Gå til innhold

Blir singel kvinne. 40+

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da kom det omsider til det. Etter langt og tidvis trøblete ekteskap blir jeg singel. Det føles rart, litt skummelt og unektelig litt spennende også. Blir dessuten godt å slippe å bruke tid og krefter på noe som ikke fungerer. 

Noen tips til hvordan jeg skal omfavne min nye tilværelse? 

Det som står på blokka så langt er:

- Å se alle de gode serier han har kalt teite (uten å ha sett dem). 

- Å klippe lugg. (Han hater det.) 

- Venninnebesøk i tide og utide. 

Tenker at nå skal jeg selvrealisere meg, gjøre det jeg har lyst til å gjøre, men så langt er det kun dette jeg har kommet på. Det må jo være mer man kan nyte ved å bli singel! :)

Anonymkode: afce4...cac

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rydde opp kun etter deg selv:yvonne:

Ha hele senga for deg selv

Ha det akkurat så varmt som du selv foretrekker. 

Reise

Kun mat du vil ha.

Misunner deg litt føler jeg😂

Anonymkode: d3446...d54

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Rydde opp kun etter deg selv:yvonne:

Ha hele senga for deg selv

Ha det akkurat så varmt som du selv foretrekker. 

Reise

Kun mat du vil ha.

Misunner deg litt føler jeg😂

Anonymkode: d3446...d54

Herlig! 

Blir så kaldt som jeg foretrekker da! :laugh:

Og så middag når jeg ønsker, ikke på hans faste tid! :)

Ja reise!!!! Med venninner! ❤️

• Liker 2
Skrevet

Nyte og suge inn hver eneste dag, at du ikke lenger er omgitt av negativitet. At du slipper krangel og unødvendige diskusjoner i tide og utide. Du har kun deg selv å stå til rette for. 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Sorceress skrev:

Nyte og suge inn hver eneste dag, at du ikke lenger er omgitt av negativitet. At du slipper krangel og unødvendige diskusjoner i tide og utide. Du har kun deg selv å stå til rette for. 

Det er det jeg gleder meg mest til! 😃 

Så mye energi jeg vil få til å bruke på annet! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Det jeg har tenkt i etterkant av mitt samlivsbrudd for 3 år siden er at om noe sånt skulle skje igjen: ta perm fra jobb i 3mnd, pakk sekken og reis vekk, plei seg selv. 

Anonymkode: 19891...27e

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg har tenkt i etterkant av mitt samlivsbrudd for 3 år siden er at om noe sånt skulle skje igjen: ta perm fra jobb i 3mnd, pakk sekken og reis vekk, plei seg selv. 

Anonymkode: 19891...27e

Det hadde vært utrolig deilig, men jeg har fremdeles hjemmeboende barn. Jeg er vel 3-4 år for tidlig ute til det. 

Får ha det til gode! :)

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kom det omsider til det. Etter langt og tidvis trøblete ekteskap blir jeg singel. Det føles rart, litt skummelt og unektelig litt spennende også. Blir dessuten godt å slippe å bruke tid og krefter på noe som ikke fungerer. 

Noen tips til hvordan jeg skal omfavne min nye tilværelse? 

Det som står på blokka så langt er:

- Å se alle de gode serier han har kalt teite (uten å ha sett dem). 

- Å klippe lugg. (Han hater det.) 

- Venninnebesøk i tide og utide. 

Tenker at nå skal jeg selvrealisere meg, gjøre det jeg har lyst til å gjøre, men så langt er det kun dette jeg har kommet på. Det må jo være mer man kan nyte ved å bli singel! :)

40 år, singel og uten barn? Stusselig og trist, etter min mening. 

Anonymkode: e5126...50c

Skrevet

40 år, singel og uten barn? Stusselig og trist, etter min mening. 

Hvorfor skriver du slikt? 

Anonymkode: 37d42...487

• Liker 10
Skrevet

Bare vent ts. Om et halvår når du våkner alene opp en søndagsmorgen så klager du din nød på KG hvor ensom du er og at du savner en mann. haha

Anonymkode: f80ac...864

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare vent ts. Om et halvår når du våkner alene opp en søndagsmorgen så klager du din nød på KG hvor ensom du er og at du savner en mann. haha

Ingen fare, vi er ganske mange unge menn som liker 40+ damer. Så hun får nok "hjelp" akkurat der.

Anonymkode: 0b1a7...405

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen fare, vi er ganske mange unge menn som liker 40+ damer. Så hun får nok "hjelp" akkurat der.

Joda, men unge menn vil helst kun knulle disse eldre damene. Ikke våkne opp om morran med de..

• Liker 2
Skrevet

Hvor lenge varte forholdet da? Jeg var gift i 11 år og ga meg selv 11 mnd til å sørge. Da var det stopp og livet lyste igjen

Anonymkode: c5aaa...ee6

• Liker 1
Skrevet

Ha spennende sex med nye menn. 

Vær klar over at venninner ikke har mer tid til deg nå enn før. Men du har mer tid til å bli kjent med nye, eller til å bruke på en ny hobby.

Du kan prioritere tid til trening. Eller generelt egenpleie som lange bad, tid til ansiktsmasker, fotpleie og hva du måtte ønske. 

Se de filmene du vil se på kino, ikke de dere kompromisser om.

Flørt! Flørt! Flørt! 

Anonymkode: 96b1e...eb2

• Liker 4
Skrevet

Joda, men unge menn vil helst kun knulle disse eldre damene. Ikke våkne opp om morran med de..

Nyskilte kvinner på 40+ har vel ometrent samme ambisjonen 🙈 Hilsen nyskilt kvinne 40+ Når alt er oppgjort og du har kommet deg i orden, ta deg ei uke på ei strand et sted, med bøker og gode positive tanker! ❤️ 

Anonymkode: 53d5b...666

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen problem med å sove over, så lenge det ikke er oversminka, oversolstekte grillhøns med øglehals og eselørepupper.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver du slikt? 

Anonymkode: 37d42...487

Fordi det var min første tanke. Så utrolig trist å være førti år, og fortsatt være i meg-meg-meg-bobla.

Skrevet

Gjør hva du vil når du vil utenom å måtte ta hensyn til noen. Nyt friheten. Bli ute så lenge du vil, treff hvem du vil, ha sex med hvem du vil, sov så lenge du vil, spis når og hva du vil, bruk penger på hva du vil.

Dra på venninneturer, plei vennskap, tren og ta vare på deg selv. Dra på spa.

Nyt stillheten, les bøker uforstyrret, ha tv'en for deg selv. Skal jeg fortsette? 😉

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Lycka skrev:

Gjør hva du vil når du vil utenom å måtte ta hensyn til noen. Nyt friheten. Bli ute så lenge du vil, treff hvem du vil, ha sex med hvem du vil, sov så lenge du vil, spis når og hva du vil, bruk penger på hva du vil.

Dra på venninneturer, plei vennskap, tren og ta vare på deg selv. Dra på spa.

Nyt stillheten, les bøker uforstyrret, ha tv'en for deg selv. Skal jeg fortsette? 😉

Kos deg med dette i tre måneder. Da begynner ensomheten og tomheten å sige inn.

Kan ikke noe for det. Bare synes single, barnløse kvinner på 40+ er patetiske.

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det var min første tanke. Så utrolig trist å være førti år, og fortsatt være i meg-meg-meg-bobla.

Nå skriver jo TS at hun har barn, men hvorfor skulle det være så trist om hun ikke hadde det? Og "meg-meg-meg-bobla"? Er det slik at dersom man ikke har barn er man egoistisk mener du?

Anonymkode: c7d89...996

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...