Gå til innhold

Skal vi danse 2018

Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva heter sangen som Thea hadde i den første dansen sin?

Anonymkode: 96a13...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den duellen skulle vært motsatt!

Anonymkode: e39d5...02e

Ja, det synes jeg også..

Anonymkode: bafe0...882

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gidder jeg ikke se på mer. Det er faen ikke mulig!!

Anonymkode: b0d24...dc5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an! Thea er den kanskje beste danseren, og så var det hun som måtte gå?

Anonymkode: e39d5...02e

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Mariángel skrev:

Sykt at Thea røk, hun er jo den beste av dem alle.

Ja, og det med god margin!  Jeg synes hele programmet er blitt mer show og tullball enn ordentlig dans, og til og med dommerne har sluttet å dømme etter danseferdigheter og gir like mange poeng for sjarm og fremgang. Det kunne de overlatt til seerne!  

Jeg har fulgt programmet i alle år, men spørs om jeg tar en sesong til med denne utviklingen....   årets Skal vi danse er i alle fall over for meg.

Anonymkode: b3518...b26

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så feil feil feil feil som det går an å få det! Thea har vært den flinkeste danseren fra starten. Jan Gunnar og Martine er helt ok, men mangler fortsatt det lille ekstra. Einar danser jo nesten ikke selv. Dette blir så teit at jeg har lyst til å boikotte hele skal vi danse. 

Anonymkode: 98907...eea

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er så feil feil feil feil som det går an å få det! Thea har vært den flinkeste danseren fra starten. Jan Gunnar og Martine er helt ok, men mangler fortsatt det lille ekstra. Einar danser jo nesten ikke selv. Dette blir så teit at jeg har lyst til å boikotte hele skal vi danse. 

Anonymkode: 98907...eea

Veldig bra oppsummert. Veldig synd at det endte slik, men når dommerne gir helt feil signaler med dømmingen sin så kan man vel ikke forvente at seerne skal være noe bedre 😕  Jeg kommer ikke til å se hvordan det ender, den verdige vinneren er ikke med lenger.

Anonymkode: 78b5c...a6e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte på Jan Gunnar jeg, fordi han er kjekk. Driter i danse ferdigheter, han er kjekkest så han fikk mine tre stemmer. Håper han vinner. 

Anonymkode: b3bad...7a8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det like før jeg slutter å se på hele programmet. Når den aller beste danseren blir stemt ut, før finalen, blir det ikke noe vits å se på mer. Thea og Ivo har vært aller best hele den her sesongen. Og Jan Gunnar og Rikke er også utrolig gode.

Når det er kvartfinale, bør dommernes stemmer telle mer enn seerstemmene. Så en unngår å sende hjem de aller beste deltakerne før finalen.

Endret av sommermor
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...