Gå til innhold

Lages kornsirkler på lignende måte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sjekk her, avanserte mønster superraskt, akkurat som kornsirkler? Her er lyskulene som har blitt observert og alt...

 

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har alltid ment at det er et naturlig fenomen (kulelyn) som forårsaker kornsirkler.

Men, noen utenomjordiske kan jo godt ha utviklet slik laserteknologi i utendørsbruk også..

Anonymkode: 16465...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg har alltid ment at det er et naturlig fenomen (kulelyn) som forårsaker kornsirkler.

Men, noen utenomjordiske kan jo godt ha utviklet slik laserteknologi i utendørsbruk også..

Anonymkode: 16465...9c3

Eller det er vår teknologi? Mulig noen har det og lager dem uten at vi vet det, skjønner ikke at dette skal være umulig i korn når det er mulig i metall.

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Flere kornsirkler har dukket opp i England i 2016, men mange er ikke like imponerende som tidligere år. Den synkende kvaliteten på kornsirklene har fått enkelte til å spekulere i om arkitektene kanskje ikke er helt edru i skapelsesprosessen"https://www.side3.no/hvordan-blir-kornsirkler-skapt-4365630

4365644.jpg?imageId=4365644&x=0&y=0&crop

Anonymkode: 9a372...a2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Den mest kjente metoden for selv å lage en kornsirkel er å bruke et langt tau som i den ene enden festes til en staur eller et annet fast punkt og i den andre til en planke som brukes til å presse plantene ned og lage mønstre i åkeren"https://no.wikipedia.org/wiki/Kornsirkel

Anonymkode: 9a372...a2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har alltid ment at det er et naturlig fenomen (kulelyn) som forårsaker kornsirkler.

Anonymkode: 16465...9c3

Nei. Det er mennesker.

Endret av jabx
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde visst en illusjon om at det gikk an å ha en intelligent diskusjon og unngå dette tullet med tau og planker, men jeg tok visst feil. Tror jeg glemmer denne tråden. TS

Anonymkode: 7a0cd...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har alltid ment at det er et naturlig fenomen (kulelyn) som forårsaker kornsirkler.

Men, noen utenomjordiske kan jo godt ha utviklet slik laserteknologi i utendørsbruk også..

Anonymkode: 16465...9c3

Kornsirkler er ene og alene menneskeskapte.  Man drar noe etter seg som legger kornet flatt i et spesielt mønster.  Ikke mer hokus pokus enn det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde visst en illusjon om at det gikk an å ha en intelligent diskusjon og unngå dette tullet med tau og planker, men jeg tok visst feil. Tror jeg glemmer denne tråden. TS

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Hvorfor mener du at det med tau og planker er tull?

Anonymkode: 9a372...a2e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor mener du at det med tau og planker er tull?

Anonymkode: 9a372...a2e

Fordi det aldri blitt dokumentert og dessuten må være klin umulig. Værsågod lag denne eller skaff meg bilder av de som gjorde det så skal jeg tro på det.

Image result for most advanced crop circle

Anonymkode: 7a0cd...6ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det aldri blitt dokumentert og dessuten må være klin umulig. Værsågod lag denne eller skaff meg bilder av de som gjorde det så skal jeg tro på det.

Image result for most advanced crop circle

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Med rette utstyret kan jeg ikke se at de skal være så vanskelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk her, avanserte mønster superraskt, akkurat som kornsirkler? Her er lyskulene som har blitt observert og alt...

 

Anonymkode: 7a0cd...6ea

kornsikler og andre mønster i jorden skyldes muggsompper som spiser seg ut fra et senter. 

Anonymkode: ff4b5...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 9a372...a2e

Ikke så mange romskip å se der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det aldri blitt dokumentert og dessuten må være klin umulig. Værsågod lag denne eller skaff meg bilder av de som gjorde det så skal jeg tro på det.

Image result for most advanced crop circle

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Jeg blir såå glad når jeg ser at du har samme oppfatning som meg.

ALDRI i verden om dette er laget av "mennesker"

Jeg er overbevist om at vi snakker om besøkende fra andre planeter eller dimensjoner.

Ser mye på History og dette har vært dokumentert der flere ganger.

De har prøvd med tau og planke, og det ser ut som en vits i forhold til denne kornsirkelen med fantastisk mønster  som du blant annet viser her.  

 

Anonymkode: bd5bc...182

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Peonjenta skrev:

Med rette utstyret kan jeg ikke se at de skal være så vanskelig.

Ja, jeg sitter å flirer litt jeg nå...

For du hadde vel også klart å lage denne på snaut 20 minutter som er normaltid for at en kornsirkel dukker opp  ?

- eller...?

Anonymkode: bd5bc...182

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg sitter å flirer litt jeg nå...

For du hadde vel også klart å lage denne på snaut 20 minutter som er normaltid for at en kornsirkel dukker opp  ?

- eller...?

Anonymkode: bd5bc...182

Hvordan vet du at de dukker opp på snaut 20 minutter?

Anonymkode: 9a372...a2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir såå glad når jeg ser at du har samme oppfatning som meg.

ALDRI i verden om dette er laget av "mennesker"

Jeg er overbevist om at vi snakker om besøkende fra andre planeter eller dimensjoner.

Ser mye på History og dette har vært dokumentert der flere ganger.

De har prøvd med tau og planke, og det ser ut som en vits i forhold til denne kornsirkelen med fantastisk mønster  som du blant annet viser her.  

 

Anonymkode: bd5bc...182

Så du ikke videoen over hvor de laget en kornsirkel som lignet på den du linker til??   Er nok ikke ailiens. Sorry

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...