Gå til innhold

Slettet innhold


Elena87

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da har du aldri vært nordpå regner jeg med. Når jeg bodde der så jeg flere med kniv enn uten iløpet av en dag. 

Helt vanlige folk med helt vanlige klær + kniv. 

Anonymkode: bb72b...cab

Dette er bare tull, de fleste nordpå bærer ikke kniv til vanlig. Det er stort sett bare i arbeidssammenheng, jakt og fiske folk bærer kniv.

Anonymkode: f9461...6e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Nå VET jeg at du bare tuller.

Anonymkode: a4cd7...9ee

Vet at jeg tuller?? Tror du jeg går inn hit bare for å bruke tiden min på å tulle??? Hvis det er antall sobril du tror jeg tuller med så må du lese deg opp på hva slags resepter man kan få på sobril. Jeg vet det er 49 fordi noen rundt han tok de og sa det var 50, men det kommer i 25, 49 og 100 stk i en pk. 

Og hvis det er til siste du tror jeg tuller med så jo han var på legevakt å tok blodprøve, da ble hsn påvist sobril og emfetamin sammen og itillegg har han hatt mange poser på romma med pulverbelegg i. Det har også politiet sett når de har henta han tidligere... 

Endret av Elena87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke ulovlig å oppbevare helt vanlige kniver.

I de situasjonene han er i psykose bør helsevesen kontaktes, eventuelt politi. Dersom han har en truende atferd ringes politi. 

Anonymkode: 00127...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke ulovlig å oppbevare helt vanlige kniver.

I de situasjonene han er i psykose bør helsevesen kontaktes, eventuelt politi. Dersom han har en truende atferd ringes politi. 

Anonymkode: 00127...65c

Det er vanskelig å vite om han er i psykose osv.. men når han mener han er avlyttet, hacket osv skjønner jeg det.. da er han helt i hundre og knuser alle pcdelene sine og alt som man kan "hacke/lytte"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Elena87 skrev:

Det er vanskelig å vite om han er i psykose osv.. men når han mener han er avlyttet, hacket osv skjønner jeg det.. da er han helt i hundre og knuser alle pcdelene sine og alt som man kan "hacke/lytte"...

Jeg oppfatter han definitivt som psykotisk ut i fra det som du forteller om han her. 

Har du eller noen andre kontaktet politiet angående situasjonen hans på nytt? Hva fikk dere beskjed om så fall?

Anonymkode: c7f00...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Elena87 said:

Vet at jeg tuller?? Tror du jeg går inn hit bare for å bruke tiden min på å tulle??? Hvis det er antall sobril du tror jeg tuller med så må du lese deg opp på hva slags resepter man kan få på sobril. Jeg vet det er 49 fordi noen rundt han tok de og sa det var 50, men det kommer i 25, 49 og 100 stk i en pk. 

Og hvis det er til siste du tror jeg tuller med så jo han var på legevakt å tok blodprøve, da ble hsn påvist sobril og emfetamin sammen og itillegg har han hatt mange poser på romma med pulverbelegg i. Det har også politiet sett når de har henta han tidligere... 

Ingen lege skriver ut en 49-pakning i uka til en narkis, sorry mac.

Anonymkode: a4cd7...9ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen lege skriver ut en 49-pakning i uka til en narkis, sorry mac.

Anonymkode: a4cd7...9ee

Joda det gjør legen hans. Legen har vi kontakter flere ganger. Han har også fått kjeft for det. Han fortsetter, så han mener vel selv at det er best for broren min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 

Endret av Elena87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Elena87 skrev:

Slettet innhold

Du har en lei tendes til å gjøre dette.

Anonymkode: e2bd4...fc8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Elena87 skrev:

Ja, de er ikke ulovlige, og de er hjemme så de kan ikke gripe inn uten at de har blitt brukt som trussel... 

Men kan man kontakte andre politier? Drittlei av at de her ikke gjør noe. Samme med legen også... skulle nesten tro at de er korrupte

Hva eller hvem er ikke ulovlige?

Ja, du kan kontakte fastlegen hans, legevakten eller behandleren hans i psykiatrien.

Anonymkode: c7f00...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 5.8.2018 den 11.14, AnonymBruker skrev:

Ingen lege skriver ut en 49-pakning i uka til en narkis, sorry mac.

Anonymkode: a4cd7...9ee

Jeg er søsteren til denne AB-brukeren og det er ikke tull. Han får mye solbril av legen (kan også hende han lyver om at det er fra legen, idk.)

Anonymkode: 427e7...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2018 den 11.14, AnonymBruker skrev:

Ingen lege skriver ut en 49-pakning i uka til en narkis, sorry mac.

Anonymkode: a4cd7...9ee

Legen vet vel ikke at han er narkoman.

Anonymkode: 427e7...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.8.2018 den 23.34, AnonymBruker skrev:

drapsvåpen er våpen som har blitt brukt i et drap, broren din har vanlige kniver

Anonymkode: 9b7e9...81f

Drapskniv da mener hun vel kniver som ikke er lovlige som folk stort sett bruker til drap...

Anonymkode: 427e7...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Drapskniv da mener hun vel kniver som ikke er lovlige som folk stort sett bruker til drap...

Anonymkode: 427e7...ce6

Kjøkkenkniver er hva folk stort sett bruker til drap, ikke såkalte "drapskniver" som dere "kyndige" KG mennesker kaller dem. Dessuten er de aller fleste kniver lovlige i Norge, inkludert såkalte "drapskniver", så lenge disse blir brukt innenfor riktig kontekst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...