Gå til innhold

Tror dere han skjønte den "dirty" undertonen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cathe.

Synes mange tar dette ut av proporsjoner, om ikke annet er dere fryktelig krasse i svarene deres. Okei, kanskje ser ikke alle humoren. Men tåler han ikke såpass er han fryktelig "snurpete" i mine øyne. Og igjen; basert på svaret hans synes jeg ikke det virker som han tok dette så veldig "tungt". 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper han tok en skikkelig face palm på seg sjøl når du kom med den arrestere kommentaren. Så ikke gjør det igjen. 

Anonymkode: 4a2f3...990

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Flagger? Han har sagt han er politi og det gjør han ikke til en levende dildo. Faktisk er det ganske respektløst å blande sex inn i yrker som handler om å hjelpe mennesker. VISS han bruker yrket sitt slik bør man løpe, for da er han uegnet til det meste. 

Anonymkode: e1cf0...b9c

Hvis han opplyser i profilen sin, som alle kan se, så flagger han det.

Da tiltrekker han seg også matcher på grunnlag av det.

Hans villighet, eller ikke, til å snakke om det i videre samtale er jo også en pekepinn, som du sier, om han bruker yrket sitt eller ikke.

Det er noe av det som er meningen med videre samtale. Å lodde stemningen, se hva som catcher, eller ikke.

Men fra det punktet har jo begge et ansvar, for å luke ut seriøsitet og interesse, og det ser det ut som TS og daten driver å fomler med akkurat nå.

Anonymkode: 3333a...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse metoo dager så burde du være mer direkte

For tolker man undertoner feil kan man bli arrestert

Endret av NO haters please
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Overrasket said:

Nei, jeg tror faktisk ikke at han skjønte at du mente at å arrestere deg for dine lange svar betyr at dere må ha sex.
Hvem i alle dager hadde forstått det.

Nei, jeg er enig med deg. Å arrestere noen betyr ikke sex i min verden, og i alle fall ikke i denne sammenhengen.

Anonymkode: 67220...818

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du la litt mye bak den setningen din om arrestasjon (at du må ligge med han for å komme fri). Tror virkelig ikke han tenker så langt. Men det er klart det er ganske vanlig med en dirty assosiasjon til arrestasjon med håndjern, hvis det blir sagt i en flørtesammenheng.

Anonymkode: c269a...933

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig hvordan noen drar inn "me too". Vi DATER som sagt. Hadde skjønt det om han hadde vært en random politimann. Det er også første og eneste gangen jeg har "spilt på" yrket hans, og NEI, det kommer ikke til å bli noen vane. 

Jeg står for det jeg skrev, så får folk synes det er så kleint de bare vil. Det var ikke det som var spørsmålet uansett. Jeg er dessuten fornøyd med responsen, enten han oppfattet det sånn eller slik. Han ser tydeligvis for seg en viss fremtid med meg, jf. "Ikke ENNÅ". 

Anonymkode: b6382...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er det dette kvinner mener når de sier at de gjør seg tilgjengelig og tar initiativ med å hinte? :sprettoy:

Anonymkode: 6493d...51e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, er det dette kvinner mener når de sier at de gjør seg tilgjengelig og tar initiativ med å hinte? :sprettoy:

Anonymkode: 6493d...51e

Det har ikke jeg sagt. 

Anonymkode: b6382...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Festlig hvordan noen drar inn "me too". Vi DATER som sagt. Hadde skjønt det om han hadde vært en random politimann. Det er også første og eneste gangen jeg har "spilt på" yrket hans, og NEI, det kommer ikke til å bli noen vane. 

Jeg står for det jeg skrev, så får folk synes det er så kleint de bare vil. Det var ikke det som var spørsmålet uansett. Jeg er dessuten fornøyd med responsen, enten han oppfattet det sånn eller slik. Han ser tydeligvis for seg en viss fremtid med meg, jf. "Ikke ENNÅ". 

Anonymkode: b6382...f96

Ikke for å være festbrems, men det trenger ikke å bety at han ser for seg noenting i fremtiden. Det er bare noe man sier. Ofte legger man ut om hva man vil og hva man kan finne på, men så er det bare tanker, ikke planer. 

Anonymkode: 23613...fbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at du følte du måtte forklare ordspillet ditt 😂

Anonymkode: e5960...ab5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2018 den 14.13, Cathe. skrev:

Synes mange tar dette ut av proporsjoner, om ikke annet er dere fryktelig krasse i svarene deres. Okei, kanskje ser ikke alle humoren. Men tåler han ikke såpass er han fryktelig "snurpete" i mine øyne. Og igjen; basert på svaret hans synes jeg ikke det virker som han tok dette så veldig "tungt". 

 

 

Det er vel ikke det at folk ikke ser humoren, men at TS virker som om hun har sagt noe med glimt i øyet for første gang i hele sitt liv, og nå formulerer seg som om hun forklarer humoren for et barn. 

Anonymkode: 291f8...611

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.8.2018 den 14.25, NO haters please skrev:

I disse metoo dager så burde du være mer direkte

For tolker man undertoner feil kan man bli arrestert

Kilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...