Gå til innhold

Tips og hjelp til kjøp av firehjulstrekker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anbefaler Subaru xv eller Subaru Forester, ingen slår de på fremkommelighet. De har også helt ok komfort 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subaru er nok er godt valg. Når det gjelder fremkommelighet så er det for min del ikke avgjørende at den er høy. Et godt 4wd system er viktigere for meg. Her er det stor forskjell og generelt lite kompetanse blant folk. Blant de beste vil jeg nevne Subaru, BMW og Audi. Mindre utgaver av BMW og Audi har middels gode løsninger på linje med de som har Haldex. Mercedes har jeg ikke peiling på. Billige japanske SUV har ofte simple 4wd systemet og hybriden er heller ikke gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Honda CR-V!

Anonymkode: d9a7f...93b

Dårligste 4-hjulstrekk system som noen gang er laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2018 den 21.40, AnonymBruker skrev:

Hei godtfolk. 

Jeg har nå plan om å kjøpe meg firehjulstrekker som har god driftssikkerhet, tar seg bra frem i en del snø/gjørme og har helt ok kjørekomfort ellers i året. Ønsker en med høy bakkeklaring. Er ikke teknisk med bil så ønsker en bil som normalt må ha lite reparasjoner på 4*4 systemet osv. 

Eneste bilen jeg ikke er interessert i er dacia duster. 

Alle tips tas imot med stor takknemlighet 

Anonymkode: ccbcd...577

Du bør tenke gjennom om det er behov for lavserie. Bil med lavserie er tradisjonelt dyrere. På nyere biler finnes det elektroniske løsninger som ikke gir den samme prisforskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...