Gå til innhold

Slettet innhold


Elena87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kontakt helsevesen!!! Og politi igjen.  Dette er farlig! Få han tvangsinnlagt og sørg for å holde deg i trygghet. 

Anonymkode: da50e...454

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kontakt helsevesen!!! Og politi igjen.  Dette er farlig! Få han tvangsinnlagt og sørg for å holde deg i trygghet. 

Anonymkode: da50e...454

Er det ulovlige kniver? Han bor hos foreldrene mine og det er umulig å få han ut av huset... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Elena87 skrev:

Er det ulovlige kniver? Han bor hos foreldrene mine og det er umulig å få han ut av huset... 

Jeg vet ikke. Har ikke sett sånn før. Men det er livsfarlig uansett. Ta kontakt nå, før noe alvorlig skjer. Noen kan bli drept! 

Anonymkode: da50e...454

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Send bildet til politiet og 

Anonymkode: f0995...77f

Er de ulovlige da?? politiet gjør jo ikke noenting... og jeg er også veldig redd for at om jeg ringer politiet så kan det gå utover de som bor med han (hvis de får skylda av han).. 

Endret av Elena87
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mor mente det var til fisking.. han har ikke vært på fisketur på minst 5 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Elena87 skrev:

Min mor mente det var til fisking.. han har ikke vært på fisketur på minst 5 år...

Det er ikke fiskekniver

Anonymkode: 332b6...67a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Elena87 said:

Er de ulovlige da?? politiet gjør jo ikke noenting... og jeg er også veldig redd for at om jeg ringer politiet så kan det gå utover livet til de som bor med han (hvis de får skylda av han).. 

Hvorfor tror du at politiet ikke gjør noe?

Om du ikke kontakter politiet kan det få følger for andre i familien. Alvorlige følger.

Bedre  å melde fra en gang for mye enn en gang for lite.

 

Anonymkode: 59ed3...827

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Elena87 skrev:

Min bror er psykisk syk og driver med narkotika og sobril. Gal med vrangforestillinger osv. Har sendt beskymrings mld og han har vært i kontakt med politiet, men de tar det ikke alvorlig. Han har tilogmed drapstruet noen, men de henlegfer jo de sakene også (idioter!!!). Nå har jeg funnet 2 kniver på rommet hans... hva slags kniver er det? En annen i familien tror det er militære drapskniver, men jeg vet ikke?? Foreldrene våre brydde seg ikke når jeg viste de... han er ofte sinna, i psykose .... vet ikke hva jeg skal gjøre 😭 

Hvis han har vrangforestillinger og tilgang til en lommekniv må du varsle politiet flere ganger. Hvis dette ikke fungerer må du nesten få flere i familien eller flere som kjenner til broren din psyke også melde inn. Jo flere meldinger fra forskjellige personer, jo bedre.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et utrolig sammentreff med alle de senere trådene fra den som lurer på om noen har sendt bekymringsmelding til politi og helsevesen.............

Anonymkode: a4cd7...9ee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et utrolig sammentreff med alle de senere trådene fra den som lurer på om noen har sendt bekymringsmelding til politi og helsevesen.............

Anonymkode: a4cd7...9ee

🤔

Anonymkode: da50e...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke fiskekniver

Anonymkode: 332b6...67a

Hva slags kniver kan det være??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du at politiet ikke gjør noe?

Om du ikke kontakter politiet kan det få følger for andre i familien. Alvorlige følger.

Bedre  å melde fra en gang for mye enn en gang for lite.

 

Anonymkode: 59ed3...827

Fordi han er en manipulerene narkis som slipper unna med ALT. Kjørte i narkorus, ble stoppet og fikk lappen igjen etter 2 mnd osv... truet familien hans (xkona og barna), og den historien er så lang på hvor mye han har sluppet unna med....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Elena87 skrev:

Hva slags kniver kan det være??

Har ikke lyst å komme med fasit men vil gjette på en type lommekniv 

hvis du søker på pocket knives på google vil du få opp noen som ligner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Elena87 skrev:

Fordi han er en manipulerene narkis som slipper unna med ALT. Kjørte i narkorus, ble stoppet og fikk lappen igjen etter 2 mnd osv... truet familien hans (xkona og barna), og den historien er så lang på hvor mye han har sluppet unna med....

Fælt å lese om problemstillingen. Dessverre er det slik at for å få saker igjennom må en ha en del beviser. Har du eventuelt noen beviser du kan vise politiet ved unntak av kniven? Videor? Bilder? Tekstmeldinger, telefonsamtaler? Opptak? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Oddy skrev:

Hvis han har vrangforestillinger og tilgang til en lommekniv må du varsle politiet flere ganger. Hvis dette ikke fungerer må du nesten få flere i familien eller flere som kjenner til broren din psyke også melde inn. Jo flere meldinger fra forskjellige personer, jo bedre.

 

 

Vi er en gruppe på 6 som har sendt inn beskymringsmeldinger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et utrolig sammentreff med alle de senere trådene fra den som lurer på om noen har sendt bekymringsmelding til politi og helsevesen.............

Anonymkode: a4cd7...9ee

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drapsvåpen er våpen som har blitt brukt i et drap, broren din har vanlige kniver

Anonymkode: 9b7e9...81f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Elena87 said:

Hva mener du?

Tja, leser du noe særlig på forumet, egentlig?

Anonymkode: a4cd7...9ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...