Gå til innhold

Sjenert mann, men får litt oppmerksomhet som musiker...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 hours ago, Masja said:

Vi damer som liker musikk er ikke så dumme at vi ikke skjønner at det ligger mye repetisjon og hardt arbeid bak musikken. Seriøst, jeg er så lei av menn med den holdningen at kvinnelige fans ikke skjønner bæret av musikk men bare synes at musikerene er "den kuleste mannen i lokalet", som du uttrykker det. Det er jo en del av grunnen til at vi synes det er tiltrekkende, fordi det at du er en god musiker viser at du er har egenskaper som utholdenhet og viljestyrke til å stå på og øve. 

Hvis du har tenkt å sjekke opp damer som liker musikken din så bør du nok legge av deg den holdningen at vi bare synes du er "kul" og ikke har peiling på hva som ligger bak eller ekte interesse for musikk med en gang!

Det var ment som en liten spøk, jeg prøvde å angi det med emoji.

Jeg tror ikke det ene kjønnet er noe bedre enn det andre mht musikkforståelse.

I et gjennomsnittlig publikum som jeg spiller for har de fleste ikke særlig detaljert kunnskap om sjangeren eller musikkteori generelt, ikke dermed sagt at de er umusikalske. De fleste er der for å høre på lystig musikk og ja det gøy, det klarer vi stort sett å få til. Jeg tror at 95% av publikumet ikke legger merke til de aller fineste detaljene jeg klarer å få fram, men hvis 5% får dem med seg er jeg fornøyd.

Anonymkode: 00fad...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...