Gå til innhold

Hvis du kunne datet/fått kjæreste ut ifra nasjonalitet, hvilke ville du valgt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min mann er australsk, og det er jeg godt fornøyd med. Laidback, leken, kjekk og akkurat passe forskjellige kulturelt sett :) også er jo aussie dialekt ganske hot da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker eksotiske kvinner, så hun kunne gjerne vært fra et middelhavsland, Karibien, Sør-Amerika, Asia, Stillehavet, eller fra noen afrikanske land.

Anonymkode: 57669...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russland, eller øst-europa generelt. De er pene!😋

Anonymkode: 6605a...d4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

På 1.8.2018 den 1.09, AnonymBruker skrev:

Dette er jo helt feil. De aller fleste går i bukser, i hvert fall i Litauen

Hilsen kvinne fra Litauen

Anonymkode: edd0a...032

Trokke på deg.. Da har du ikke bodd i Litauen.

Jeg var der i høst og kvinner fra Vilnius, hvor jeg var, kledde seg veldig feminint og pent.

Anonymkode: 87ffb...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er engelsk, og det er jeg veldig fornøyd med. Vi og barna snakker både norsk og engelsk hjemme, og det er fint å ha familie i begge land.

Jeg bodde i Irland da jeg var i 20-åra, og hadde en irsk kjæreste på den tiden. Det var heller ikke verst. 

Anonymkode: 716a5...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Trokke på deg.. Da har du ikke bodd i Litauen.

Jeg var der i høst og kvinner fra Vilnius, hvor jeg var, kledde seg veldig feminint og pent.

Anonymkode: 87ffb...b8c

Du vet at Litauen ikke er bare Vilnius, ikke sant?Jeg er ganske sikker på at man ser flere stilige og pent kledde mennesker i Oslo enn i Sarpsborg eller Jessheim

Anonymkode: edd0a...032

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Island, USA og Danmark 😊 har reist mye og det er inntrykket fra disse tre landene som sitter sterkest i forhold til menn... 

Anonymkode: 8952b...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russland 😍 Eller et arabisk land, mange kjekke flotte arabere. Sukk. 

Anonymkode: 21a06...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/8/2018 at 8:44 PM, AnonymBruker said:

Russland, eller øst-europa generelt. De er pene!😋

Anonymkode: 6605a...d4e

Ja, fordi vi fra Øst-europeiske land har ikke egen identitet, språk, tradisjoner. Vi er bare en forlengelse av Russland. Ok. Så lei dette pisset (beklager språket) :sukk::cry3:

Anonymkode: edd0a...032

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/1/2018 at 11:30 AM, AnonymBruker said:

Når det gjelder dere som vil ha noen fra USA eller Canada for de er fine; hvite folk fra disse landene stammer alle fra europeiske land, de ekte amerikanerne eller kanadiere er jo indianere.... Hvis Justin Bieber er hot, finn ut hvor han stammer fra, så er det antagelig det europeiske landet du foretrekker menn fra...

 

Anonymkode: c4336...746

Lag deg en egen tråd om etnisitet da, her blir det spurt om nasjonalitet. 
Jeg stammer fra Skottland, men de siste generasjonene i familien har bodd i Norge, min nasjonalitet er norsk, selv om etnisiteten kan diskuteres. Eller mener du man må kunne datere slekta tilbake tusen år i Norge for å få lov til å kalle seg norsk? 
 

Anonymkode: b8f54...6af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I hvertfall ikke en norsk mann! Hva er så bra med dem? Ingen er mer pysete og puslete enn dem, tar få sjanser, holder seg til det trygge og kjente. Om de betaler for brødet, så skal dama betale for smøret. Likestilling skal praktiseres på liv og død.

Om dama er av det eksotiske slaget, kommer drittsekk tendensene og fordommene frem ganske tidlig. Det skal dras frem alle vandrehistorier og nyhetsinnslag av det negative slaget om kvinnens hjemland, religion, kultur og verdier. 

Ja takk til åpne og fleksible menn fra Usa, Uk eller Øst-Europa som behandler ei dame som ei dame, og er opptatt av å sjarmere henne enn å dra frem alle fordommene sine på en date!! Hold dere til  Kari nordmann. Ingen tap dette her..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canada, men aller helst upper middel class brite. Elsker aksenten og humoren. Island og Danmark kunne også funket. 

Anonymkode: 3fa0f...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Australia, New Zealand og Argentina. Kjekke menn, ofte atletiske, eventyrlystne, gøyale og generelt engasjerte, reisevante og opplevelsesorienterte - ut fra min helt personlige mening og erfaring:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...