Gå til innhold

"Den offfiselle solbrilletråden"--> vår>SOLB


Dagensdiva

Anbefalte innlegg

JAA...SOlbriller er kult..solbriller er in..solbriller er bare gøy..(og av og til lite gøy når man ikke finner noen man kler/liker).

Idag har jeg kjøpt meg Dior- solbriller til litt over 2500! De er kjempe freshe..og jeg er virkelig fornøyd..

Noen andre som har "solbriller-planer" eller andre "solbrille" kommentarer :-) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosa fra Chanel med logo på sidene. Men de kjøpte jeg på nettet. Ville aldri ha brukt 2500 NOK solbriller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjempelekre Versace solbriller av Annemannen da han var i USA i fjor. Ser aldeles filmstjerne ut med dem (synes jeg selv da ;))

Nokså tidløse, så jeg satser på de er helt ok i år også.

På fjellet går det i tradisjonelle Oakley-briller.

Har masse billigbriller som ligger overalt, fine å ha som accesoirer. Men ikke like gode å kjøre bil og stå på ski med... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M
Skal ha nye chanel briller. Elsker designet til Chanel.

Hvem vet jeg ikke enda....

Me too! Har Chanel nå, men har lyst på noen nye. på lørdag skal jeg til utlandet så da får jeg kjøpt litt rimeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Odense

Tenkte jeg skulle gå for de hvite ysl brillene i år, de er sååå stilige, det er svart i dem også, men det er det hvite som virkelig viser igjen!

Kikka inn på ysl sine sider og der var IKKE de brillene jeg mente, kansje det er fjorårets..hmm..nei da vet jeg ikke, få gå ut å kikke litt i butikkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Solbrilleelsker melder seg! :P

Men jeg kan/vil bare kjøpe billige solbriller fra Vita, Glitter, H&M etc. Har en liten gutt på 2 år som også er solbrillefreak, og selv om han har sine egne vil han gjerne låne mine likevel. Og han er litt hardhendt innimellom. :roll:

(Egentlig kunne jeg aldri brukt over 200 kr på et par solbriller uansett :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner man kule solbriller i mellomprisklassen? Gidder ikke kjøpe merkesolbriller etter å ha mistet et par. H&M er greit nok, men jeg synes de sitter dårlig og er litt "skranglete". Hvor finnes det godt utvalg av briller til rundt 300-400 kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
Hvor finner man kule solbriller i mellomprisklassen? Gidder ikke kjøpe merkesolbriller etter å ha mistet et par. H&M er greit nok, men jeg synes de sitter dårlig og er litt "skranglete". Hvor finnes det godt utvalg av briller til rundt 300-400 kr?

de fleste klesbutikker har jo også sine kolleksjoner av solbriller.

Kjøpte meg noen billige på Glitter. De var tøffe de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie i.i

Kjøpte meg akkuratt noen dritkule Chanel briller, litt store og med strass rundt glassene, dødskule. Hadde noen super fine Gucci også, litt mere klassiske. Tror jeg skal kjøpe de når jeg er i Roma i påsken, om ikke kjæresten min er veldig snill når han er i Kjøben i helgen da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et par solbriller til ca 300kr i en brillebutikk i fjor. Er fornøyd med dem. De er kanskje litt "skranglete", men jeg regner med det bare er å stramme dem litt. Har jo brukt dem mye, så det er vel ikke så rart at det merkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Skal ha nye chanel briller. Elsker designet til Chanel.

Hvem vet jeg ikke enda....

Jeg også... må se meg litt rundt og prøve - jeg er kresen på solbriller, og synes ikke det meste kler meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg lever på et eksistensminimum for tiden blir det pilotbriller fra H&M. Rock on! :ler:

Me too! :ler: Synes de var kjempetøffe jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leola

Jeg kjøpte solbrikker fra Vouge da jeg var på sommerferie ifjor. De er kjempegode, og veldig behagelige på. Ikke for dyre heller, rundt 700 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
Kjøpte meg akkuratt noen dritkule Chanel briller' date=' litt store og med strass rundt glassene, dødskule. Hadde noen super fine Gucci også, litt mere klassiske. Tror jeg skal kjøpe de når jeg er i Roma i påsken, om ikke kjæresten min er veldig snill når han er i Kjøben i helgen da....[/quote']

Å...gi meg! :oops: :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har handlet briller fra Prada nettopp og de var dyre...skikkelig klysete dyre. Men helt fantastiske. Jeg føler meg så kul når jeg bruker dem :ler: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...