Gå til innhold

Clearblue Early - skyggestrek eller svak positiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heihei

Jeg har hørt veldig mye om disse skyggestrekene til Clearblue. 

Jeg ser antydninger til en strek, men vet ikke hvordan en skyggestrek ser ut, og lurer derfor på om dere tror det kan være en svak positiv test, eller en skyggestrek?
Har tatt to stk nå, to dager etter hverandre, og fikk akkurat samme styrke på streken. Litt rart å få lik skyggestrek to dager på rad?

Den er bred og ser litt blå ut i virkeligheten - streken er litt mer utydelig på bildet.

Takker for svar!

 

38029047_10160519616010262_5895494675694878720_n.jpg.0a74d84a564f80dc2a8603730c275b2b.jpg

Anonymkode: 70298...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes en hel tråd dedikert til tolkning av graviditetstester 👌🏼😁

Anonymkode: 24eb0...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fant den nå. Er ny her, så det visste jeg ikke. Postet der også nå. Takk :

Anonymkode: 70298...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ser positiv ut i mine øyne, skyggestrek er vell mer sånn at du må vippe på den og se i forskjellige retninger. Men ta en digital så slipper du tyde ☺️👍🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet på ny? Jeg sitter også med en så svak strek på min cb early og lurer på om den betyr det jeg vil den skal bety  🙈 skal kjøpe ny nå🙈😊

Anonymkode: cf258...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Har du testet på ny? Jeg sitter også med en så svak strek på min cb early og lurer på om den betyr det jeg vil den skal bety  🙈 skal kjøpe ny nå🙈😊

Anonymkode: cf258...5c4

Jeg testet med clearblue pluss(som ikke er like sensitiv) samme dag som jeg testet nr 2 med clearblue early, men den var ganske så hvit... Har ikke testet siden, tenkte å vente et par 3-4 dager. Skal også tilfeldigvis til gynekologen i dag for vanlig rutinekontroll på at alt ser ok ut (Har ikke vært der siden jeg sluttet på pillen i januar/februar), i og med at jeg har veeldig uregelmessig mens.  Jeg vet ikke hvilken DPO jeg er på, nettopp pga dette. Men er i dag på syklusdag 40... Ikke hatt så lang syklus før.
Har du bilde av din test? :) Spennende å høre når vi ligger likt i løypa!

Anonymkode: 70298...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Soulshine said:

Denne ser positiv ut i mine øyne, skyggestrek er vell mer sånn at du må vippe på den og se i forskjellige retninger. Men ta en digital så slipper du tyde ☺️👍🏼

Takk for svar! :)
Jeg har bare hørt om disse skyggestrekene, men ikke sett de, så lurer litt på hvordan de ser ut... Denne streken ser jeg uten å vippe på den, og i alle lys. Litt vanskelig å se om den er blå eller grå, men jeg ser jo såpass at streken er like bred og "fullstendig" som kontrollstreken.
Tenkte å vente et par dager med digital, da jeg nok ikke har nok HCG enda til å få positivt resultat enda, om graviditet er tilfellet.

Anonymkode: 70298...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg testet med clearblue pluss(som ikke er like sensitiv) samme dag som jeg testet nr 2 med clearblue early, men den var ganske så hvit... Har ikke testet siden, tenkte å vente et par 3-4 dager. Skal også tilfeldigvis til gynekologen i dag for vanlig rutinekontroll på at alt ser ok ut (Har ikke vært der siden jeg sluttet på pillen i januar/februar), i og med at jeg har veeldig uregelmessig mens.  Jeg vet ikke hvilken DPO jeg er på, nettopp pga dette. Men er i dag på syklusdag 40... Ikke hatt så lang syklus før.
Har du bilde av din test? :) Spennende å høre når vi ligger likt i løypa!

Anonymkode: 70298...a40

Blir spennende å høre hva gynekolog sier 😊

Jeg har tatt to nye i dag, på formiddagen. Hadde ikke tester hjemme, så måtte kjøpe i lunsjen på jobb, dermed ble det ikke morgenurin. Tenkte å prøve to nye tester, i tilfelle det er noe tull med cb, så ble lloyds og rfsu. Begge ble negative. 

Jeg har også ustabile sykluser, er på dag 35 nå. De pleier være mellom 28 og 39 dager, noe som gjør det vanskelig å vite når el er. Men til neste pp har jeg eggløsningstester klar 🙈😊

Syns det er rart at en test kan bli såpass positiv som de vi har tatt (svake ja, men man ser jo tydelig det er en strek der) også er det ingenting! 

Har en test igjen som jeg tar i morgen tidlig, blir den også negativ gir jeg i hvert fall opp for denne måneden😊

Anonymkode: cf258...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gynekologen sa at det ikke så ut som jeg har hatt eggløsning denne måneden... Så blir hvertfall ingen flere tester på meg denne pp, så får vi håpe på bedre lykke neste gang! Er som sagt på dag 40, så da håper jeg hvertfall at mensen kommer snart...

som du sier, rart å få en såpass «tydelig» strek når jeg ikke engang har hatt eggløsning. Men det er vel den berømte «skyggestreken» da...

Du får holde meg oppdatert på testen du tar i morgen da 🙂

Anonymkode: 70298...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gynekologen sa at det ikke så ut som jeg har hatt eggløsning denne måneden... Så blir hvertfall ingen flere tester på meg denne pp, så får vi håpe på bedre lykke neste gang! Er som sagt på dag 40, så da håper jeg hvertfall at mensen kommer snart...

som du sier, rart å få en såpass «tydelig» strek når jeg ikke engang har hatt eggløsning. Men det er vel den berømte «skyggestreken» da...

Du får holde meg oppdatert på testen du tar i morgen da 🙂

Anonymkode: 70298...a40

Så kjedelig ☹ får håpe mensen kommer så snart som bare mulig, og at det forhåpentligvis blir en ny sjanse neste syklus.

Har du gått mange år på p-piller er det nok kanskje ikke så rart om kroppen bruker litt tid på å omstille seg til et liv uten ekstra hormontilskudd. Men kjedelig det skal ta tid når man helst vil bli gravid i går 🙈😂

Anonymkode: cf258...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei😊

trenger dine erfaringer bruk av fertilitetsmonitor clearblue...

Jeg bruker monitoren og fikk først 2 dager høy deretter 2 dager Max..

denne gangen fikk jeg bare høy i 10 dager😔

Er det noen som opplevde det? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, porty35 skrev:
 

Hei😊

trenger dine erfaringer bruk av fertilitetsmonitor clearblue...

Jeg bruker monitoren og fikk først 2 dager høy deretter 2 dager Max..

denne gangen fikk jeg bare høy i 10 dager😔

Er det noen som opplevde det? 

 

 

Anonymkode: 85148...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...