Gå til innhold

Noen klarsynte her som kan se hva som "feiler" meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok bare så for meg noe m lungene dine. Har du problemer m lungene ? 

Anonymkode: cfb85...0b5

nei. løper eg så kan jeg få sånne pipelyder, men det er når jeg har løpt nærmest intervall. ellers kan jeg ha problemer med å få pusten til magen, men det kommer nok av at jeg sitter sammenkrøket i peridoer. pusten kommer ikke gjennom mellomgulvet på en måte.

Anonymkode: bd2eb...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 hours ago, AnonymBruker said:

har allerede vært til utredning, men jeg vet likevel at psykologen ikke kan fikse meg, det er det uansett jeg som må.

Dette hindrer meg i karrieren, i relasjoner og med de jeg liker. Er det slik det skal være da? at jeg blir så usikker at jeg heller ungår personen, lar være å ta kontakt å lar det være opp til han hver gang (til han tror at jeg ikke liker han å går vider)? 
Eller skal en person jobbe uendelig mye for å få meg? han visste jo ingenting om min fortid eller meg som person. Han tenkte nok enkelt og greit at det ikke var lurt å prøve seg mer. 

Anonymkode: bd2eb...ce4

Ja, uansett om man går til psykolog, må man gjøre jobben selv. 

Kanskje trenger du bare noen å prate med? Prøv mental helses hjelpetelefon eller sidetmedord.no? 

Jeg kan alltids legge ut kort for deg om du vil det, men det er neppe det som vil hjelpe deg her. For som du sier, det er ingen andre som kan "fikse" deg. 

Ønsker deg en fin dag ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, i - magikeren skrev:

Ja, uansett om man går til psykolog, må man gjøre jobben selv. 

Kanskje trenger du bare noen å prate med? Prøv mental helses hjelpetelefon eller sidetmedord.no? 

Jeg kan alltids legge ut kort for deg om du vil det, men det er neppe det som vil hjelpe deg her. For som du sier, det er ingen andre som kan "fikse" deg. 

Ønsker deg en fin dag ❤️

Takk. Legg gjerne kort. 

Vil jeg få en diagnose? 

Hvorfor har jeg så dårlig selvfølelse?

Hva skjedde egentlig mellom meg og han fyren? Ble han forvirret av oppførselen min? 

Kommer vi til å ha kontakt igjen? 

Anonymkode: bd2eb...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk. Legg gjerne kort. 

Vil jeg få en diagnose? 

Hvorfor har jeg så dårlig selvfølelse?

Hva skjedde egentlig mellom meg og han fyren? Ble han forvirret av oppførselen min? 

Kommer vi til å ha kontakt igjen? 

Anonymkode: bd2eb...ce4

Det fungerer ikke slik. Jeg kan ikke si om du vil få en diagnose eller hva en annen har tenkt eller følt. 

Det kan gi deg en brainstorming eller lignende, kanskje få deg til å se ting i et nytt lys. Hva en annen har tenkt i fortiden vet vi jo ikke. 

Jeg har ingen fasit. Jeg er ikke helsepersonell. Jeg har en kortstokk. Og om den kan hjelpe deg til å få et lite puff til å ta tak i probleme dine, er det supert. Men det virker som du tror jeg kan svare på både helsespørsmål og hva andre har tenkt og følt, som jeg bare kan slå opp ting?

Tarot, og alt annet alternativt skal du ta litt med en klype salt. Lurer du på diagnoser, så vær så snill, oppsøk helsepersonell.

Jeg føler det ville blitt veldig feil av meg å legge kort, dersom du tror det erstatter helsehjelp? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, i - magikeren skrev:

Det fungerer ikke slik. Jeg kan ikke si om du vil få en diagnose eller hva en annen har tenkt eller følt. 

Det kan gi deg en brainstorming eller lignende, kanskje få deg til å se ting i et nytt lys. Hva en annen har tenkt i fortiden vet vi jo ikke. 

Jeg har ingen fasit. Jeg er ikke helsepersonell. Jeg har en kortstokk. Og om den kan hjelpe deg til å få et lite puff til å ta tak i probleme dine, er det supert. Men det virker som du tror jeg kan svare på både helsespørsmål og hva andre har tenkt og følt, som jeg bare kan slå opp ting?

Tarot, og alt annet alternativt skal du ta litt med en klype salt. Lurer du på diagnoser, så vær så snill, oppsøk helsepersonell.

Jeg føler det ville blitt veldig feil av meg å legge kort, dersom du tror det erstatter helsehjelp? 

Jeg er enig med deg. Men bare legg kort om du vil. Er jo likevel litt spennende. 

Jeg vet at kort ikke kan gi en diagnose eller noe slikt. Jeg tar spådommer med en klype salt. Det er jo en liten pekepinn bare og litt spenning. 

Anonymkode: bd2eb...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg. Men bare legg kort om du vil. Er jo likevel litt spennende. 

Jeg vet at kort ikke kan gi en diagnose eller noe slikt. Jeg tar spådommer med en klype salt. Det er jo en liten pekepinn bare og litt spenning. 

Anonymkode: bd2eb...ce4

Nei, det er ingen pekepinn i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...