Gå til innhold

krølltang og bruk av den


Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

Jeg sitter med ei krølltang jeg fikk av mamma, og krøllet i dag håret mitt... etter hver krølle drysset jeg på med hårspray for at det skulle holde bedre..

Men alt etter to timer begynte krøllene å dette ut :-(

Er det noe jeg kan gjøre for at det holder bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør ha i skum eller føngele først. Har ingen råd om merke, men poenget er at produktet må inn i håret før tangen. Sikkert lurt å velge noe som er beregnet på nettopp varmebehandling... Så kan du spraye over med hårspray til slutt for å forsegle krøllene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med ei krølltang jeg fikk av mamma, og krøllet i dag håret mitt... etter hver krølle drysset jeg på med hårspray for at det skulle holde bedre..

Men alt etter to timer begynte krøllene å dette ut :-(  

Er det noe jeg kan gjøre for at det holder bedre?

Du kan prøve L`Oreal Studio Line Hot Curl. Den skal påføres i tørt hår på hver og en lokk før du bruker krølltang. Kjøpte den her om dagen, men har bare prøvd den en gang. Synes den virker ganske bra. Håret ble litt stivt, men krøllene holdt hvertfall lenger! Bare pass på å vent en stund før du evt grer gjennom håret. Koster ca en femtilapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Slenger på et krølltang-spørsmål. Hvor lenge holder dere tangen i håret?

Lurer på om håret mitt er immunt mot krøller :-? Er bare tuppene som blir krøllete hos meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Solstråle

Ca et halvt minutt. Da får jeg flotte korketrekkere, og det er jo litt essensielt at man ikke brenner av håret :-? Tror i hvert fall ikke man skal holde den mer enn 50-60 sekunder på et sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...