Gå til innhold

Gammel far


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er forelsket i en mann som er 20 år eldre enn meg. Det som irriterer meg voldsomt er at folk alltid kommer med negative bemerkninger..særlig om det å få barn..Men hvordan kan de yttre seg om noe de ikke skjønner seg på, hvordan kan de nekte meg kjærligheten.. skulle jeg kanskje latt meg "tvangssterilisere" ...Om jeg skulle bli gravid så vil barnet iallefall oppleve en mor og far som elsker hverandre, og er ikke det noe av det viktigste man kan lære barna da...Alle sier jo at barndommen skaper grunnlaget for resten av livet....Og ingen har noen garanti for hvor lenge de lever...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig gjort å dømme folk på den måten der!! :evil:

Kanskje de som sier dette er misunnelige? Selvfølgelig er det beste du kan gi barna under oppveksten et stabilt og tygt hjem med en mor og far som respekterer hverandre!1

Åh, janteloven høres dette som!

Dette er en av grunnene til at jeg foretrekker å være sammen med dyr istedet for mennesker , dyr er ærlige og dømmer ingen!

Ikke bry deg om det, det er du for intelligent til!!

Klem fra meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungdame

Kjære Deg!

Jeg kjenner meg så alt for godt igjen i din situasjon. Jeg var med en mann som også var over 20år eldre enn meg, og jeg var fryktelig forelsket og glad i ha. Problemet ble at han ikke taklet aldersforskjellen pga omgivelsene sine reaksjoner. Og som du sikkert vet er ikke de alltid av det beste. Det ble slutt mellom meg og han. Nå er jeg sammen med en som er 15år eldre enn meg. Forskjellen er at han godtar og synes det ikke er problematisk med aldersforskjell. Jeg synes ikke du skal bry deg så mye med hva andre synes om ditt forhold, og hvilken rett har de egentlig til å uttale seg? Det beste er at du bare overser det og kjører ditt eget løp. Det gjør vi, han er både kjæreste, venn, elsker, "pappa" og div. Han har mye erfaring og mye trygghet å gi. Og det er helt klart at vi skal ha mange barn sammen når den tiden kommer:)

Lykke til med din utkårende:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For forholdet Dykkar skal du ikkje bry deg om aldersforskjellen. Det er individuelt korleis alderen påverkar oss og korleis me omgår personar i ulike aldrar.

Du skriv ingenting om alderen Dykkar. Når det gjeld å få barn er eg ganske klar på at i dag vert det for mange gamle foreldre. Hadde sjølv "godt vaksen" far og var nok treg sjølv til å stifte familie. Eg "mangla" eit par besteforeldre gjennom oppveksten og mine born synest det er trist å ikkje ha fått kjent sin bestefar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Syntest vi diskuterte i forige uke at gamle mennesker ikke burde få barn; eller gjalds d bare gamle kvinner d????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...