Gå til innhold

Hva er det verste du vet?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frøken Dings

Vet ikke om jeg skal kalle det det verste jeg vet, men her er endel ting jeg ikke er særlig begeistret for:

*Mødre med barnevogner i trange klesbutikker. Hakket bedre (verre!) blir det når barnet sitter der med saft og klissete hender og tar på alt det ser. :o

*Småbarnsforeldre som klager over hvor hardt det er å være småbarnsforeldre.

*Folk som påstår at de aldri dømmer noen etter utseendet.

*At det ikke har vært en eneste dag med behagelig temperatur så lenge jeg kan huske... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet er: Alle former for snobberi :evil:

At Carl i Hagen sitt tryne er på TV nesten hver

eneste jæ**a dag!! :x

Lukta av sigarettrøyk,fysj!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi... hvor skal jeg begynne?? :o

Det verste jeg vet er å krangle eller høre på folk som krangler, at folk syter og klager over bagateller, miste noen jeg er glad i, begravelser, savne typen (og sitte hjemme og se på tv langt fra han når han er ute på byn i fylla), stå opp tidlig for å rekke bussen til jobben, gå til tannlegen, snorking, være kvalm, eksamener, vepser (*grøss*), at de ringer fra jobb og spør om jeg kan jobbe når jeg har gledet meg til å ha fri, baksnakking, ha dårlig råd, folk som røyker (jeg har akkurat sluttet)...det er så mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Dyreplageri i alle former

*Baksnakking/fordommer osv på skolen/jobben.

*Folk som tror de er bedre en andre!

*Når den kristne naboen min kritiserer meg, fordi jeg velger å IKKE vere kristen.

*rasisme/nazisme

*mensen/humørsvinginger :lol:

*Når dataen klikker

-Predeline- :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mange ting som jeg synes er fryktelig, så jeg greier ikke å velge ut en ting. Det jeg synes er veldig ille er dyreplageri, alle mulige former for barnemishandling, uvennskap, mennesker som ikke tror meg når jeg forteller sannheten, vold, rasisme og baksnakking.

Black Angel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste...? Folk som er så opphengt i at akkurat det de tror/mener er det riktige, at de overhodet ikke åpner seg for andres tanker. Man trenger ikke å være enige om alt, men det går da i hvert fall an å høre på hva andre har å si...

Som en "god" nummer to kommer det å måtte stå tidlig opp...

Enig i begge punkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nullet, hvorfor så hissig da :briller:

Må bare legge til en ting til: Noe av det verste som finnes er folk som ikke evner å forandre seg, og folk som tar seg selv så jævla høytidelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet er når jeg ikke vet hva som er sant og hva som er løgn. Jeg HATER å måtte ta stilling til om jeg kan tro på et menneske eller ei. Jeg har lyst til å tro at alt det alle sier er SANT. Særlig de som står meg nær.

Det verste jeg vet er edderkopper og tannleger!!!!!!! *skjelve, skjelve*

Jeg missliker sterkt mennesker uten noen form for empati for andre.

Jeg liker slett ikke at andre setter seg på sin høye hest. Hovmod står for fall sier jeg bare!!

Ugjerninger begått mot barn, enten det er med hensikt eller ikke gjør meg rødglødende!!!!

Menneskers uvilje mot å gripe inn hvor det trengs gjør meg trist! Jeg er f.eks medlem i Amnesty og har fjernadoptert en liten gutt.

Når noen mener at det er staten eller familien som skal ordne opp i alle problemer en måtte ha, DA blir jeg forbanna!!

Urettferdighet plager meg!!

Fordømmelse i situasjoner en ikke vet hva en snakker om, er også en ting som gjør meg trist. Så mye videre forståelse vi kan få av hverandre hvis vi LYTTER og prøver å forstå enkelt menneske utifra DERES stå sted.

Rasisme er en uting!!

Janteloven skulle være kastet overbord for LENGE siden.

Ja, og så er det plagsomt at jeg må stå opp tidlig da. Jeg vil være oppe så lenge jeg vil og sove så lenge jeg vil. Men da får jeg jo ikke tid til å gjøre alt det andre som må gjøres.... :ler:

Jeg kunne sikkert ha skrevet mer om det verste jeg vet.

Kan jeg få lov til å skrive noe av det beste jeg vet også????

En klem fra et barnekinn og en liten stemme som sier: jeg er glad i deg mamma.

Blomster en dag jeg slett ikke fortjente det.

Oppmuntring når livet føles tungt. Rett og slett en hånd å holde i.

Det beste jeg vet er når jeg klarer å se verden gjennom mine barns øyne. Så forunderlig vakker den er da. Alle fargene blir så mye klarere og en blomst blir så uendelig mye mer enn bare en blomst.

Det beste jeg vet er når jeg føler at jeg har kontrollen over livet. Når barna mine ligger trygt i sengen og jeg vet de har hatt en god dag.

Det beste jeg vet er solskinnshistorier. Når en vond situasjon har blitt snudd og det går i en positiv retning.

Oki... nå avslutter jeg.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet...? utenom krig og de store selvfølgelighetene som tortur rasisme vold osv.

det må være det når jeg gjør noe som jeg ikke får til, også kommer en eller annen å sier;" men du bare gjør sånn her"..... Vips så er det gjort.

f.eks: Om en ikke får av ett lokk eller mutter på en gjenstand. og jeg har prøvd i minst 20 min. så kommer en liten behjelpelig sjel å vips så klarer hun/han det..

ikke kan jeg bli sint, pluss at jeg må smile å virke takknemmelig.. :)

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...