AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #41 Skrevet 11. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kos deg med dette i tre måneder. Da begynner ensomheten og tomheten å sige inn. Kan ikke noe for det. Bare synes single, barnløse kvinner på 40+ er patetiske. Anonymkode: e5126...50c Nå er jeg ikke barnløs, som nevnt, og ensomhet har jeg lenge følt på i dette forholdet, så jeg føler egentlig at jeg har vært patetisk som har håpet så lenge på en bedring som aldri kom. Det er nå det er slutt på å være patetisk! Anonymkode: afce4...cac 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #42 Skrevet 11. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan tok barna det? Lurer for egen del... Anonymkode: e38d1...1d9 De har nok ventet på dette, for de har sett at det ikke fungerte, og at jeg har vært mye trist, så de tok det uventet bra. Anonymkode: afce4...cac
Gjest Kristina S. Skrevet 11. august 2018 #43 Skrevet 11. august 2018 Alt det som Lycka skrev og, få ha din egen stil, være vakker på din måte, være mer "egoistisk", og nå kan du, når du selv vil, ha muligheten til å finne den STORE kjærligheten. Du har "hele livet" foran deg på nytt. Kos deg masse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå