Gå til innhold

Jeg er så lei av å se hu der...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei jente så det nesten akuratt. Som gikk forbi meg. Opplever det hele tiden og det knuser selvtilliten min. Jeg er så lei. Jeg får jo ikke endra utseende mitt. Komner ikke fra en lit3n by. Nei. Allikevel skjer det hele tiden. Og hører sånne ting som hu er jo overalt hele tida ..om ikke folk sier noe så kikker de heller bare rart. De som ikke ser rart på meg er bare alt for venlige og smiler. Fordi de synes synd på meg. Opplever ingen normale reaksjoner når jeg går ute blant folk. 

Jeg tok mye bussen ein før men det var for du jeg en periode ikke hadde noe sted. Folk husker meg fremdeles som den som et rundt overakt og dette er et halvt år siden jeg tok mye buss...

Det høres vel ut som om jeg syter.  Man må nesten oppleve det for å forstå hvordan det er. Det er veldig sårende. Hva skal jeg gjøre? Snakke tilbake til de? 

Jeg er så uheldig å bo midt i sentrym  så er jo folk overalt hele tiden. Veldig slitsomt.

 

Anonymkode: 2d21b...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Fælt, det der. Antakelig.

Anonymkode: 6afd1...5d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? :klo:

Anonymkode: fe6b1...7e0

Jeg tror ikke det er så vanskelig å forstå hva jeg mente..

Anonymkode: 2d21b...88c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke det er så vanskelig å forstå hva jeg mente..

Anonymkode: 2d21b...88c

Jo, jeg forsto ingenting!

Anonymkode: fe6b1...7e0

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det er så vanskelig å forstå hva jeg mente..

Anonymkode: 2d21b...88c

Åh joda. Du skriver veldig utydelig. Vi forstår ikke budskapet ditt.

Anonymkode: d1c1e...8c0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstod ikke dette. Du må uttrykke deg skriftlig, ikke muntlig.

Anonymkode: 2c69d...95b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt? Folk liker deg ikke på grunn av utsende? 

Anonymkode: 35c65...696

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det er så vanskelig å forstå hva jeg mente..

Anonymkode: 2d21b...88c

Jo det var vanskelig. Skjønte ikke dritt, bortsett fra at du bor en by, tar mye buss og at du muligens er paranoid, schizofren eller begge deler. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du at andre ikke liker deg på grunn av ditt utseende? Beklager, men litt vanskelig å forstå hva du mener...:klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som plager deg vedrørende utseende ditt? Andre legger merke til deg? Skjønner ikke helt selv her. Uansett så er det de som da har et problem ikke du.. Men prøv å forklar deg på en annerledes måte er du snill. Litt lettere å hjelpe deg da 🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Har du et spesielt utseende, eller er det noe annet?

Anonymkode: 7fe72...78b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikkje unormalt å ta buss i ein by. Ser du veldig spesiell ut, eller gjer du rare ting?? Eg forstår heller ikkje heilt kva problemet er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts. Var aldri god i Norsk. Beklager. Nei. Jeg tror ikke det er på grunn av utseende mitt. Bare fordi jeg er veldig gjenkjent . Folk khennet meg igjen og begynner å bli lei av å se meg hele tiden. Men jeg går lite. Jeg får onkel til å kjøre meg steder  og jobben min er rett over gaten nesten.Men jeg behøver bare å gå ut døren så får jeg en kommentar. Jeg blir så sur. Jeg er ikke paranoid. 

Anonymkode: 2d21b...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei jente så det nesten akuratt. Som gikk forbi meg. Opplever det hele tiden og det knuser selvtilliten min. Jeg er så lei. Jeg får jo ikke endra utseende mitt. Komner ikke fra en lit3n by. Nei. Allikevel skjer det hele tiden. Og hører sånne ting som 1) hu er jo overalt hele tida ..om ikke folk sier noe 2) så kikker de heller bare rart. 3) De som ikke ser rart på meg er bare alt for venlige og smiler. Fordi de synes synd på meg. Opplever ingen normale reaksjoner når jeg går ute blant folk. 

Jeg tok mye bussen ein før men det var for du jeg en periode ikke hadde noe sted. Folk husker meg fremdeles som den som et rundt overakt og dette er et halvt år siden jeg tok mye buss...

Det høres vel ut som om jeg syter.  Man må nesten oppleve det for å forstå hvordan det er. Det er veldig sårende. Hva skal jeg gjøre? Snakke tilbake til de? 

Jeg er så uheldig å bo midt i sentrym  så er jo folk overalt hele tiden. Veldig slitsomt.

 

Anonymkode: 2d21b...88c

1) Er dette noe som du hører at forskjellige folk sier om deg?
2) Du opplever at de kikker rart på deg.
3) Du kan ikke vite hva de tenker og om de synes synd på deg.

Anonymkode: 16756...9a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Fjaselina skrev:

Det er jo ikkje unormalt å ta buss i ein by. Ser du veldig spesiell ut, eller gjer du rare ting?? Eg forstår heller ikkje heilt kva problemet er.

Ts. Jeg vet ikke hvorfor folk ser rart på leg og sier ting om meg. Jeg har hørt hva folk sier noen ganger og da er det bare sånne ting som at jeg er jo overalt og at jeg er rar. Jeg tror ikke det har noe med utseende mitt å gjøre... Jeg er ikke pen men ...

Anonymkode: 2d21b...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts. Jeg vet ikke hvorfor folk ser rart på leg og sier ting om meg. Jeg har hørt hva folk sier noen ganger og da er det bare sånne ting som at jeg er jo overalt og at jeg er rar. Jeg tror ikke det har noe med utseende mitt å gjøre... Jeg er ikke pen men ...

Anonymkode: 2d21b...88c

Då må du gjere som bestemor sa: Ikkje høyr på dei. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Fjaselina skrev:

Då må du gjere som bestemor sa: Ikkje høyr på dei. 

 

😁👍🏻Diggbar bestemor! 

Endret av Ms.Utålmodig
I ett ord 0o..lol
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...