Gå til innhold

Gamere: Hvilket spill passer for meg? (Vil prøve et spill for å forstå "kjæresten" bedre)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

jeg hadde nylig en tråd som handlet om mine fordommer mot gaming hos en potensiell partner. Jeg fikk mange gode svar, og har kommet til at jeg vil prøve ut et/noen spill selv, for å se om jeg selv kan fatte interesse for det, eller forstå appellen bedre, for å forstå han jeg holder på med, og kanskje jeg også kan foreslå å spille noe sammen med ham. :) 

Bakgrunn for å hjelpe meg å finne et spill som passer til meg: 

Jeg har spilt Sims. I dag prøvde jeg det igjen, og etter en halvtime følte jeg livsgnisten sive ut av meg. Jeg liker f.eks sjakk, logikk og strategi. Av brettspill liker jeg ting som handler om ord og miming, kreativitet, Alias og HINT. Og jeg liker godt å lese fantasy og sci-fi (IKKE romvesen-greier). Husker vi spilte Tarzan hos en venninne på playstation da jeg var ung, det var veldig moro å gå videre gjennom historien til Tarzan liksom. 

Spillet er til en bærbar MAC (foreløping). 

Er det noen som har noen forslag?

Jeg er en kvinne på 25 år forresten. 

Anonymkode: 276d7...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spill fra min steam-liste som kan være interessante for deg:

Seasons after fall

The witness

Braid

Life is strange

Night in the woods

Limbo

Inside

Anbefaler deg å laste ned og registrere deg på steam og lese/se trailer til spillene der🙂

Anonymkode: 0ffc8...7a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også du vil like Portal! Det kan spilles ferdig på en kveld eller to, inneholder mye bra puslespill og humor, og det finnes en Portal 2 om det gir mersmak (som har samarbeidsmodus så du kan spille det med daten) 

Anonymkode: 2024c...74f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker du å spille for deg selv eller online?

Jeg mistet jomfrudommen i LOL, noe som ikke anbefales pga tøff community. Nå spiller jeg bf og cod som er megagøy og møter trivelige folk hele tiden. Spyro kommer i september og det er fantastisk!

Anonymkode: f8f9f...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også du burde registrere deg på Steam. (Det er gratis.) Der finnes det uendelig med spill. Også kan du sortere etter det du liker. F.eks. fantasy, logikk/hjernetrim, sci-fi og/eller kreativitet. Også kan du se bilder, trailere samt lese om spillet, og sist men ikke minst så kan du lese omtaler om spillet så du får høre hva folk faktisk synes og ikke hva en spillutvikler selv tenker om spillet sitt. :) 

Anonymkode: 5a27f...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portal som flere her har nevnt, og ikke minst "The Turing Test".

Anonymkode: abbac...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i hearthstone. Det er et slags kortspill. Du har helt sikkert sett sånne pokemonkort. Det er et sånt type spill, bare på data, og med karakterer basert på Warcraft-universet. Mye strategi. Muligheter for å spille både enkelt og avansert. Får flere og bedre kort etter hvert som du spiller. 

Gratis er det og, du må opprette en konto bare. 

Enig med flere som sier at du bør få en konto på steam :) 

Anonymkode: 0c81e...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt hekta på Guild Wars 2:fnise: På første delen, når man kommer opp i level, er det ikke så vanskelig eller utfordrende, men etterhvert når man avanserer så må man bruke strategi for å holde seg i live. 

Anonymkode: 52f9c...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...