Gå til innhold

"Antenner" i håret


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har nettopp byttet shampoo fra body shop til nicky clarke, og nå har jeg kjempemange antenner! Til og med mannen klager.. Er det virkelig shampooen sin feil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Sexy*Cat*

Enkelte shampo/balsamer er utviklet til bruk av ailiens så det er kanskje ikke så rart at det smører antennene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke akkurat ut som du hadde fått de beste svarene over...

Jeg får også ofte statisk hår. Ett enkelt og billig alterntiv er å ta LITT balsam å stryke over hårene.Men ta for all del ikke for mye,da blir håret bare fett fortere og det vil ikke få mye volum.

Ellers finnes det jo en del stylingprodukter for statisk hår,men har ikke noe erfaring med det som jeg husker....

Håper jeg hjalp deg litt!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid å skylle håret i kaldt vann (men det må være *kaldt*) før jeg går ut av dusjen. Det funker utrolig bra mot antennehår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takker for konstruktive svar!! Skal prøve begge deler, det er vel verdt en kald dusj til og med.. *brrr* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hvis det er minusgrader ute, er sjansen for statisk elektrisk hår større. Balsam er kjempeviktig! det demper håret noe, og et leave-in produkt (eller litt balsam fordelt med håndflaten over tørt hår) kan hjelpe ytterligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...