Gå til innhold

Nydelig å være singel??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jupp. Fordelen er at man kan også ha flere, uten at det blir drama:-). Og så er man FRIIIIII😍

Anonymkode: 0a745...e9d

Så enig😁

Anonymkode: 92878...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så enig😁

Anonymkode: 92878...75d

Jeg er mann, men det går vel for det samme:-)

Anonymkode: 0a745...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, men det går vel for det samme:-)

Anonymkode: 0a745...e9d

Går nok for de samme ja😊

Anonymkode: 92878...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke singel, men vurderer å bli det. Dessverre litt vanskelig siden det er barn inni bildet.

Men synes det virker helt nydelig å være alene. Har vært kontinuerlig i forhold siden tenårene. Det er oppskrytt, når man er sammen med feil person, vel og merke. Blir jeg singel nå, skal det ekstremt mye til for at jeg gidder å gå inn i et forhold igjen. 

Anonymkode: 42012...442

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som singel kjente jeg ikke på det behovet. Kjenner faktisk mer på savnet nå som jeg ikke er singel, fordi jeg ikke får den mengden nærhet jeg faktisk trenger i et forhold. Sånn sett er det enklere å være alene. Man har ingen forventninger, og dermed blir behovet mye mindre.

Anonymkode: 2b6cd...f39

Kjenner meg igjen! Tror jeg føler mye meg mer ensom i dette forholdet, enn om jeg hadde vært singel. 

Anonymkode: 42012...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg igjen! Tror jeg føler mye meg mer ensom i dette forholdet, enn om jeg hadde vært singel. 

Anonymkode: 42012...442

:hug:

Anonymkode: 2b6cd...f39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jo sine fordeler. Gjør jo hva jeg vil uten å måtte ta hensyn til en partner. Har regelmessig sex med f.f og treffer andre for kos en sjelden gang så føler det behovet er dekt. Kan dra på impulsive reiser, spise det jeg vil til middag, ha det sånn hjemme som jeg liker, bruker mye tid på hobbyene mine. Så ja trives som singel, men er klar for forhold snart. 

Anonymkode: f6ac3...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre. Ikke fordi det å være singel i seg selv er så ille, men fordi andre elementer av livet må være på plass før man kan nyte singellivet. Har en krevende jobb som ikke tillater at man tar særlig ferie, og som krever tilstedeværelse mentalt og fysisk hele tiden, så da er det begrenset hvor mye jeg kan nyte singeltilværelsen. Gjør også at det ikke er mye tid til dating (går på 10'ende året uten dame nå, og jeg blir vel litt oppfattet som litt sær på grunn av det. Men det finnes altså ikke nok tid i døgnet). Men klart, hadde jeg vært som norske kvinner flest, og som prioriterer nytelse fremfor ytelse, så hadde jeg nok vært lykkelig singel jeg også. Men alle kan ikke være globetrottere som delvis lever på NAV/offentlig støtte, der de gjennom hyppige ferier kan bedrive alskens av hobbyer og reiser. 

Anonymkode: 51a46...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dessverre. Ikke fordi det å være singel i seg selv er så ille, men fordi andre elementer av livet må være på plass før man kan nyte singellivet. Har en krevende jobb som ikke tillater at man tar særlig ferie, og som krever tilstedeværelse mentalt og fysisk hele tiden, så da er det begrenset hvor mye jeg kan nyte singeltilværelsen. Gjør også at det ikke er mye tid til dating (går på 10'ende året uten dame nå, og jeg blir vel litt oppfattet som litt sær på grunn av det. Men det finnes altså ikke nok tid i døgnet). Men klart, hadde jeg vært som norske kvinner flest, og som prioriterer nytelse fremfor ytelse, så hadde jeg nok vært lykkelig singel jeg også. Men alle kan ikke være globetrottere som delvis lever på NAV/offentlig støtte, der de gjennom hyppige ferier kan bedrive alskens av hobbyer og reiser. 

Anonymkode: 51a46...9b6

Nei, markedet er vel også mindre for deg. Ikke noe negativt i det, men det er jo færre å velge mellom, slik sett.

Anonymkode: 0a745...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MistakesAndLessons

Liker å være singel, men merker at jeg savner sex og en å dele livet med. Vært singel halvannet år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært singel i noen år nå, helt greit det. Har hatt fullt fokus på jobb og barn. Men nå merker jeg at jeg begynner å savne en mann. En kjæreste og bestevenn. Vil ikke bo sammen med noen før barna flytter ut om noen år. Men savner en å elske, reise med, snakke med og dele livet med. 

Anonymkode: 15d46...5be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det veldig ålreit som singel, og trivdes veldig godt i tilværelsen :) Hadde da vært singel i et år, etter et veldig turbulent forhold.. Og jeg skulle ikke ha kjæreste (dvs, jeg var jo forsåvidt åpen for tanken, men skulle mye til, og hadde bestemt meg for at jeg ikke ønsket kjæreste på en stund).. Helt til det dukket opp en kar som heller ikke skulle ha kjæreste, som jeg ble bedre og bedre kjent med. Og etterhvert mer og mer nær med.. Som til slutt bare stjal mitt hjerte 😍 som heldigvis følte det samme som meg ♥

Men jeg er fryktelig glad for at jeg tok meg tiden til å bli kjent med meg selv på nytt/finne meg selv, samt lære meg å nyte tilværelsen i eget selskap. Herregud og jeg vokste på det! :) singeltilværelsen er virkelig ikke skummel, om man er trygg i seg selv, man kan til og med nyte den veldig godt :)

*håper dette ikke ble for mye kliss i en singeltråd* :ler:

 

Anonymkode: 2e3be...814

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, markedet er vel også mindre for deg. Ikke noe negativt i det, men det er jo færre å velge mellom, slik sett.

Anonymkode: 0a745...e9d

Nei, det vet du ikke noe om :). Men jeg ser det er vanskelig å forstå at noen av oss må prioritere ytelse fremfor nytelse en stund. 

Anonymkode: 51a46...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det veldig ålreit som singel, og trivdes veldig godt i tilværelsen :) Hadde da vært singel i et år, etter et veldig turbulent forhold.. Og jeg skulle ikke ha kjæreste (dvs, jeg var jo forsåvidt åpen for tanken, men skulle mye til, og hadde bestemt meg for at jeg ikke ønsket kjæreste på en stund).. Helt til det dukket opp en kar som heller ikke skulle ha kjæreste, som jeg ble bedre og bedre kjent med. Og etterhvert mer og mer nær med.. Som til slutt bare stjal mitt hjerte 😍 som heldigvis følte det samme som meg ♥

Men jeg er fryktelig glad for at jeg tok meg tiden til å bli kjent med meg selv på nytt/finne meg selv, samt lære meg å nyte tilværelsen i eget selskap. Herregud og jeg vokste på det! :) singeltilværelsen er virkelig ikke skummel, om man er trygg i seg selv, man kan til og med nyte den veldig godt :)

*håper dette ikke ble for mye kliss i en singeltråd* :ler:

 

Anonymkode: 2e3be...814

Du ble vel skikkelig kjent med deg selv  ene HELE året du var singel ja. Grattis. 

Og grattis med kjæreste.

Anonymkode: 3c5df...8ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veldig glad i friheten som singel. Men kjenner etter hvert på savnet etter en mann. Ang frihet, så trives jeg best når en kan ha frihet også i et forhold. Altså..  mener ikke med sex og en må jo tilpasse seg. Men det er viktig for meg å være MEG i et forhold at en ikke ender opp som VI.

Anonymkode: 9653f...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsk/hat forhold til det å være singel.

Liker å ha egentid, late meg hjemme, flørte/date med hvem jeg vil, utforske kinksene mine med likesinnede kvinner når jeg ønsker(oppdaget mine kinks når jeg ble singel igjen). 

Nå er jeg en mild introvert, har vært i 2 lamgvarige forhold siden jeg var 18, barn har jeg og har akuratt rundet 30. 

Singel de siste 3 årene som har vært deilig.

Savner ei jente å starte resten av livet med, reise med, gå på aktiviteter sammen, slappe av i sofaen på kvelden, prate med, se på, lage mat med og generelt bare litt feminin energi i livet mitt. 

Føler meg flørtet ferdig nå :) kommer til å bytte ut singel livet med ei partner når den rette dukker opp.

Anonymkode: 6d1c4...d00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte friheten, men har heldigvis fått ta med meg den inn i forholdet. 

Likte sexlivet. Forskjellige partnere, spenningen ved førstegangssex og ikke minst selve jakten. Å få oppleve dette igjen vil være det som holder meg oppe hvis det noen gang blir slutt.

Likte ikke følelsen av at tiden løp fra meg, at alle rundt meg etablerte seg, alle spørsmålene jeg fikk.

Likte ikke å ikke ha noen å dele alle opplevelser med. Kan gå høsttur i marka med venner, men det blir ikke det samme. Kan reise med venner, men det blir ikke det samme.

Men først og fremst så likte jeg ikke tanken på å ikke få være med henne når drømmedama plutselig dukket opp.

Anonymkode: 59a49...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dessverre. Ikke fordi det å være singel i seg selv er så ille, men fordi andre elementer av livet må være på plass før man kan nyte singellivet. Har en krevende jobb som ikke tillater at man tar særlig ferie, og som krever tilstedeværelse mentalt og fysisk hele tiden, så da er det begrenset hvor mye jeg kan nyte singeltilværelsen. Gjør også at det ikke er mye tid til dating (går på 10'ende året uten dame nå, og jeg blir vel litt oppfattet som litt sær på grunn av det. Men det finnes altså ikke nok tid i døgnet). Men klart, hadde jeg vært som norske kvinner flest, og som prioriterer nytelse fremfor ytelse, så hadde jeg nok vært lykkelig singel jeg også. Men alle kan ikke være globetrottere som delvis lever på NAV/offentlig støtte, der de gjennom hyppige ferier kan bedrive alskens av hobbyer og reiser. 

Anonymkode: 51a46...9b6

Ingen ting som hindrer deg i å gå på NAV slik at du også kan være globetrotter og delvis leve på NAV/offentlig støtte, og gjennom hyppige ferier bedrive alskens av hobbyer og reiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...