg er umulig å snakke om. Alltid vært tabu siden jeg vokste opp, og har helt fullstendige sperringer. 

Så jeg har to spørsmål:

- Noen som har tips til hvordan jeg snakker om sex med ham og tar opp at jeg har lyst til at han feks skal ta meg bakfra? (Blir flau bare av å tenke på å ta det opp)

- Og det jeg lurer mest på: Tror dere ikke han syns han ikke det er kjedelig med kun den stillingen? Er han fornøyd med slik det er siden han ikke oppmuntrer til andre stillinger selv? (Er vel ikke så lett for dere å lese tankene hans, men jeg blir så usikker.. og selv om jeg egentlig kan finne ut av ting ved å ta det opp, så sliter jeg veldig i slike settinger.. :/)

Anonymkode: 53223...7ca

Da må du manne deg opp til å ta praten - jeg synes magen din er så stor at det går ut over sexlivet vårt. Dette er sårt for meg.

Kanskje er det akkurat dette som skal til for at han bestemmer seg for å grep. Jeg hadde i alle fall tatt hintet da.

Han må ønske å gå ned i vekt selv. Lure han til å slanke seg som noen nevner her kan du bare glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ~Tor~ skrev:

Da må du manne deg opp til å ta praten - jeg synes magen din er så stor at det går ut over sexlivet vårt. Dette er sårt for meg.

Kanskje er det akkurat dette som skal til for at han bestemmer seg for å grep. Jeg hadde i alle fall tatt hintet da.

Han må ønske å gå ned i vekt selv. Lure han til å slanke seg som noen nevner her kan du bare glemme.

:laugh:Tror ikke hun skal ta den praten. Du svarer i gal tråd:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, visp skrev:

:laugh:Tror ikke hun skal ta den praten. Du svarer i gal tråd:)

Jepp:-) Får slette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...