frubaluba Skrevet 11. august 2018 #21 Skrevet 11. august 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Kos deg med dette i tre måneder. Da begynner ensomheten og tomheten å sige inn. Kan ikke noe for det. Bare synes single, barnløse kvinner på 40+ er patetiske. Anonymkode: e5126...50c Hva med single, barnløse menn på 40+ da? Er de noe bedre? 6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #22 Skrevet 11. august 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vært utrolig deilig, men jeg har fremdeles hjemmeboende barn. Jeg er vel 3-4 år for tidlig ute til det. Får ha det til gode! Anonymkode: afce4...cac Hvordan tok barna det? Lurer for egen del... Anonymkode: e38d1...1d9
Ulla Ullsokk Skrevet 11. august 2018 #23 Skrevet 11. august 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 40 år, singel og uten barn? Stusselig og trist, etter min mening. Anonymkode: e5126...50c 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi det var min første tanke. Så utrolig trist å være førti år, og fortsatt være i meg-meg-meg-bobla. Anonymkode: e5126...50c Mens jeg tenker at det er stusselig å tro at alle andre ønsker det samme i livet som deg. At DU bare brydde deg om deg selv før du fikk barn, betyr ikke at alle uten barn er som du var! Utrolig snevert syn på folk! Du bør faktisk endre tankegangen din, for din egen skyld, du er på vei til å bli gammel uten å bli vis. Min store frykt! Hilsen gift med barn. Endret 11. august 2018 av Ulla Ullsokk 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #24 Skrevet 11. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kos deg med dette i tre måneder. Da begynner ensomheten og tomheten å sige inn. Kan ikke noe for det. Bare synes single, barnløse kvinner på 40+ er patetiske. Anonymkode: e5126...50c Det er da langt mer patetisk med folk som har sånne patetiske oppfatninger om folk på bakgrunn av at de (uforskyldt?) befinner seg i en annen gruppering enn dem selv... Anonymkode: e6288...b0e 5
Lycka Skrevet 11. august 2018 #25 Skrevet 11. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kos deg med dette i tre måneder. Da begynner ensomheten og tomheten å sige inn. Kan ikke noe for det. Bare synes single, barnløse kvinner på 40+ er patetiske. Anonymkode: e5126...50c Sympatisk, du gitt. Uansett, ingen som bryr seg om hva du måtte synse. Bedre å være 40 år, single og lykkelig enn å mistrives i et dødt ekteskap. 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #26 Skrevet 11. august 2018 21 hours ago, AnonymBruker said: Da kom det omsider til det. Etter langt og tidvis trøblete ekteskap blir jeg singel. Det føles rart, litt skummelt og unektelig litt spennende også. Blir dessuten godt å slippe å bruke tid og krefter på noe som ikke fungerer. Noen tips til hvordan jeg skal omfavne min nye tilværelse? Det som står på blokka så langt er: - Å se alle de gode serier han har kalt teite (uten å ha sett dem). - Å klippe lugg. (Han hater det.) - Venninnebesøk i tide og utide. Tenker at nå skal jeg selvrealisere meg, gjøre det jeg har lyst til å gjøre, men så langt er det kun dette jeg har kommet på. Det må jo være mer man kan nyte ved å bli singel! Anonymkode: afce4...cac Du har ufattelig mye godt i vente nå!! ❤️ Anonymkode: 7c796...d8d 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #27 Skrevet 11. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kos deg med dette i tre måneder. Da begynner ensomheten og tomheten å sige inn. Kan ikke noe for det. Bare synes single, barnløse kvinner på 40+ er patetiske. Anonymkode: e5126...50c Hva er galt med deg? Har du en diagnose? Håper ikke du har barn du viderefører slike stygge holdninger til. Syns DU er ganske patetisk jeg Anonymkode: c09ab...b67 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #28 Skrevet 11. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå skriver jo TS at hun har barn, men hvorfor skulle det være så trist om hun ikke hadde det? Og "meg-meg-meg-bobla"? Er det slik at dersom man ikke har barn er man egoistisk mener du? Anonymkode: c7d89...996 TS skriver da ikke at hun har barn. Anonymkode: e5126...50c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #29 Skrevet 11. august 2018 48 minutter siden, Lycka skrev: Sympatisk, du gitt. Uansett, ingen som bryr seg om hva du måtte synse. Bedre å være 40 år, single og lykkelig enn å mistrives i et dødt ekteskap. Eh... ja. Alltid bedre med noe positivt enn noe negativt, ja. Men at single folk i førtiåra er så jævlig lykkelig... Anonymkode: e5126...50c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #30 Skrevet 11. august 2018 2 timer siden, frubaluba skrev: Hva med single, barnløse menn på 40+ da? Er de noe bedre? Ikke i mine øyne 🙂 Anonymkode: e5126...50c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #31 Skrevet 11. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh... ja. Alltid bedre med noe positivt enn noe negativt, ja. Men at single folk i førtiåra er så jævlig lykkelig... Anonymkode: e5126...50c Seriøst, hva er galt med deg? Sliter du med noe? Jeg er oppriktig nysgjerrig. Jeg har lært å respektere andres liv, kanskje du skulle lære deg det samme? Anonymkode: c09ab...b67 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #32 Skrevet 11. august 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS skriver da ikke at hun har barn. Anonymkode: e5126...50c Da får du lese tråden en gang til.. Hun skriver at hun ikke kan reise bort for hun går hjemmeboende barn. Anonymkode: 3a137...d26 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #33 Skrevet 11. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: 40 år, singel og uten barn? Stusselig og trist, etter min mening. Anonymkode: e5126...50c Jeg har barn Flere til og med. Anonymkode: afce4...cac
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #34 Skrevet 11. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare vent ts. Om et halvår når du våkner alene opp en søndagsmorgen så klager du din nød på KG hvor ensom du er og at du savner en mann. haha Anonymkode: f80ac...864 Det er mulig, men jeg kan ikke tro på noen måte at jeg vil våkne opp om et halvt år og være mer ulykkelig enn det jeg ofte har kjent på de siste årene. Jeg er veldig heldig som har svært mange gode venner, fantastisk familie, flotte barn og trivelig jobb med gode kolleger. Jeg vil helt sikkert føle på et savn etter en god mann i livet mitt etterhvert... men det savnet hadde jeg i mitt forhold også. Jeg har vært mer ensom og trist i det forholdet enn noen gang tidligere i livet, og jeg tror faktisk på at jeg så snart nederlaget ved å måtte gi opp ekteskap gir seg, så vil jeg føle langt større ro og lykke. Anonymkode: afce4...cac 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #35 Skrevet 11. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi det var min første tanke. Så utrolig trist å være førti år, og fortsatt være i meg-meg-meg-bobla. Anonymkode: e5126...50c Med mann og barn har det vært utrolig lite plass til meg i mange år, så beklager dersom jeg provoserer deg ved å ENDELIG tenke litt på meg selv og mine ønsker. Anonymkode: afce4...cac 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #36 Skrevet 11. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge varte forholdet da? Jeg var gift i 11 år og ga meg selv 11 mnd til å sørge. Da var det stopp og livet lyste igjen Anonymkode: c5aaa...ee6 Vi kunne snart ha feiret 16 år sammen... om det var noe å feire. Anonymkode: afce4...cac
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #37 Skrevet 11. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ha spennende sex med nye menn. Vær klar over at venninner ikke har mer tid til deg nå enn før. Men du har mer tid til å bli kjent med nye, eller til å bruke på en ny hobby. Du kan prioritere tid til trening. Eller generelt egenpleie som lange bad, tid til ansiktsmasker, fotpleie og hva du måtte ønske. Se de filmene du vil se på kino, ikke de dere kompromisser om. Flørt! Flørt! Flørt! Anonymkode: 96b1e...eb2 Hehe, ikke begynt å tenke på nye menn ennå. Må først få lysten tilbake! Jeg vet at det finnes mange bra menn, men jeg må få "smaken av denne ut av munnen først". Det kommer! Kjenner flere par som møttes i godt voksen alder, så føler ikke at det haster. Takk for gode tips! Jeg har heldigvis flere venninner som også begynner å få store barn, og et travelt liv selv, men tror vi får bedre anledning nå. Det sto ofte på meg. Egentlig min mann. Jeg må lære meg å flørte på ny! Anonymkode: afce4...cac 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #38 Skrevet 11. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nyskilte kvinner på 40+ har vel ometrent samme ambisjonen 🙈 Hilsen nyskilt kvinne 40+ Når alt er oppgjort og du har kommet deg i orden, ta deg ei uke på ei strand et sted, med bøker og gode positive tanker! ❤️ Anonymkode: 53d5b...666 Takk! Det tror jeg at jeg skal gjøre! ❤️ De ambisjoner har jeg ikke fått ennå, men mulig de kommer. Anonymkode: afce4...cac
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #39 Skrevet 11. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ingen problem med å sove over, så lenge det ikke er oversminka, oversolstekte grillhøns med øglehals og eselørepupper. Anonymkode: 0b1a7...405 Jeg er i 40 årene, ikke i 70 årene. Anonymkode: afce4...cac 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #40 Skrevet 11. august 2018 4 timer siden, Lycka skrev: Gjør hva du vil når du vil utenom å måtte ta hensyn til noen. Nyt friheten. Bli ute så lenge du vil, treff hvem du vil, ha sex med hvem du vil, sov så lenge du vil, spis når og hva du vil, bruk penger på hva du vil. Dra på venninneturer, plei vennskap, tren og ta vare på deg selv. Dra på spa. Nyt stillheten, les bøker uforstyrret, ha tv'en for deg selv. Skal jeg fortsette? 😉 Det høres fantastisk ut, alt sammen! Fortsett gjerne, men tror du må ha nevnt det beste. ❤️ Anonymkode: afce4...cac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå