Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne teste evnene mine litt utenfor familie og nære venner. Finn en gjenstand fra naturen, sten, blad, kvist lign. og fortell meg hvor i kroppen plagen din er så skal jeg forsøke å hjelpe deg. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å lure folk.

Anonymkode: 7ceb5...dc4

• Liker 2
Skrevet

Lurer ingen, har hjulpet endel mennesker allerede og vil gjerne prøve å hjelpe flere. Det skjer ingen skade om det ikke fungerer.

AnonymBruker
Skrevet

Har leddgikt, så alle ledd gjør vondt. Hvorfor må jeg ha en naturgjenstand for at det skal "virke"?

Anonymkode: 18f3b...fbe

• Liker 3
Skrevet

Jeg prøver å feste energien i gjenstanden sånn at det fortsetter å hjelpe når jeg ikke sender energien...om det gir noe mening.

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Marleymarley skrev:

Jeg prøver å feste energien i gjenstanden sånn at det fortsetter å hjelpe når jeg ikke sender energien...om det gir noe mening.

Lenge må man holde i gjenstanden? Ikke så veldig lett å ha en sten i hånden over tid med leddgikt, gjør vondt verre😂

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, Marleymarley skrev:

Lurer ingen, har hjulpet endel mennesker allerede og vil gjerne prøve å hjelpe flere. Det skjer ingen skade om det ikke fungerer.

Jo du lurer folk når du sier at du har hjulpet mennesker, det finnes ikke et eneste etterprøvbart vitenskapelig bevis for at healing virker. Det finnes mennesker som har dødd fordi de har hørt på healere i stedet for leger, det er ikke lenge siden en Norsk mann døde av kreft fordi en Svensk healer påstod at han ikke hadde kreft og ikke måtte høre på legene.

Det dere som kaller dere selv for healere og kan stille diagnoser og helbrede driver med er rett og slett forkastelig, det er på tide å få tilbake kvakksalverloven og strenge straffer.

Anonymkode: b0f22...997

• Liker 3
Skrevet

Du trenger ikke holde den, du skal bare hente energien derfra når du trenger det. Det kan være et tre i hagen din for den saks skyld.

AnonymBruker
Skrevet

Har forferdelig syk migrene nå, og et utrolig viktig møte i kveld. Har en stein i handa som jeg fant på en strand. Er villig til å prøve alt nå,.sette pris på om du vil prøve 

Anonymkode: 224c1...868

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Marleymarley skrev:

Du trenger ikke holde den, du skal bare hente energien derfra når du trenger det. Det kan være et tre i hagen din for den saks skyld.

Ikke fungert, har mer vondt siden jeg holdt stenen😂 Har null manko på energi.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo du lurer folk når du sier at du har hjulpet mennesker, det finnes ikke et eneste etterprøvbart vitenskapelig bevis for at healing virker. Det finnes mennesker som har dødd fordi de har hørt på healere i stedet for leger, det er ikke lenge siden en Norsk mann døde av kreft fordi en Svensk healer påstod at han ikke hadde kreft og ikke måtte høre på legene.

Det dere som kaller dere selv for healere og kan stille diagnoser og helbrede driver med er rett og slett forkastelig, det er på tide å få tilbake kvakksalverloven og strenge straffer.

Anonymkode: b0f22...997

Jeg stiller ingen diagnoser, jeg hevder heller ikke å kunne kurere noe som helst. Det jeg kan gjøre er å f.eks lette smerte. Men jeg kan ikke fjerne en kreftsvulst fra noens kropp, ei heller kan jeg fjerne leddgikten til han/hun over her, men jeg kan noen ganger lette smerten som sykdommer fører med seg. 

Skrevet

Beklager at jeg skrev litt uklart ang gjenstander, og beklager at du fikk vondt av å holde den. Skal gjøre mitt beste for å sende god varm energi til leddene dine, spesielt fingre, tær og den venstre skulderen.

AnonymBruker
Skrevet

Har vel da fått bekreftet for egen del, at man nesten må tro for at det skal virke. Har jo ikke trodd slikt fungerer, men tenkte at verdt et forsøk. Men men, sånn er livet😊

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke om man må tro, eller hvordan og hvorfor det virker (og hvorfor det andre ganger ikke virker). Har som sagt hjulpet andre tidligere, men også prøvd og ikke fått til tidligere. Håper uansett at dagene dine blir så gode de kan, selv med sykdom, og at du i fremtiden blir bedre om det så er av healing eller en ny medisin 🤗

AnonymBruker
Skrevet

Høyre eggstokk.

Tusen takk :hjerte:

Anonymkode: 80376...90b

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Marleymarley said:

Kan du ikke heale noen med en alvorlig sykdom slik at du kan få nobels pris i medisin?

Du er her fordi du vil lure folk til å tro at du har magiske evner slik at du kan lure folk for penger. 

Anonymkode: 902b4...9a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Marleymarley skrev:

Aner ikke om man må tro, eller hvordan og hvorfor det virker (og hvorfor det andre ganger ikke virker). Har som sagt hjulpet andre tidligere, men også prøvd og ikke fått til tidligere. Håper uansett at dagene dine blir så gode de kan, selv med sykdom, og at du i fremtiden blir bedre om det så er av healing eller en ny medisin 🤗

Levd med det i så mange år og er vant med smerten, så går bra for min del altså. Er heldig å har råd til noen 😊sydenturer pr år, der er jeg smertefri. Så alt i alt er jeg en av de heldig, selv om jeg ønsker meg en dag uten smerter. Takk for omtanken😊

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har forferdelig syk migrene nå, og et utrolig viktig møte i kveld. Har en stein i handa som jeg fant på en strand. Er villig til å prøve alt nå,.sette pris på om du vil prøve 

Anonymkode: 224c1...868

Sorry sent svar. Gjort mitt beste 🤗Prøv å få hjelp med nakken din også, så tror jeg du vil oppleve mindre migrene i fremtiden

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høyre eggstokk.

Tusen takk :hjerte:

Anonymkode: 80376...90b

Gjort mitt beste 🤗

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

er det bare fysiske smerter eller feks. angst? ☺️

Anonymkode: 968f7...163

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...