Gå til innhold

Lages kornsirkler på lignende måte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9.8.2018 den 23.22, AnonymBruker skrev:

kornsikler og andre mønster i jorden skyldes muggsompper som spiser seg ut fra et senter. 

Anonymkode: ff4b5...c2d

... Nå tenker du på hekseringer. Det er noe helt annet. 

Anonymkode: 36a49...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

På 14.8.2018 den 0.06, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om dette stemmer?

Anonymkode: 9a372...a2e

Det gjør ikke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel slik at det enkleste og mest sannsynlige er det rette. Om jeg ser et lys bevege seg på himmelen på natten så aner jeg egentlig ikke hva det er for noe. All fornuft vil si oss at det er et fly, en satellitt, etc. Hvis jeg likevel påstår det er noe fra en annen sivilisasjon så er det fordi jeg ønsker det så sterkt. Det samme er tilfelle med kornsirklene, vil jeg tro. Tilhengerne håper så veldig at dette er noe utenomjordisk. For det hadde jo vært fantastisk! Likevel... vi har ikke bevis for liv andre steder. Vi har ikke engang funnet en eneste utenomjordisk bakterie. Så hva er da sannsynligheten for at dette ikke er laget av mennesker? Ganske liten om man tenker seg godt om...

Anonymkode: f728f...f79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/9/2018 at 11:10 PM, AnonymBruker said:

Fordi det aldri blitt dokumentert og dessuten må være klin umulig. Værsågod lag denne eller skaff meg bilder av de som gjorde det så skal jeg tro på det.

Image result for most advanced crop circle

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Lurer oppriktig på hva som feiler hjernen deres,

som er så overbevist om at dette ikke kan!!!! være menneskeskapt.

Jeg fnyser ikke av, at dere tror det er aliens,

men denne fornektelsen av at det kan være lagt av et menneske.

Vi lager super-avanserte strukturer, ned på størrelser på nano-meter,

men å lage mønstre i kornåkre? Ække mulig d!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2018 den 23.10, AnonymBruker skrev:

Fordi det aldri blitt dokumentert og dessuten må være klin umulig. Værsågod lag denne eller skaff meg bilder av de som gjorde det så skal jeg tro på det.

Image result for most advanced crop circle

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Ser du bilsporene som leder til sirkelen? Dette er menneskeskapt og ikke noen fra fremmende planeter

Anonymkode: 65b06...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser du bilsporene som leder til sirkelen? Dette er menneskeskapt og ikke noen fra fremmende planeter

Anonymkode: 65b06...463

Å jøje meg, for et bevis...dessuten er det traktorspor, noe man ofte finner på jorder.

Anonymkode: 7a0cd...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Å jøje meg, for et bevis...dessuten er det traktorspor, noe man ofte finner på jorder.

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Kornsirkelen består også bare av linjer eller sirkler. Kan du peke på de linjene som ikke kunne vært laget av mennesker?

Anonymkode: 72add...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å jøje meg, for et bevis...dessuten er det traktorspor, noe man ofte finner på jorder.

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Da er det bonden eller noen han kjenner som har laget disse sirklene

Anonymkode: 65b06...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er det bonden eller noen han kjenner som har laget disse sirklene

Anonymkode: 65b06...463

Ok. Men det finnes ikke dokumentasjon på at noen lager disse sirklene.

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok. Men det finnes ikke dokumentasjon på at noen lager disse sirklene.

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Det finnes ikke dokumentasjon på at det er mennesker som har laget mye av skrablingen på vegger og togvogner med spraybokser heller. Tror du de også er laget av romvesener for å kommunisere med oss?

Anonymkode: 72add...55e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2018 den 18.35, AnonymBruker skrev:

Ser du bilsporene som leder til sirkelen? Dette er menneskeskapt og ikke noen fra fremmende planeter

Anonymkode: 65b06...463

Nå er jeg helt enig med deg i at kornsirkler er menneskeskapt, men rett skal være rett: Det du kaller bilspor er spor etter traktor/såmaskin e.l. som du vil finne på (nesten?) alle jorder, og du ser sporene går tvers gjennom sirkelen og ut på andre siden, helt uten forbindelse med mønsteret i sirkelen. 

Det er greit om vi skeptikere kobler inn hjernen vi også, før vi slenger om oss med påstander og karakteristikker. 

Anonymkode: 36a49...242

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.9.2018 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Det finnes ikke dokumentasjon på at det er mennesker som har laget mye av skrablingen på vegger og togvogner med spraybokser heller. Tror du de også er laget av romvesener for å kommunisere med oss?

Anonymkode: 72add...55e

Good one!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2018 den 1.53, AnonymBruker skrev:

Har aldri sett at han har lagd dem, null "work in progress" noen steder. Bare bilder av at han står i nærheten av dem.

Samme med kornsirklene som denne tråden handler om: Ingen dokumentasjon på at de blir lagd av mennesker. TS

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Men det er jo video av ham når han lager snømønstre, helt øverst på siden i den lenken som ble lagt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2018 den 23.10, AnonymBruker skrev:

Fordi det aldri blitt dokumentert og dessuten må være klin umulig. Værsågod lag denne eller skaff meg bilder av de som gjorde det så skal jeg tro på det.

Image result for most advanced crop circle

Anonymkode: 7a0cd...6ea

 

På 10.8.2018 den 1.21, Lutetium 71 skrev:

Klin umulig ja..

Her er en kunstner som lager noe som er helt på høyde, ved hjelp av kompass og truger. EN mann.

https://www.smp.no/nyheter/2016/02/18/Forklarer-«mystiske»-snøsirklar-12175275.ece

 

På 10.8.2018 den 1.53, AnonymBruker skrev:

Har aldri sett at han har lagd dem, null "work in progress" noen steder. Bare bilder av at han står i nærheten av dem.

Samme med kornsirklene som denne tråden handler om: Ingen dokumentasjon på at de blir lagd av mennesker. TS

Anonymkode: 7a0cd...6ea

For de som måtte være interessert, selve konstruksjonen begynner på 03:00 ca. AB.. 6ea har tydeligvis ikke sett videoen en gang.

For de som er nysgjerrige på kunstneren. Google har mer.
 


..må legge til at jeg har mye mer sans for noen som lager mønstre i snø, enn folk som tråkker ned kornåkre. Ingenting galt skjer om man tråkker i snøen, men tråkker man ned korn ødelegger man avlinger. 

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.9.2018 den 22.49, Guile skrev:

Fantastisk bra! :klappe:

Stephen Fry: Deeply satisfying

:Hehe:

Sitat

Vi har ingen problemer med å forstå at det settes spørsmålstegn ved det når hun snakker om, når hun sier at hun har en sterk opplevelse. Men det innslaget er tatt litt ut av sin sammenheng, her snakker hun mer om en totalopplevelse, opplevelsen er ikke tilknyttet bare den kornsirkelen, sier Svein Tore Bergestuen, kommunikasjondirektør i TV Norge

..som kan oppsummeres helt greit med bare ett ord: Placebo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...