Gå til innhold

Det er helt merkelig få kroppsfokuserte mennesker det er her inne...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

når noen nevner kropp. Det er liksom ingen som bryr seg om strekkmerkene sine, rynker, hengende pupper osv. Men likevel så oprettes det tråder hvor ts er misfornøyd med et eller annet, bare at de fleste som svarer i tråden er såååå jordnære og lite fokuserte?

Anonymkode: 505c3...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver å fokusere på mine positive sider, og er vel bra at alle prøver det :) 
Derimot er jo ting man kan synes er fælt, så ja, er jo ingen som er perfekt. Mange er usikre over egen kropp, og kanskje det ikke er så ille som de faktisk tror. Hjelper jo å høre at man ikke er alene og få høre at kroppen er normal da. ^_^

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kanskje ikke innafor å være overfladisk idag. Nå skal jo alt være ok. Uansett. Med et par unntak. 

Jeg bryr meg om utseendet mitt. Huden, voksing, slanking, stelle meg selv, selvom jeg er godt gift. Strekkmerker er jeg glad jeg ikke har fått enda. Bryr meg om å holde vekten og se bra ut. Og det er viktig for meg.

Anonymkode: 1fecf...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg ønsker jo å se bra ut, men når jeg ikke får det til som jeg vil og kiloene raser på så forsøker jeg å ikke bry meg. Ikke slutte å leve på grunn av strekkmerker og disselår. Da får folk glo. 

Anonymkode: 14f76...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo tro de fleste bryr seg til en viss grad om hvordan kroppen ser ut, men at man kanskje etterhvert har lært seg at det til syvende og sist ikke er så viktig så lenge man lever og er frisk. Alle vil vi fallere og alle blir vi eldre, det er bare en del av livet. 

Anonymkode: f9f74...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...