Gjest Nathalie Skrevet 17. august 2002 #1 Del Skrevet 17. august 2002 Hva er det desidert verste du vet her i verden? Det verste jeg vet er mennesker som dømmer andre uten å kjenne dem personlig. Folk som f.eks. dømmer etter utseende o.l. Sånne folk takler jeg bare ikke! Hvis voksne folk ikke har mer vett i hodet eller bedre ting å ta seg til, så er det folk jeg ikke har interesse av å bli kjent med. Men hva synes dere er forferdelig her i verden? (Det er selvsagt mye som er forferdelig, men jeg mener det verste dere vet sånn i det daglige. Ikke kriger osv...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 17. august 2002 #2 Del Skrevet 17. august 2002 Edderkopper!! :o Og tannleger... :evil: Dessuten liker jeg ikke urettferdige sykdommer som f.eks kreft og alzheimer :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest knut Skrevet 18. august 2002 #3 Del Skrevet 18. august 2002 mennesker som er verdensmestrere i allt fra husvask til gearkasser og er skråsikker på toppen av alt.Eneste trøst er att fallhøyden er høy men dog slike mennesker er vanskelig og omgåes i hverdagen.Heldigvis er det et fåtall av dem men di det dreier seg om er i høyeste grad tilstede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. august 2002 #4 Del Skrevet 18. august 2002 Noe av det verste jeg vet, er fanatikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 18. august 2002 #5 Del Skrevet 18. august 2002 Det aller, aller verste jeg vet, er konflikter mellom mennesker. Krangling, slossing, baksnakking og sånne ting. Da blir jeg fysisk syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mettemo Skrevet 18. august 2002 #6 Del Skrevet 18. august 2002 Det værste jeg vet er folk, som skal ha alt, og dog bare de beste merkene.De som tror at de er bedre mennesker fordi at de har flotte hus, hytte og biler. Det eneste de fleste av dem har er sky høye lån som de jobber livet av seg for å betale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 18. august 2002 #7 Del Skrevet 18. august 2002 Det aller verste jeg vet er krangling og lignende. Det er forferdelig å vite at noen er sinte eller sure på deg, og det er vondt å være det på andre også. Det 2. verste jeg vet er når folk knekker leddene sine. Noen knekker fingre, knær, rygg og nakke. Den lyden som kommer, uff! Det er helt helt helt forferdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 18. august 2002 #8 Del Skrevet 18. august 2002 Noe av det allers verste jeg vet er hovne og overfladiske mennesker! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 18. august 2002 #9 Del Skrevet 18. august 2002 Det verste...? Folk som er så opphengt i at akkurat det de tror/mener er det riktige, at de overhodet ikke åpner seg for andres tanker. Man trenger ikke å være enige om alt, men det går da i hvert fall an å høre på hva andre har å si... Som en "god" nummer to kommer det å måtte stå tidlig opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 18. august 2002 #10 Del Skrevet 18. august 2002 Jeg hater maktsjuke folk, som f.eks politikere... Og folk må gjerne ha det beste av ting og tang (merkeklær, digert hus, sprek bil), men bare ikke se ned på meg selv om jeg bryr meg bøtta om slike ting. Sånne folk hater jeg nemlig. Egoistiske foreldre (egoistiske folk i det hele tatt, men egoistiske foreldre... da har jeg lyst til å spy). Urettferdighet mot barn. At det faktisk fins folk i verden som ikke har annet å spise enn noen få riskorn. Og det er skremmende nazistiske organisasjoner og Ku Klux Klan og lignende fortsatt spirer og gror........ og det gjøres minimalt for å stoppe dem. Dyremishandling. Og sånn ellers: Reptiler (iiiiiiiik). Stå opp tidlig (stønn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 18. august 2002 #11 Del Skrevet 18. august 2002 Det verste...? Folk som er så opphengt i at akkurat det de tror/mener er det riktige' date= at de overhodet ikke åpner seg for andres tanker. Man trenger ikke å være enige om alt, men det går da i hvert fall an å høre på hva andre har å si... Helt enig. Mennesker som ikke eier empati, ikke klarer å se seg selv i andres situasjon for å forstå hvordan andre har det, slike eier jeg ingen respekt for! Er også flere som argumenterer vilt videre uten å få med seg/lese andre sine argumenter. Enveiskommunikasjon kalles det... Henna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 18. august 2002 #12 Del Skrevet 18. august 2002 Sutring over filleting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 18. august 2002 #13 Del Skrevet 18. august 2002 Og hva mener du er "filleting"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 18. august 2002 #14 Del Skrevet 18. august 2002 Små pupper, feite lår, vanlige sjukdommer man blir frisk av etter kort tid, uønska hårvekst, været, osv osv. Med sutring mener jeg stadig klaging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 18. august 2002 #15 Del Skrevet 18. august 2002 Enig med du, enig med du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitri Skrevet 18. august 2002 #16 Del Skrevet 18. august 2002 Det verste jeg vet er folk som dømmer andre og stempler dem uten å kjenne dem personlig, folk som baksnakker og mobber, bedrevitere, folk som tror de er noe og sitter på sin høye hest, maktsyke folk, folk som har nok penger til å kjøpe hva de vil og ser ned på oss som ikke har så mye penger, familie/foreldre som gir faen i å ringe å høre hvordan det går ( vi må alltid ringe dem, de kan aldri ringe tilbake ), bestemor som bryr seg mer om sin dattersønn enn sin datterdatter, folk som MÅ rydde i mitt hus og flytte på ting, folk som røyker i nærheten av barn/tar de med inn på røykerom........ Ja, det ble en lang liste det, men sånn er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 18. august 2002 #17 Del Skrevet 18. august 2002 Det værste jeg vet er når man er på restaurent og maten er varm på toppen men kald på bunnen... og når man klager til dusteservitører så sier dem bare at den er kald på bunnen fordi det har gått så lang tid... Waco Det er da man får lyst til å gå fra regningen hvis dere skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 19. august 2002 #18 Del Skrevet 19. august 2002 Det verste jeg vet er å fikle med noe lite, sånn at det kiler i fingrene. Og når jeg ikke får plugga ledningen i kontakten, fordi kontakten sitter på et teit sted og jeg rekker bare nesten frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2002 #19 Del Skrevet 19. august 2002 Kvinnfolk som ikke tåler at menn har egne meninger, er det værste jeg hvet!!! :evil: Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 20. august 2002 #20 Del Skrevet 20. august 2002 Noe av det mest irriterende jeg vet, er at tv står litt for høyt på. Da blir jeg stresset... Også menn som tuter når de kjører forbi! Hva forventer de å få ut av dette? Jeg skvetter jo skikkelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå