Gå til innhold

Folk som forteller én historie på facebook og en annen til deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har to venner/bekjente som den siste tiden tilsynelatende har vært på vei inn i nye forhold. Begge har fortalt meg at de er svært usikre på forholdet, at det er mye krangling og drama og den ene venninnen min benektet overfor meg at det i det hele tatt var noe seriøst på gang. Samtidig som de forteller meg dette (uoppfordret) ser jeg på facebook at de legger ut bilder og kjærlighetserklæringer som indikerer at de er i lykkelige forhold. Og dette skjer bokstavelig talt samtidig som de sitter og "baksnakker" personen til meg. E dette normal oppførsel eller er det jeg som har utrolig rare venner/bekjente? Selv synes jeg det er respektløst og vitner om dårlig karakter, og jeg er fristet til å kutte ut begge to som venner pga. dette. Hvordan kan man stole på mennesker som forteller så totalt forskjellige historier på sosiale medier og i virkeligheten?

Anonymkode: 411d4...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vanlig hos folk som ikke er gode på forhold. At noen legger ut masse erklæringer på face er en god indikasjon på at de kommer til å crash and burn...

Anonymkode: 7e2c1...c8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...