Gå til innhold

Skal man tvinge barna i bursdag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde hatt mer respekt for meningene deres, hvis dere hadde sagt ja det er sant, det er mange voksene oppfører slik og er egositiske, derfor er det viktig at vi lærer barna dette enn alt denne jugingen.

Anonymkode: 29d50...3ba

Ja det er mange voksne som er egoistiske, og det er det de lærer barna sine. Men ikke alle er sånn, om du ikke tror det så er det opp til deg. Jeg gidder ikke sitte her å juge for å få fram poeng.. 

Og ja, det er mange voksne som sitter alene i høytider, og er dette greit? Absolutt ikke. Har du folk som åpner hjemmene sine for fremmede på julaften og nyttårsaften, så absolutt! 

Vil du være med å gjøre andre lei seg og alene så får det være opp til deg og dine barn. Jeg synes ikke det er rett og folk som gjør det er egoister. Vil du være med å gi av deg selv for andre skal ha det bra, er det fantastisk. 

Anonymkode: 36fa6...aca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja det er mange voksne som er egoistiske, og det er det de lærer barna sine. Men ikke alle er sånn, om du ikke tror det så er det opp til deg. Jeg gidder ikke sitte her å juge for å få fram poeng.. 

Og ja, det er mange voksne som sitter alene i høytider, og er dette greit? Absolutt ikke. Har du folk som åpner hjemmene sine for fremmede på julaften og nyttårsaften, så absolutt! 

Vil du være med å gjøre andre lei seg og alene så får det være opp til deg og dine barn. Jeg synes ikke det er rett og folk som gjør det er egoister. Vil du være med å gi av deg selv for andre skal ha det bra, er det fantastisk. 

Anonymkode: 36fa6...aca

I am out jeg prøve å få til en ærlig diskusjon, det kan vi tydeligvis ikke ha.

Anonymkode: 29d50...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I am out jeg prøve å få til en ærlig diskusjon, det kan vi tydeligvis ikke ha.

Anonymkode: 29d50...3ba

Hvor har jeg ikke vert ærlig? 

Anonymkode: 36fa6...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

I am out jeg prøve å få til en ærlig diskusjon, det kan vi tydeligvis ikke ha.

Anonymkode: 29d50...3ba

Nei, det blir veldig vanskelig å diskuterere når du skal kalle de som er uenige med deg for løgnere. Trolling, kaller jeg det.

Anonymkode: 3c793...807

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er sønnen min bare 4, men han har ikke noe valg; blir han invitert i bursdag skal han gå. Rett og slett for bursdagsbarnet sin del, gutten min skal lære seg og ta hensyn til andre sine følelser. 

Anonymkode: f6ddc...410

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...