AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #41 Skrevet 5. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan har dette med å høre stemmer utviklet seg hos dere? Oppstod det helt plutselig eller oppstod det i forbindelse med annen foregående psykisk lidelse som feks angst eller depresjon? Anonymkode: bc149...ea0 For meg oppsto det helt plutselig. Jeg har schizofreni så det oppstod helt sikkert i forbindelse med dette tenker jeg. Anonymkode: b6978...ca4
aiba Skrevet 5. august 2018 #42 Skrevet 5. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har dette med å høre stemmer utviklet seg hos dere? Oppstod det helt plutselig eller oppstod det i forbindelse med annen foregående psykisk lidelse som feks angst eller depresjon? Anonymkode: bc149...ea0 Det oppstå i forbindelse med mani. Hadde ikke sovet på to måneder nesten
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #43 Skrevet 5. august 2018 Hvor lang tid tok det før dere var ute av psykosen og skjønte at stemmene ikke var ekte? Anonymkode: dfc73...27c
aiba Skrevet 5. august 2018 #44 Skrevet 5. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid tok det før dere var ute av psykosen og skjønte at stemmene ikke var ekte? Anonymkode: dfc73...27c Jeg vet ikke
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #45 Skrevet 5. august 2018 Akkurat nå, aiba skrev: Jeg vet ikke Dro du til politiet for å anmelde venninna di som du trodde skulle drepe deg? Anonymkode: dfc73...27c
aiba Skrevet 5. august 2018 #46 Skrevet 5. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dro du til politiet for å anmelde venninna di som du trodde skulle drepe deg? Anonymkode: dfc73...27c Nei, hun dukket jo ikke opp, så den vrangforestillingen gled over og jeg ringte henne og sa hva jeg hadde trodd og hun ringte tanta mi som kom kjørende og kjørte meg til legevakta og en ambulanse tok meg til sykehuset og så husker jeg nesten ikke mer før det gikk en måned. En måneds black out
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #47 Skrevet 5. august 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid tok det før dere var ute av psykosen og skjønte at stemmene ikke var ekte? Anonymkode: dfc73...27c Det tok 6 måneder før jeg var ute av psykosen. Det tok 3 år til før jeg faktisk innså at de stemmene jeg hadde hørt når jeg var psykotisk ikke var ekte. Anonymkode: b6978...ca4
Maestro Skrevet 6. august 2018 #48 Skrevet 6. august 2018 Hørte folk jeg kjente, som jeg var veldig usikker på, si hvor dårlig jeg var, og hvor udugelig jeg var. Varte heldigvis ikke så lenge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå