Gå til innhold

Stille, forsiktige, hensynsfulle menn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Beeblebrox said:

Nei, det har jeg ikke særlig lyst til å prøve.:laugh:

Ingen kan ta fra deg gullmedaljen i tålmodighet, i alle fall.

Var det du som "ordnet" alt, og tok initiativ til å date/bli sammen fra start av også? Om ikke, så kan du jo muligens se for deg at "forventninger" kan være ganske uheldig, og føre til at enkelte kan bli fristet til å ikke "være helt seg selv" i begynnelsen.

Ja, det var det. Ja, min feil, jeg gjorde han bortskjemt. Var på, fordi jeg trodde han var sky, men han var bare tafatt og laidback. Noen trives jo med å være den som følger, og vet man ikke bedre, så kan de jo leve godt på den som leder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, frubaluba skrev:

Ja, det var det. Ja, min feil, jeg gjorde han bortskjemt. Var på, fordi jeg trodde han var sky, men han var bare tafatt og laidback. Noen trives jo med å være den som følger, og vet man ikke bedre, så kan de jo leve godt på den som leder.

Og noen trives med å være den som "leder", og kan leve godt på den som følger :) 

Jeg prøvde egentlig bare å kommunisere det at å prøve å leve opp til  "forventninger" og "forventninger" i seg selv kan være veldig uheldig for forhold, og ofte begynnelsen på et langt "skådespel" som blir mer eller mindre umulig å opprettholde i lengden. 

"Av skade blir en klok" www.eller.no  :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Beeblebrox said:

Og noen trives med å være den som "leder", og kan leve godt på den som følger :) 

Jeg prøvde egentlig bare å kommunisere det at å prøve å leve opp til  "forventninger" og "forventninger" i seg selv kan være veldig uheldig for forhold, og ofte begynnelsen på et langt "skådespel" som blir mer eller mindre umulig å opprettholde i lengden. 

"Av skade blir en klok" www.eller.no  :opplyser: 

Det beste er når det er gjensidig, at man gir og tar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frubaluba skrev:

Det beste er når det er gjensidig, at man gir og tar. 

Ja, det gjelder nok for "folk flest".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...