Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 10. november 2018 #961 Del Skrevet 10. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når man har vært på bunnen 5 ganger fortjener han ikke å vinne - ærlig. Anonymkode: 0cbcc...faa I danseduellen idag synes jeg han var bedre enn Martine, så han fikk 3 stemmer av meg og Martine 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #962 Del Skrevet 10. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det at det kan ha noe med at dans også skal fortelle en historie, formidle en følelse, et budskap, osv. Det er en form for skuespill-ish. Så da holder det ikke være teknisk flink Anonymkode: 0cbcc...faa Jeg synes de tre som stod igjen alle manglet mye på dans. Og da kan man ikke gi 10 poeng selv om de viser følelser, er min mening. Flere av disse dommerne hevder jo gang på gang at jobben deres er å dømme det tekniske, fremgangen osv. 10 poeng burde være forbeholdt de som er gode til både formidling og teknisk dans. Anonymkode: 96cea...acb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 10. november 2018 #963 Del Skrevet 10. november 2018 Sist gang så jeg bare på litt, denne gangen orket jeg ikke å se på en gang. Først at Sophie Elise trakk seg, Thea røk ut og nå ser jeg at Martine også har gjort det, og hun synest jeg har vært god gjennom hele progarmmet. Vet ikke hvordan hun gjorde det i dag, men synest det er urettferdig at det er Jan Gunnar og han andre som står igjen i finalen. De har begge sjarm, men har ikke vært så gode som de andre. Så kommer nok ikke til å se finalen nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #964 Del Skrevet 10. november 2018 Heier like mye på Jan Gunnar som Rikke! Første sesongen hennes - så utrolig høyt nivå fra hennes side! Både som koreograf, danselærer og nydelig utstråling. La dem vinne og la det bli par av dem etterpå..😍😇 Anonymkode: 212e8...331 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #965 Del Skrevet 10. november 2018 Jan Gunnar 💝😍 Anonymkode: bafe0...882 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 10. november 2018 #966 Del Skrevet 10. november 2018 To av landets blideste gutter er i finalen Jeg gleder meg til finalen neste uke 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #967 Del Skrevet 10. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men Einar danser jo helt ekstremt lite??? Anonymkode: 8911e...b03 Enig, han spaserer mens dansepartneren gjør det meste av bevegelsene. Anonymkode: 42a75...dac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #968 Del Skrevet 10. november 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er Rikke da? Jan Gunnar er i hvert fall 37. Anonymkode: 09f0e...afc Rikke er 28 😊90-modell Anonymkode: b0d24...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #969 Del Skrevet 10. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rikke er 28 😊90-modell Anonymkode: b0d24...dc5 Rikke er født i 95! Anonymkode: 212e8...331 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #970 Del Skrevet 10. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rikke er født i 95! Anonymkode: 212e8...331 What? Jeg googla henne og fikk opp årstallet 1990. Godt mulig at det er flere Rikke Lund i Oslo. I så fall beklager jeg! 😊 Anonymkode: b0d24...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #971 Del Skrevet 10. november 2018 Ja, beklager, min feil! Gjorde flere søk nå 😂 23 år er hun visst! Anonymkode: b0d24...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #972 Del Skrevet 10. november 2018 Kan være jeg som tolker feil, men det ser ut som Rikke er litt forelsket i Jan Gunnar.... Anonymkode: a6bc8...3d7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #973 Del Skrevet 10. november 2018 4 timer siden, Egenskap skrev: Martine er personen som kommer til å vinne skal vi danse 2018. Feil. Anonymkode: 71b00...228 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #974 Del Skrevet 11. november 2018 Altså - noen flotte menn i finalen, MEN underholdende eller spesielt flinke til å danse, er de ikke.... Nei, programmet er ikke kun et danseprogram, det er underholding også. Men i år er det to i finalen som har kommet dit på mystisk vis - tenker jeg😳 Må være de dårligste finalistene noen sinne, på dette programmet... Anonymkode: 78624...838 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #975 Del Skrevet 11. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan være jeg som tolker feil, men det ser ut som Rikke er litt forelsket i Jan Gunnar.... Anonymkode: a6bc8...3d7 Min tanke også når jeg ser dem sammen Anonymkode: 0cbcc...faa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #976 Del Skrevet 11. november 2018 Skadet Rikke seg under danse duellen ? Hun så veldig ubekvem ut og holdt seg til nakken flere ganger etter duellen. Så ut som hun hadde litt problemer med og smile også. Jeg tolket det som at hun skadet seg under duellen. Under dansen falt hun , vet ikke om det var en del av dansen eller ikke. Før Jan Gunnar dro hun opp. Det så litt vondt ut. Håper hun ikke skadet seg. For jeg heier på henne og Jan Gunnar. Anonymkode: e7b38...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 11. november 2018 #977 Del Skrevet 11. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skadet Rikke seg under danse duellen ? Hun så veldig ubekvem ut og holdt seg til nakken flere ganger etter duellen. Så ut som hun hadde litt problemer med og smile også. Jeg tolket det som at hun skadet seg under duellen. Under dansen falt hun , vet ikke om det var en del av dansen eller ikke. Før Jan Gunnar dro hun opp. Det så litt vondt ut. Håper hun ikke skadet seg. For jeg heier på henne og Jan Gunnar. Anonymkode: e7b38...be9 Hun falt rart i den første dansen også, fikk ikke sett duellen. Men det var ute i dansen hun ramlet galt i gulvet, for meg virket det som at Jan Gunnar ikke klarte å ta grep ordentlig i henne. Men det styrte selvsagt dommerne vekk fra å si siden det er finale, og alt det dem sier er ferdig regissert for at semifinale skal få mest mulig blest.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #978 Del Skrevet 11. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Rikke er 28 😊90-modell Anonymkode: b0d24...dc5 trodde hun var 23 år. Men å være 28 år er mer moden. Anonymkode: 28b95...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 11. november 2018 #979 Del Skrevet 11. november 2018 4 timer siden, missmcbeal skrev: Sist gang så jeg bare på litt, denne gangen orket jeg ikke å se på en gang. Først at Sophie Elise trakk seg, Thea røk ut og nå ser jeg at Martine også har gjort det, og hun synest jeg har vært god gjennom hele progarmmet. Vet ikke hvordan hun gjorde det i dag, men synest det er urettferdig at det er Jan Gunnar og han andre som står igjen i finalen. De har begge sjarm, men har ikke vært så gode som de andre. Så kommer nok ikke til å se finalen nei. Det er ingen tvil om at det er bestemødre som har fått maleren helt finalen. Her ser dem ikke på danseferdigheter, men en positiv opplevelse igjennom det maleren deler om sin takknemlighet til dansen og partneren hans. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #980 Del Skrevet 11. november 2018 Lettere å være mann i dette programmet.. De danser jo nesten ikke, har MYE færre trinn å lære seg en jentene har jeg lagt merke til. Anonymkode: 14083...69e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå