Gå til innhold

Du som hører stemmer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan har dette med å høre stemmer utviklet seg hos dere? Oppstod det helt plutselig eller oppstod det i forbindelse med annen foregående psykisk lidelse som feks angst eller depresjon? 

Anonymkode: bc149...ea0

For meg oppsto det helt plutselig. Jeg har schizofreni så det oppstod helt sikkert i forbindelse med dette tenker jeg.

Anonymkode: b6978...ca4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har dette med å høre stemmer utviklet seg hos dere? Oppstod det helt plutselig eller oppstod det i forbindelse med annen foregående psykisk lidelse som feks angst eller depresjon? 

Anonymkode: bc149...ea0

Det oppstå i forbindelse med mani. Hadde ikke sovet på to måneder nesten 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere var ute av psykosen og skjønte at stemmene ikke var ekte?

Anonymkode: dfc73...27c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid tok det før dere var ute av psykosen og skjønte at stemmene ikke var ekte?

Jeg vet ikke

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, aiba skrev:

Jeg vet ikke

Dro du til politiet for å anmelde venninna di som du trodde skulle drepe deg?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dro du til politiet for å anmelde venninna di som du trodde skulle drepe deg?

Nei, hun dukket jo ikke opp, så den vrangforestillingen gled over og jeg ringte henne og sa hva jeg hadde trodd og hun ringte tanta mi som kom kjørende og kjørte meg til legevakta og en ambulanse tok meg til sykehuset og så husker jeg nesten ikke mer før det gikk en måned. En måneds black out 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tok 6 måneder før jeg var ute av psykosen. Det tok 3 år til før jeg faktisk innså at de stemmene jeg hadde hørt når jeg var psykotisk ikke var ekte.

Anonymkode: b6978...ca4

Skrevet

Hørte folk jeg kjente, som jeg var veldig usikker på, si hvor dårlig jeg var, og hvor udugelig jeg var. Varte heldigvis ikke så lenge :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...