Gå til innhold

Hvorfor merker jeg ikke noe...og kan noen spå noe rundt det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har flere døde nære slektninger og jeg drømmer aldri om dem og merker dem aldri rundt meg og syntes det nesten er rart da jeg hører om så mange som merker masse til sånt. 

Så da lurer jeg på om noen her inne på forumet som er klarsynte kunne se noe rundt dette ? Om de er med meg? Klarer dere å se hva slags tilknytning vi har familiært? Jeg må si at jeg nesten blir litt såra fordi de aldri har vist seg for meg....vil ikke bli skremt heller da... hehe. er 5 nære slektninger det er snakk om. Har opplevd 1 ting som muligens kan være noe, men det et bare den ene tingen og den kan være tilfeldig. 

Så... er det noen som kan se noen rundt meg? 

Anonymkode: 1801f...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har flere døde nære slektninger og jeg drømmer aldri om dem og merker dem aldri rundt meg og syntes det nesten er rart da jeg hører om så mange som merker masse til sånt. 

Så da lurer jeg på om noen her inne på forumet som er klarsynte kunne se noe rundt dette ? Om de er med meg? Klarer dere å se hva slags tilknytning vi har familiært? Jeg må si at jeg nesten blir litt såra fordi de aldri har vist seg for meg....vil ikke bli skremt heller da... hehe. er 5 nære slektninger det er snakk om. Har opplevd 1 ting som muligens kan være noe, men det et bare den ene tingen og den kan være tilfeldig. 

Så... er det noen som kan se noen rundt meg? 

Anonymkode: 1801f...446

Jeg har aldri sett, merker eller følt avdøde slektninger. 

Tenk at det betyr de hviler i fred :)

Anonymkode: a75a0...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri sett, merker eller følt avdøde slektninger. 

Tenk at det betyr de hviler i fred :)

Anonymkode: a75a0...cd4

Mente 6 døde slektninger... et par av de døde veldig veldig brått og fikk ikke sagt farvel til verken meg eller noen andre. De var også unge... håper selvfølgelig de hviler i fred men syntes det er merkelig...

Anonymkode: 1801f...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mente 6 døde slektninger... et par av de døde veldig veldig brått og fikk ikke sagt farvel til verken meg eller noen andre. De var også unge... håper selvfølgelig de hviler i fred men syntes det er merkelig...

Anonymkode: 1801f...446

Hvorfor skal det være merkelig? De er døde....

Anonymkode: 70630...aff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal det være merkelig? De er døde....

Anonymkode: 70630...aff

Fordi det er så mange som merker de døde slektningene sine, omtrent alle jeg kjenner kan si de har opplevd ditt og datt, noen har tilogmed sett dem. Mormoren min også så den ene døde slektningen våres flere ganger, det gjorde ikke jeg... og jeg er nærere den personen enn min mormor. 

Anonymkode: 1801f...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke fokuser på dette 

Anonymkode: 7bbbb...958

Haha herregud. Tror du jeg FOKUSERER på dette? Jeg LURTE på dette. Kan ikke folk her inne lære seg å svare relevant til tema ? 

Anonymkode: 1801f...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha herregud. Tror du jeg FOKUSERER på dette? Jeg LURTE på dette. Kan ikke folk her inne lære seg å svare relevant til tema ? 

Anonymkode: 1801f...446

Kan ikke folk lære at klarsynte ikke eksisterer.

Jævla idioter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha herregud. Tror du jeg FOKUSERER på dette? Jeg LURTE på dette. Kan ikke folk her inne lære seg å svare relevant til tema ? 

Anonymkode: 1801f...446

Svaret er at noen er mer sensitive enn andre ang slikt.

Anonymkode: 7bbbb...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spår med tarot, men tror ikke på at vi kan ha kontakt med de døde. Jeg tror (og har lest forskning om) at følelser av ensomhet og redsel ofte forveksles med paranormale ting. Det er fordi hjernene våre er utrolig smarte og aktive, og leter alltid etter svar på alle lyder, følelser og sensasjoner. Noen ganger har vi ikke svar på hvorfor vi kjenner en følelse, fordi det er bare hormoner på avveie. Da er det lett å "skylde" de følelsene på noe annet. 

