Gå til innhold

Ylang ylang oljen til decleor


smil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

På min tørre overhud med litt kviser og urenheter var den krise! Hvis du ikke har en typisk fet hudtype ville jeg heller anbefalt neroli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd neroli og likte den veldig godt. Men tenkte kanskje ylang var enda bedre, siden jeg har en del kviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest over

Du kan jo be om en prøve. De små flaskene man får, varer jo en evighet :-)

Hva slags hudtype har dere som liker den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min tørre overhud med litt kviser og urenheter var den krise! Hvis du ikke har en typisk fet hudtype ville jeg heller anbefalt neroli.

Samme her!!!

Vært hos hudpleier igjen i dag og fått beskjed om å holde meg laaaaangt unna den og MD.....

Men bare å prøve den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker MD og får ikke tørr hud av det, så da tåler jeg kanskje ylang også da :) Smart tips å spørre om en prøve, men har de prøver på sånne dyre oljer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker MD og får ikke tørr hud av det' date=' så da tåler jeg kanskje ylang også da :) Smart tips å spørre om en prøve, men har de prøver på sånne dyre oljer da?[/quote']

Er de service-minded hos hudpleieren lager de en til deg. Spør ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!!!

Vært hos hudpleier igjen i dag og fått beskjed om å holde meg laaaaangt unna den og MD.....

Men bare å prøve den...

Nysgjerrig: Hvorfor skal du holde deg langt unna MD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neroli er egentlig appelsinblomsten. De lager en konsentrert olje av den. Det er Decleor som har disse oljene. Neroli er best på normal/sensitiv hud. Du bruker bare noen dråper før dagkremen. De koster rundt 300 - 350 kr. Avhengig av hvor du kjøper det hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...