Gå til innhold

Kvinner, blir dere skremt av menn med høyt intellekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting av det du skrev bortsett fra kropp var interessant. Er du god i senga? :) 

Anonymkode: 30095...c73

Så du mener at en kvinne må være god i senga for å ha noe å tilby en intelligent mann? 

Anonymkode: 6cc9e...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/31/2018 at 7:15 PM, AnonymBruker said:

Du traff på det jeg uthevet.

Og joda, det går an å finne de som klarer balansere begge. Men kvinner FLEST er følere og sliter med abstrakt tenking, eller å tenke utenfor boksen. Derfor er de i høyere grad solipsistiske enn menn.

Anonymkode: 78955...3a0

Jeg tror heller kvinner og menn beveger seg utenfor boksen på ulike områder. Så når du som mann er utenfor boksen på dine områder og møter motstand, vil du tenke at kvinner ikke kan tenke utenfor boksen. Mens egentlig ser man flere kvinner som tror på spåing, synske, healing, som er hippier osv. Det er en måte å være utenfor boksen som mange menn ikke er. Jeg tror nok det er mange flere slike områder der menn eller kvinner oftere er utenfor a4 malen. Men i ditt hodet vil det ikke spille noen rolle at en kvinne tror på healing selv om det er utenfor boksen, da du ikke tror på det selv. Men det er fortsatt tegn på at kvinner velger utenfor boksen, selv om du mener valget deres er feil. 

Ellers så tipper jeg kvinner generelt er flinkere til å skjule sine unormale og uvanlige sider. Kvinner forstår i ganske ung alder av at dersom de passer inn og er "normale", så møter de minst motstand fra omgivelsene og blir akseptert. Mens menn ikke alltid forstår hvordan gli inn, møter mye motstand og må utvikle seg på en måte der de må legge stolthet i å være annerledes, eller så kan de risikere gå under fordi de møter mye motstand og hat. Så det er ikke at menn er født med en evne til å skille seg fra gruppen, de blir nødt til å lære seg hvordan tåle å skille seg fra gruppen fordi de allerede gjør det og ikke er like flinke til å passe inn og kompensere sosialt.

On 8/1/2018 at 12:38 PM, AnonymBruker said:

Faktisk henger høy "logisk intelligens" sammen med høy sosial intelligens.

Anonymkode: 69b8e...bbf

Å være en god menneskekjenner er en undervurdert indikator på intelligens. Om du kjenner noen som forstår alle typer mennesker og som er flink å vite hva folk tenker og føler, så er vedkommende mest sannsynligvis intelligent over snittet. 

Anonymkode: 5754a...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo bare lure på hvor mange frierbrev jeg hadde fått om jeg hadde skrevet denne tråden under brukernavnet mitt. 

TS

Anonymkode: 23897...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...