Man kan kjenne seg ensom om man bor alene, men også med flere personer. Når jeg ser de reklamene for åndenes makt, så må jeg nesten le litt. "Jag våknar upp åsså kjanner jag nått som trykker mej på brøstet", ja det kalles søvnparalyse, en tilstand få tør å snakke om fordi de tror det er noe farlig, når flesteparten faktisk opplever det.

Så at du ikke kjenner noe ser jeg på som at hjernen din er veldig frisk med fin hormonbalanse🙂 men det er opptil en hver å velge hva man vil tro, det respekterer jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2018 den 16.04, SpåKonemateriale skrev:

Jeg spår med tarot, men tror ikke på at vi kan ha kontakt med de døde. Jeg tror (og har lest forskning om) at følelser av ensomhet og redsel ofte forveksles med paranormale ting. Det er fordi hjernene våre er utrolig smarte og aktive, og leter alltid etter svar på alle lyder, følelser og sensasjoner. Noen ganger har vi ikke svar på hvorfor vi kjenner en følelse, fordi det er bare hormoner på avveie. Da er det lett å "skylde" de følelsene på noe annet. 

Man kan kjenne seg ensom om man bor alene, men også med flere personer. Når jeg ser de reklamene for åndenes makt, så må jeg nesten le litt. "Jag våknar upp åsså kjanner jag nått som trykker mej på brøstet", ja det kalles søvnparalyse, en tilstand få tør å snakke om fordi de tror det er noe farlig, når flesteparten faktisk opplever det.

Så at du ikke kjenner noe ser jeg på som at hjernen din er veldig frisk med fin hormonbalanse🙂 men det er opptil en hver å velge hva man vil tro, det respekterer jeg. 

Ja, kan hende, men jeg har opplevd creepy ting jeg ikke føler har noe med min familie å gjøre. Og disse tingene har jeg aldri opplevd alene. Har aldri opplevd noe slikt alene, det er spesifikke mennesker jeg opplever sånne ting med, og da opplever vi den samme tingen. Det er 2 personer jeg stadig opplevet sånt med. Helt uforklarlige ting der vi alle kan bekrefte at det skjedde. Så jeg tror på sånne ting, men jeg tror ikke noe av det Har med MEG å gjøre, tror det er noe som henger etter dem siden jeg bare opplever det når jeg er med dem. 

Anonymkode: 1801f...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det betyr at du har det bra og ikke trenger dem :)

Endret av Ulla Ullsokk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg mistet moren min opplevde jeg ikke noe. Jeg har aldri drømt om noen som er døde, men når jeg mista mamma så begynte dette. Jeg ser 11:11 ofte og 22:22, 23:23 osv. Nylig har jeg fått høre at dette er "engle tall" da altså noen som elsker meg som vil vise at de gjør dette. 

Jeg gråt når jeg "fant ut" dette, da jeg føler meg så alene og lite elsket. det å vite at noen elsker meg helbreder sorgen min over å miste mamma. En mors kjærlighet er jo størst av alt, eller hva? 

Etter hun døde drømte jeg også om farmor. Så henne i et lys, og hun var vakker og ung. Kjente henne knapt igjen! Før jeg så et bilde av henne og hun så akkurat slik ut. 

Jeg tror det er fint at du ikke opplever så mye av dette, fordi det er litt voldsomt av og til. Men jeg sørger så mye, og jeg er så nedfor, sliter med depresjoner og ensomhet og jeg "trenger" disse tingene jeg opplever. Kansje du står så sterkt TS, at du greier deg uten? Men at du er elsket tror jeg på. Det er vi nok alle. Og de vil vi skal lære å elske oss selv med alle feilene vi har. slik som en mor elsker sitt barn.

Anonymkode: 562f3...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...