Gå til innhold

Tissetrakt for kvinner, ja, tissetrakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte en sånn tissetrakt på ebay 😁  Veldig kjekk å ha på toaletter ved ''veistopper''. Frister ekstremt lite å sette seg ned på slike toalett.

Mener å huske at de teste slike på ''Helsekontrollen''? Eller var det ''TV 2 Hjelper deg'', kanskje? 🙃

Anonymkode: 2c7f3...d6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike har kommet eksisteret i flere tiår. Ikke en nyhet akkurat.

Anonymkode: 09946...f88

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke på tur med Monsen - men på festivaler og slikt, så tenker jeg en sånn dings hadde vært ei smart løsning? 

Anonymkode: 9104a...ab8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/31/2018 at 10:40 PM, AnonymBruker said:

Kjøpte en sånn tissetrakt på ebay 😁  Veldig kjekk å ha på toaletter ved ''veistopper''. Frister ekstremt lite å sette seg ned på slike toalett.

Mener å huske at de teste slike på ''Helsekontrollen''? Eller var det ''TV 2 Hjelper deg'', kanskje? 🙃

Anonymkode: 2c7f3...d6d

Så det funker bra? Får man tørket seg  uten at det drypper noe sted, og kan man virkelig unngå å ta ned buksa? Høres utrolig praktisk ut for slike tilfeller ja!

Anonymkode: 6c7dc...339

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HanenIFlokken

Nice, så slipper en den evinnelige diskusjonen om dolokket skal være oppe eller nede 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt norge på langs i sommer, kjøpte egentlig trakten for moro skyld for lenge siden og så har den bare ligget i bilen. Men i sommer har den kommet godt med. Er ikke alle doene ved siden av veien er fristende å gå på, og å huke meg sammen langs trafikkerte veier er ikke helt innafor. 

Anonymkode: 6e92a...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har kjørt norge på langs i sommer, kjøpte egentlig trakten for moro skyld for lenge siden og så har den bare ligget i bilen. Men i sommer har den kommet godt med. Er ikke alle doene ved siden av veien er fristende å gå på, og å huke meg sammen langs trafikkerte veier er ikke helt innafor. 

Anonymkode: 6e92a...67b

Jeg ser absolutt nytten i sånt i en del situasjoner. Men lurer litt på hvordan du gjør det i forhold til hygiene? Sånn som når du bruker den i veikanten hvor det ikke er vask? 
Eller på festivaler? man tar dem vel ikke med ut å vasker i håndvasken godt synlig for andre? 😮 

Anonymkode: 47db0...6e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, HanenIFlokken skrev:

Nice, så slipper en den evinnelige diskusjonen om dolokket skal være oppe eller nede 🙃

Det skal uansett ned. De som absolutt skal ha det oppe er uhygieniske griser 

Anonymkode: 45d47...0b2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste TisseDrakt :hoho: To ganger! Siden det var inne på klesforumet hhahahahaaa. Tenkte; hvorfor er ikke dette på seksualitetsdelen av forumet?? :haar:

 

Ja jeg så en slik på Jentesport.no for noen år tilbake, og gjerne for meg. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte den i babyrosa silicon. b369a73d9f3b7b33229ae52ed3e0013f.jpg

 

Man tørker jo med intimservietter etterpå på deg selv og trakten da, og antibac på trakten etter det igjen. Ser ikke problemet. Putter serviettene i søppla/søppelposen, samme som med bleieposer.

 

Det finnes mange typer.

d41fee6407d4bcf6475ad292fb23344f.jpg65d993513d1c65bdfb45c96a7e1c6532.jpg

 

 

Føler meg ikke veldig feminin i det naturen kaller og jeg er ute på tur i skog og mark. Og å tråkke i området  der evt. flere har gått på do før meg , uten å vite hvor nøyaktig, -er ekkelt. Gud bedre om jeg mister noe tøy på bakken der. Fult av andres urin. Det er ikke alltid dugg det som er  i gresset  :skya:

 

Endret av Wonders
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om ikke på tur med Monsen - men på festivaler og slikt, så tenker jeg en sånn dings hadde vært ei smart løsning? 

Anonymkode: 9104a...ab8

Sist jeg var på roskildefestivalen var det utrolig mange damer som hadde en slik en. Virket meget praktisk mtp. tilstanden på toalettene der utover kvelden

Endret av studerende
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, studerende skrev:

Sist jeg var på roskildefestivalen var drt utrolig mange damer som hadde en slik en. Virket meget praktisk mtp. tilstanden på toalettene der utover kvelden

Jeg prøvde en slik på fjelltur i sommer, men gikk raskt tilbake til det vanlige (på huk bak en sten). Men kan se for meg at jeg ville tenkt annerledes på en festival.

Anonymkode: 31c25...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde en slik på fjelltur i sommer, men gikk raskt tilbake til det vanlige (på huk bak en sten). Men kan se for meg at jeg ville tenkt annerledes på en festival.

Anonymkode: 31c25...2a5

Hva var grunnen? Kronglete? Vanskelig å rengjøre? Sølte du? Jeg har lurt på å skaffe meg en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært i utlandet hvor noe lignende dette møtte meg på shoppingsenter;

 d013be6c62caefae8438d653c2194230.jpg

 

Da tenkte jeg på denne trakten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, Wonders skrev:

Hva var grunnen? Kronglete? Vanskelig å rengjøre? Sølte du? Jeg har lurt på å skaffe meg en.

Tja, jeg vet egentlig ikke. Litt urenslig følte jeg kanskje. Tenkte at den fort ville lukte litt i solen? Og så fikk jeg det ikke helt tett der oppe uten at jeg likevel trakk ganske langt ned. Og så er det sikkert litt med vanen. Når man har vært et "utemenneske" i mange tiår har man jo fått litt trening med å sitte på huk og gå på do. Det er liksom slik det skal være...

Anonymkode: 31c25...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en go-girl for en stund siden. Det er en grunn til at det står "practice at home first". Det ble bare søl. Etter det har jeg ikke brukt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe merkelig sexy ved en dame som står og tisser. «Jeg vil også stå å tisse!» liksom.

Anonymkode: 553d7...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikkje dumt på reiser kanskje, men ikkje noko eg har lyst å ha i baggen min :P

Ville definitivt brukt på antarktis eller grønnland om vinteren, det er KALDT å tisse ute.

Anonymkode: 3524e...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...