Gå til innhold

Gensere som er litt lengre enn til bukselinningen?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har en del tynne, deilige bomullsgensere som jeg liker godt å gå med- men synes de har en tendens til å krype litt over bukselinningen etter vask, så nederste del av magen synes, og det liker jeg ikke. Da blir det trekking og strekking, og det sliter jo litt på genserne.

Vet dere om en butikk som selger ungdommelige gensere som går litt nedenfor bukselinningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Tilslutter denne 100& - lever i svarte bomullstopper fra H&M, men liker ikke å vise magen større deler av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg har en del tynne, deilige bomullsgensere som jeg liker godt å gå med- men synes de har en tendens til å krype litt over bukselinningen etter vask, så nederste del av magen synes, og det liker jeg ikke. Da blir det trekking og strekking, og det sliter jo litt på genserne.

Vet dere om en butikk som selger ungdommelige gensere som går litt nedenfor bukselinningen?

:enig_animasjon: Enig, vil gjerne ha råd om det jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg.

Jeg pleier å kjøpe genserene en størrelse større bare fordi jeg ikke vil de skal krype så mye etter vask.

Jeg finner nesten aldri gensere som er lange nok (ikke t-skjorter heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har endel topper i bomull fra benetton...de er med lange armer da, men de holder fasongen som bare det!! har sikkert kort-ermet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg har endel topper i bomull fra benetton...de er med lange armer da, men de holder fasongen som bare det!! har sikkert kort-ermet også.

Støtter den. :Nikke: Jeg har også endel topper, både med kort og lang arm, og de holder veldig godt på fasongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt noen på Uno, de er ganske ok.

Ellers har jeg 3 gode råd:

1) Kjøp små herretopper, de er stort sett litt lengre. Kapp Ahl har vanligvis helt straighte bomulls t-shirts med korte og lange ermer til herre.

2) Strekk topper som har tendens til å krype oppover når de er nyvaskede og våte. Det gjør jeg ALLTID!

3) Finn en lang singlet i matchende farve eller i samme farve men en annen nyanse. Det er kommet masse gøye på bl.a. Cubus nå, med blonder. Disse går et stykke nedfor livet.

Godt å se at jeg ikke er den eneste som synes magen min passer best under en genser. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg støtter dette fullt ut!!! Har vært redd det bare er meg, men det finnes også andre som plages av dette da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikbok har en del lange topper.

Skriver under på denne! Jeg er gravid og har funnet kjempegode singleter og topper som jeg får over magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...