Gå til innhold

Parfyme med vanilje?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Body shop har bare vaniljelukt - men det var ikke det du var ute etter.. Jeg syns at L'Heure Bleu fra Guerlain lukter litt vanilje, men det er muligens individuelt.

HER kan du lese mer om den (på parfymer) - en av basenotene dens er vanilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

L'Instant fra Guerlain lukter også vanilje, i kombinasjon med blomster.

Den parfymen jeg vet om som lukter best vanilje, er den jeg ikke kjøpte :-? Un Bois Vanille fra Serge Lutens, håper jeg får tak i den neste gang jeg reiser utenlands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg synes Flower by Kenzo også lukter litt vaniljeaktig. Den kan virke litt voldsom med det samme, men lukter kjempegodt når den bare får "satt seg". Min favoritt om dagen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happyending

Den nye parfymen til britney har litt vanilje i seg stod det på prøven jeg fikk.. Og den syns jeg var kjempegod.. Ikke sånn som alle andre kjendis-parfymer liksom, de blir ofte litt billige og ekle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hva med Shalimar? Eller er det kanskje mer karamellduft på den.... Jeg synes i hvert fall den er utrolig god...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Shalimar? Eller er det kanskje mer karamellduft på den.... Jeg synes i hvert fall den er utrolig god...

Shalimar har vanilje som hjertenote, så det stemmer bra det - faktisk er det ganske mange av Guerlain sine parfymer som har et innslag av vanilje. Og enig med deg - den lukter fantastisk godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Og jeg har ikke hatt den på årevis, så jeg må ut og kjøpe. Ble jo påminnet den ved susannes spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...