Gå til innhold

Ble angrepet av en elefant på safari


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en stund siden var jeg og en venninne på safari og møtte på en elefant, den kom løpende mot oss. Jeg kan ganske mye om dyr og vet at man ikke skal løpe når et dyr kommer løpende mot meg, vet det høres rart ut, men elefanter bløffer som regel. Har man begynt å løpe løper den etter. Jeg som viste dette og sa det til venninna mi før vi dro på safari, gjør hun akkurat det hun ikke skal. Hun løper mens jeg står stille, dermed måtte jeg også løpe, venninna mi er ganske rask men er uheldig å snubler over en diger slange. Slangen var svart med noen hvite flekker.

Hva slags slange var det? 

Anonymkode: 2ffec...aba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, vet ikke helt om jeg tror på dette. Skal tro på deg når historien står i avisene

Anonymkode: 0e227...fdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.8.2018 den 14.44, AnonymBruker skrev:

For en stund siden var jeg og en venninne på safari og møtte på en elefant, den kom løpende mot oss. Jeg kan ganske mye om dyr og vet at man ikke skal løpe når et dyr kommer løpende mot meg, vet det høres rart ut, men elefanter bløffer som regel. Har man begynt å løpe løper den etter. Jeg som viste dette og sa det til venninna mi før vi dro på safari, gjør hun akkurat det hun ikke skal. Hun løper mens jeg står stille, dermed måtte jeg også løpe, venninna mi er ganske rask men er uheldig å snubler over en diger slange. Slangen var svart med noen hvite flekker.

Hva slags slange var det? 

Anonymkode: 2ffec...aba

Beste ever:hoho:. Lo høyt her:-)

Anonymkode: 389ee...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite imponerende. Jeg ble angrepet av et troll på KG, og da jeg skulle rømme snublet jeg i en idiot-tråd og forstuet hjernen, det er mye verre.

Anonymkode: de152...307

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...