Gå til innhold

Mascara som gir skikkelig dramatiske øyenvipper..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Den eneste jeg kjenner til som gir virkelig max volum, er Mascara Volume Effet Faux Cils fra YSL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Litt forlenger den vel, tror jeg. Jeg har ganske lange vipper fra før, så har ikke tenkt noe over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste jeg kjenner til som gir virkelig max volum' date=' er Mascara Volume Effet Faux Cils fra YSL.[/quote']

Ja, den er min absolutte favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du den forlenger vippene Arkana?

Litt, men dette er i hovedsak en volummascara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Få mascaraer gir alt i ett...Du kan jo prøve en av dem som har to sider; en hvit base, og en mascara i tillegg. L'Oreal sin skal være bra (ikke prøvd den selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For skikkelig dramatiske vipper må du nok til med en base først. Helena Rubensteins Spide Eye er bra. Men billigst og best er L´Oreal Double Extension som nevnes over her, med base + forlengende maskara. Den kan anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg har den fra YSL og synes ikke den er så fantastisk som folk skal ha det til. Det er jo bare en helt vanlig volum-mascara.

Flere lag er alltid tingen :) Bare pass på å ikke få klumper, og ikke ha altfor mye mascara på heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dior show fra christian dior, xxl fra maybelline og l'oreal sin double extension. Har prøvd dem alle. Likte dior show veldig godt, men den er ikke så gunstig for undervippene også har den en tendens til å klumpe seg etterhvert. L'Oreal sin var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Dior Show er bra til overvippene. Maybelline sky high curves er bra til alt og lett å legge. Max Factor Calorie er også god, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane
Få mascaraer gir alt i ett...Du kan jo prøve en av dem som har to sider; en hvit base' date=' og en mascara i tillegg. L'Oreal sin skal være bra (ikke prøvd den selv).[/quote']

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Jeg har ikke funnet noen mascara som kan måle seg med Dior Show når det gjelder å få party-vipper med synlig lengde og volum. Det eneste som er synd er at den virker udrøy, funker absolutt best når den er helt ny. Mabelline sky high curves er bra på den måten at den legger seg jevnt og skiller vippene godt, men den blir til hverdagsbruk for meg. Jeg synes heller ikke den YSL-mascaraen som "alle" prater om var noe særlig, gadd ihvertfall ikke å kjøpe den på nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hvorfor ikke prøve loreal sin volumissime ? bare tørk av litt på kosten først, gir dådyrvipper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...