Gå til innhold

Skuffet over bryllupsgave


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg nekter å tro at det som Ts skriver er reelt. Isåfall mister jeg troen på mennesker! Snakk om å være selvsentrert og egoistisk. 

Så skammelig er det ingen som er - håper jeg!! 

Anonymkode: f5314...adc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kariannne
På 10.8.2018 den 22.34, AnonymBruker skrev:

Har nylig giftet meg. Hadde gledet meg skikkelig til bryllupet mitt. Har drømt om et perfekt bryllup hele livet. Hadde funnet en nydelig kjole. Hår, negler og sminke var perfekt. Nydelig pyntet lokale. Skikkelig bra mat og drikke. 120 gjester. Det ble ikke billig. Men man gifter seg jo ikke hver dag, akkurat... 

Men det la en skikkelig demper på gleden å få så mange dårlige gaver. Fra min søster fikk vi kun 500 kroner. Fra min far likeså. Vet de har det trangt økonomisk, min søster studerer og min far er uføretrygdet. Men hallo, de har visst om bryllupet i over et år. Det går an å spare. De prioriterer tannlege og nye briller over mitt bryllup! 

Fra bestevenninnen min fikk jeg litt mer. "Hele 750 kroner"... 

Fra en annen venninne fikk jeg såkalte "brudevotter" som hun hadde strikket selv av garn til sikkert 50-100 kroner! 

Broren til brudgommen ga oss Rosendal vannkaraffel som jeg mistenker ble kjøpt på salg! Mannen min sier broren har dårlig råd pga samlivsbrudd og at han nylig har mistet jobben. Men nye fjellsko til seg selv hadde han råd til! 

Foreldrene hans hadde lov å hjelpe oss økonomisk med bryllupet. 30 000 fikk vi, en dråpe i havet, da hele bryllupet kom på godt over 200 000! Og på toppen av alt sa de at det fikk være gave nok, så vi fikk ingen gave av dem "på dagen"! 

Her har vi skikkelig slått på stortromma for å få et fint bryllup, da forventer jeg litt mer av gjestene. 

Antrekkene var et kapittel for seg selv. Flere av de kvinnelige gjestene kom i lave sko. Et par av dem kom i buksedress. Og en kom i rutete kjole. Jeg har aldri sett på maken. Så respektløst! 

Er det flere som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: a301f...b0c

Aldri hørt på maken til respektløst jeg heller, å da snakker jeg ikke om gjestene.

Fysj å ufyselig du er! 30.000 en dråpe i havet? At du lar bryllupet ditt koste 200.000 er din egen feil. Du burde igrunn ikke fått noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2018 den 23.31, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde regnet med å få inn gaver for minst 100 000 med såpass mange gjester og såpass høy standard på bryllupet. Men jeg fikk ikke inn mer enn litt over 60 000.

Anonymkode: a301f...b0c

Fant du ut prisen på alle gavene??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne
På 12.8.2018 den 18.06, AnonymBruker skrev:

Synes det er dårlig gjort å le av at jeg får ødelagt min store dag pga gniene og smålige gjester. 

Anonymkode: a301f...b0c

Hvis "din store dag" blir "ødelagt" pågrunn av gavene og bekledningen til gjestene, så kan bryllupet umulig ha vært mye å skryte av i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke min skyld at de har dårlige tenner? 

Anonymkode: a301f...b0c

Nei, men det er heller ikke deres feil! og det skal i hvert fall gå utover de fordi DU krever dyre gaver! Hadde jeg vært i familie med deg eller en venn så hadde jeg vært så hinsides flau på dine vegne! Du burde skamme deg om dette er virkelig, rett og slett!

Anonymkode: 73969...f46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironi vel??? Synes denne var god jeg 😂😂😂

Anonymkode: 7739a...669

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, Sirah said:

Hvordan har denne tråden klart å bli såpass lang?

Folk kjeder seg.  

Det er nok mange unge divaer som er plikt lik TS da - rosabloggere og de som vil ha sugardaddy eller bli med rikeste menn.  

Anonymkode: 3380d...4af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Folk kjeder seg.  

Det er nok mange unge divaer som er plikt lik TS da - rosabloggere og de som vil ha sugardaddy eller bli med rikeste menn.  

Anonymkode: 3380d...4af

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...