Gå til innhold

Skal vi danse 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dessverre ja. Blir jo spennende å se om han våger å gjøre noe sånt som dette igjen.... Men jeg håper for hans skyld at han har lært og nå ikke driter seg ut noe mer.

Anonymkode: c2e31...895

Det eneste han har «lært» er at han har fått tommel opp fra det norske folk som har stemt han frem. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er egentlig poenget med dommerpoengene når det er publikum som bestemmer utfallet uansett? 

Her er det tydelig venner og familie som har trykket hardt på stemme-knappen + kvisete fjortiser som synes Løke er bare såååååå kul ass 

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 64840...950

• Liker 6
Skrevet

Hva er problemet egentlig?? Dere overdriver! Det var bare morsomt og han tar ikke seg selv så høytidelig! Og som om barn tar SKADE av å se en person med borat-drakt? Spar meg🙈👍🏻

Anonymkode: 6c31d...cfc

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, vintage skrev:

Det eneste han har «lært» er at han har fått tommel opp fra det norske folk som har stemt han frem. 

Ja, dessverre. En voksen mann som har så dårlig dømmekraft lærer nok ikke så lett..

Anonymkode: c2e31...895

• Liker 12
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Omg så kleint å se på løke! Fælt 

Skrevet

Får håpe hun dansepartneren gir ham en liten skjennepreken. Hvis hun skal gidde å lære ham dans så får han ta å vise henne litt respekt og oppføre seg som folk. Han tar jo ikke dette seriøst i det hele tatt, i motsetning til de andre som står skikkelig på

Anonymkode: c260d...488

• Liker 16
Skrevet

Jeg håper Tone Jacobsen nekter å danse med Løken fra nå av. Noe så respektløst og ekkelt. :kjefte:Jeg trodde han i alle fall hadde avtalt det med hun som måtte danse med en naken mann! Stakkars kvinne. 

• Liker 13
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
2 minutter siden, Chiyo skrev:

Jeg håper Tone Jacobsen nekter å danse med Løken fra nå av. Noe så respektløst og ekkelt. :kjefte:Jeg trodde han i alle fall hadde avtalt det med hun som måtte danse med en naken mann! Stakkars kvinne. 

Hva skjer om hun nekter? Ryker han ut da?

Skrevet

For en sopp! 

Anonymkode: 5598a...b0c

• Liker 6
Skrevet

Ikke bland inn barn i dette her. Det handler ikke om det. Det er latterlig respektløst over partneren hans. Hadde han bare driti ut seg selv hadde jeg gitt blaffen, men han kastet møkk over alt arbeidet partneren hans har gjort.

Jeg finner Løke til en sjelden gang morsom, men som regel er dette forsøket på et badboy-image rett og slett patetisk.

• Liker 21
Skrevet
15 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Hva skjer om hun nekter? Ryker han ut da?

Vet ikke, men jeg bryr meg ikke. De har sikkert skrevet under på en kontrakt om hvordan de skal forholde seg til hverandre. Uansett er dette en jobb for henne, hun må kunne klage på slik oppførsel. 

Skrevet

Har de sluttet med danseduell?

Anonymkode: 726f4...70b

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Bøff Eløff skrev:

Morten 😍❤️😍

:klo: Måtte se programmet pga en Morten folk her synes er så flott. Men jeg så ingen menn som var noe særlig. Utrolig kjedelig program også. Egentlig bare kleint, så det blir med denne gangen.

Anonymkode: d3569...ebc

Skrevet

Han løke er jo et forvokst barn. For de som husker ham fra farmen så tålte han ikke å gjøre feil, han tålte ikke å være nr 2 eller dårligere, han egget opp til krangler med folk ut av intet og holdt på til hun ene var så opprørt at hun gråt, kom med hersketeknikker og bare gjalla på. Jeg synes ærlig talt han viser småpsykopatiske trekk og han er ikke stabil.

Anonymkode: ed2cb...240

• Liker 10
Skrevet

Jeg synes det er fryktelig respektløst å påtvinge andre sin nakenhet i en setting der det verken er naturlig eller ønsket. Særlig overfor dansepartneren, men også overfor alle som måtte se dette.

Anonymkode: e39d5...02e

• Liker 17
Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvorfor så mange fremdeles følger med på dette tullet.

Deretter kommer dere i denne tråden, bare for å klage over ting som skjer iløpet av programmet...

Anonymkode: c8f5e...8ea

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, Chiyo skrev:

Hun fortsetter. 

Anonymkode: 88e04...6d7

Skrevet

Frank Løke må ha en eller annen diagnose.

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, æøå* skrev:

Frank Løke må ha en eller annen diagnose.

Det synes jeg faktisk ikke er ok å spekulere i. At han derimot gjorde noe som var særdeles lite gjennomtenkt rår det vel liten tvil om. 

Jeg tror han prøver for hardt. Og det er skikkelig synd. For en mann med en slik vinnerskalle som han er rimelig unikt. Det har rett og slett bikka over til noe usunt og sosiale medier er ikke er åpenbart ikke heldig for Frank. Han burde bruke vinnerskallen sin og personen sin på en helt annen, og mer fornuftig.  Men det er så lett for oss andre å sitte her på vår høye hest og dømme. 

Skrevet

Jeg klandrer Norge og menneskeheten for Løkhodets oppførsel. Som han selv påpekte - Donald (som han ble sammenlignet med) ble jo tross alt valgt som president 😱🙄 

Anonymkode: 0e83f...c78

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...