Gå til innhold

Hvor går grensen? Presser seg til sex...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar alle sammen ❤️ har nå sovet hos moren min de siste to dagene... Hadde en prat med mannen å han ble veldig sint på meg... Mener jeg er blitt gal. Etter å ha sett reaksjonen hans skjønner jeg at det ikke er håp om at noe skal endre seg heller... :( Er så sliten.. 

 

ts

Anonymkode: 595c1...ac7

Skjønner godt din fustrasjon og at du blir sliten av mannen.   Tenk på deg selv og ta sikte på å avslutte forholdet.    Det finnes fortsatt mange omsorgsfulle og snille mannfolk der ute, og  kanskje finner du noen der kjemien mellom dere stemmer bedre.  Ønsker deg lykke til !

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym Bruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når han voldtar henne på hotell fordi han mener at man SKAL ha sex på hotell er voldtekt. Å da er det ikke mye mer å snakke om. Han skulle vært anmeldt og buret inne. 

Anonymkode: 95a30...889

Selvsagt heilt uaktseptabel og en kynisk  oppførsel  av en mann.     De fleste par  bestemmer seg for å dra på å hotell for å  slappe av til god mat ,dans og sosialt samver,og kanskje hygge seg saman m/ venner., og  ikkje reise på hotell -weekend med onde hensikter og voldta kona     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar alle sammen ❤️ har nå sovet hos moren min de siste to dagene... Hadde en prat med mannen å han ble veldig sint på meg... Mener jeg er blitt gal. Etter å ha sett reaksjonen hans skjønner jeg at det ikke er håp om at noe skal endre seg heller... :( Er så sliten.. 

 

ts

Anonymkode: 595c1...ac7

Du burde vurdere å gå fra han Ts. Han kommer til å bryte deg fullstendig ned til slutt, slik oppførsel er faktisk ikke normalt. Han blir sint fordi du står opp for deg selv. 

Anonymkode: 95a30...889

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si til deg ts, at jeg var i helt samme situasjon.

Jeg klarte å finne en styrke til å gå fra min mann, og nå, flere år etterpå er jeg fortsatt «ødelagt» mtp sex. Selv om jeg i dag har en fantastisk samboer, så er sex ikke et tema for meg. Jeg klarer ikke etter det jeg var gjennom.

Så kom deg ut mens du kan og snakk med fagfolk om hva du har vært gjennom. Det kan få konsekvenser i fremtiden som du ikke klarer å se for deg nå. 

Anonymkode: 1a3ea...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar alle sammen ❤️ har nå sovet hos moren min de siste to dagene... Hadde en prat med mannen å han ble veldig sint på meg... Mener jeg er blitt gal. Etter å ha sett reaksjonen hans skjønner jeg at det ikke er håp om at noe skal endre seg heller... :( Er så sliten.. 

 

ts

Anonymkode: 595c1...ac7

Når du har vært hos moren din og så prøvd å få til en dialog og mannen blir sint på deg. Da ser du selv at dette ikke er liv laga? 

Han legger skylden på deg og sier at du er gal og blir sint. Han burde jo virkelig legge seg helt flat og beklage at han har misbrukt kroppen din, han burde be om unnskyldning fordi han har gjort ting med deg som er vondt for deg og han har tatt for seg av kroppen din som er din til å bestemme over. Han har ikke tatt nei for et nei og bare grabbet til seg fordi han mener han har rett til det.

Jeg håper du blir hos moren din til du finner deg et nytt sted å bo, eller til han flytter ut av deres hjem slik at du kan flytte tilbake alene der. 

Jeg håper du avslutter alt med han og kommer deg videre i livet uten han. 

Lykke til :klem:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2018 den 10.48, AnonymBruker skrev:

Takk for svar alle sammen ❤️ har nå sovet hos moren min de siste to dagene... Hadde en prat med mannen å han ble veldig sint på meg... Mener jeg er blitt gal. Etter å ha sett reaksjonen hans skjønner jeg at det ikke er håp om at noe skal endre seg heller... :( Er så sliten.. 

 

ts

Anonymkode: 595c1...ac7

Det er bra. Håper dette er slutten på forholdet deres. Jeg tror ikke det er noe håp om endring ut i fra det du skriver. 

Gratulerer med at du tok det første, og tyngste skrittet. Han vil kanskje snu og love bot og bedring for å få deg tilbake. Håper du står imot. 

Da han tok deg med makt krysset han en grense hvor det ikke er noen vei tilbake. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle gode ord ❤️ Jeg har sagt til han at jeg er ferdig... Etter noen dager vekk fra han innser jeg at ting ikke har vært greit... Har levd de siste årene ved å nesten være litt "redd" for han.. Han hir ingen unnskyldning og mener jeg er blåst i hodet (som han så fint sa...).Med god støtte fra mamma får jeg bo litt hos henne og pappa frem til ny leilighet er i boks. 

 

Ts 

Anonymkode: 595c1...ac7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for alle gode ord ❤️ Jeg har sagt til han at jeg er ferdig... Etter noen dager vekk fra han innser jeg at ting ikke har vært greit... Har levd de siste årene ved å nesten være litt "redd" for han.. Han hir ingen unnskyldning og mener jeg er blåst i hodet (som han så fint sa...).Med god støtte fra mamma får jeg bo litt hos henne og pappa frem til ny leilighet er i boks. 

 

Ts 

Anonymkode: 595c1...ac7

Så bra at du starter på nytt! Lykke til videre, du kommer til å klare deg fint. ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/11/2018 at 4:51 PM, Sala Q said:

Du har fått masse bra svar her og jeg håper du klarer å få mannen din til å forstå eller finne styrken til å gå fra han hvis det ikke forbedrer seg og han begynner å respektere deg.

Jeg må bare få med en ting jeg reagerte sterkt på her, at han tvang seg til sex da du hadde vært på sykehus og konisert. Man skal ikke ha sex på i hvert fall 2-3 uker - helst vente til 3-4 uker sa de til meg, for jeg spurte om dette. 

Det er et åpent sår du har inni deg når du har konisert og da skal man ikke ha sex. 

Håper du kan snakke med moren din om dette og få gode råd av henne. 

Hvor skriver TS dette?

Hun nevner at hun ble voldtatt etter en celleprøve, ikke en konisering.

Anonymkode: 02cd4...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Mallard skrev:

Så bra at du starter på nytt! Lykke til videre, du kommer til å klare deg fint. ❤️

Takk ❤️ jeg skal klare dette... På en måte er jeg faktisk lettet... Selv om det er fryktelig trist og skremmende å skulle starte på nytt... 

 

ts

Anonymkode: 595c1...ac7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skriver TS dette?

Hun nevner at hun ble voldtatt etter en celleprøve, ikke en konisering.

Anonymkode: 02cd4...df7

Jeg leste og tenkte feil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 12.28, AnonymBruker skrev:

Takk for svar begge to ❤️ veldig enig i det dere skriver! Å jeg har prøvd å snakke med han om det... En gang var vi på hotell, jeg hadde tatt celleprøver tidligere den dagen så hadde litt vondt. 

Han er av den oppfatning at om man er på hotell så må man ha sex.. Jeg hadde ikke lyst å sa nei flere ganger. Endte med at han holdt meg fast og jeg ga opp å bare lot han bli ferdig.. Selv om jeg sa at det var vondt... 

Vet jo så godt at det ikke er greit men så er det så vanskelig å si at det er voldtekt i og med at vi tross alt er gift... :( Når han drikker blir han også veldig hardhendt og pågående... 

Anonymkode: 595c1...ac7

Kjære deg. Det VAR voldtekt. Det er faktisk i nære relasjoner de fleste voldtekter skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for alle gode ord ❤️ Jeg har sagt til han at jeg er ferdig... Etter noen dager vekk fra han innser jeg at ting ikke har vært greit... Har levd de siste årene ved å nesten være litt "redd" for han.. Han hir ingen unnskyldning og mener jeg er blåst i hodet (som han så fint sa...).Med god støtte fra mamma får jeg bo litt hos henne og pappa frem til ny leilighet er i boks. 

 

Ts 

Anonymkode: 595c1...ac7

Glad for å lese dette, TS ❤️ Håper og tror du vil få det mye bedre fremover! Skjønner at det kan være skummelt å begynne "på nytt" alene, men ta det fra en som lever alene etter egne vonde opplevelser: Det er helt fantastisk! Å være helt trygg i sitt eget hjem, å bestemme over egen kropp, egen tid, å ta hensyn til seg selv og gjøre det man vil. Det unner jeg alle :) Håper du står i mot stormen som kan komme, eller godsnakking og alle lovnader som så sjelden oppfylles i sånne tilfeller. Det vil så absolutt være verdt det til slutt :) Sender deg en god klem :hug:

Anonymkode: 39799...2ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du..... dette er voldtekt. Ikke greit. Det finnes ingen unnskyldning. At han ikke respekterer at du ikke vil. Og spesielt etter celleprøve. 

Du er sterk som har klart å gå. Heier på deg!

Endret av Trude.lutt
Feil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...