Gå til innhold

Hva er det med folk som må være i sentrum hele tiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slike som må rope høyt og alltid stå for showet? Og taes et kamera frem må de være med på hvert eneste bilde. 

Anonymkode: 7d1b5...00a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dropper sånne mennesker. Har to venninner (som er søstre) som hele jævla tiden skal overøse hverandre med overaskelsesfester +++ der det er en selvfølge at man tar med gave. Dropper de og.

Anonymkode: b2f94...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er mere frampå og noen er mere beskjedne. Synes det er veldig greit at folk er ulike. 

Anonymkode: 544d7...80c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google opp personlighetstyper. Noen er utadvendte, andre ikke :)

Anonymkode: d6186...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Google opp personlighetstyper. Noen er utadvendte, andre ikke :)

Anonymkode: d6186...ca1

Å være utadvendt betyr ikke at man alltid må ha oppmerksomhet. Jeg har utadvendte venner som gjerne lar andre slippe til, men slike som ikke takler at de ikke er midtpunktet til enhver tid er slitsomme.

Anonymkode: 890a2...412

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del handlet det om at jeg lett kjeda meg i sosiale settinger. 

Anonymkode: 61745...f2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et søskenbarn  som er av den gruppen. Hun er veldig søt jente  som har veldig stor deletrang. Hun tar bilder av alle stedene hun er på, samt alle menneskene som er med, oppstilt på rekke og rad. Dette legger hun ut på Face og Instagram.Hun er alltid i midten på bildene. som om hun skulle være keeper på fotballaget. Hun la også ut et bilde av seg selv sammen med venninnen iført brudekjole. Syntes det var ganske unødvendig  

 Hun er  i midten av trettiårene og har holdt på med dette siden Facebook startetJeg synes det er veldig slitsomt og har slumret henne noen ganger. Får inntrykk av at hun er en som ønsker å  være midtpunkt i alle settingene hun er i på en eller annen måte. 

Hun opplevde en familietragedie da hun var liten og jeg får en følelse av at dette med å være i fokus er en måte å overleve på, kanskje skyve ubehagelige tanker unna? 

 

Anonymkode: 24329...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å være utadvendt betyr ikke at man alltid må ha oppmerksomhet. Jeg har utadvendte venner som gjerne lar andre slippe til, men slike som ikke takler at de ikke er midtpunktet til enhver tid er slitsomme.

Anonymkode: 890a2...412

Jeg er også utadvendt, men har ikke behov for alltid å være midtpunkt. Er opptatt av å la andre også komme til. 

Om jeg skulle havne på sykehus så kan jeg ikke se for meg at jeg tar en Selfi fra senga, som jeg har sett flere gjøre. Dette handler vel ikke akkurat om å være midtpunkt for de det gjelder, men kanskje en redsel for å bli glemt hvis de ikke poster innlegg regelmessig?

 

Anonymkode: 24329...e92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kjenner som må være.midtpunkt er ofte enebarn og vant med full oppmerksomhet. Rett og slett ikke lært seg å dele "rampelyset".

( de aller fleste enebarn jeg kjenner et ikke slik)

Anonymkode: 7c756...784

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

De jeg kjenner som må være.midtpunkt er ofte enebarn og vant med full oppmerksomhet. Rett og slett ikke lært seg å dele "rampelyset".

( de aller fleste enebarn jeg kjenner et ikke slik)

Anonymkode: 7c756...784

Jeg tror heller at det er motsatt. Det kan være mennesker som har blitt oversett hele livet, og som voksen tar rollen med å være midtpunkt. Om en har fått nok og riktig oppmerksomhet i barndommen så har en kanskje blitt mett på det?

Jeg er en person som ikke føler meg sett av foreldrene mine. Jeg har ikke behov for alltid å være midtpunkt, men jeg reagerer veldig sterkt på mennesker som MÅ være i sentrum. Jeg har også store problemer med å ta plass i noen sammenhenger, og å hevde meg ( typisk case for gruppeterapi).

Anonymkode: 24329...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg var med en fyr litt på stedet jeg studerte på for noen få år siden. Han var av typen som som da du var på studentkroa ALLTID hørte, fordi han hadde en sånn skjærende stemme som trengte gjennom de mest isolerte vegger. Han var veldig PR-kåt da(og kåt generelt haha!!), så han gjorde jo alt for å få oppmerksomhet. Og det fikk han jo! Han var virkelig helt gal med helt sinnsyke påfunn. Damene flokket seg rundt han, til tross for at han ikke er noe kjekk og han er veldig lav. Han ser litt ut som eselet i Shrek(haha, unnskyld!) Han er en sånn du har vanskeligheter for å glemme fordi han var så sprø, litt sånn Charter-Svein type. Han var sånn som bare gikk bort og bare "HEI... JEG HETER *** VIL DU VÆRE MED PÅ NACH?" på en helt sjuk måte.

Er sikker på at alle som studerte samme sted vet hvem jeg snakker om, for han var helt gærn! Uansett: tror han bare var sånn for å få oppmerksomhet fra damene. Har hørt han roet seg ganske etter at han fikk dame, og han har blitt ganske kjedelig nå ;)

Anonymkode: 6330f...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker jeg var med en fyr litt på stedet jeg studerte på for noen få år siden. Han var av typen som som da du var på studentkroa ALLTID hørte, fordi han hadde en sånn skjærende stemme som trengte gjennom de mest isolerte vegger. Han var veldig PR-kåt da(og kåt generelt haha!!), så han gjorde jo alt for å få oppmerksomhet. Og det fikk han jo! Han var virkelig helt gal med helt sinnsyke påfunn. Damene flokket seg rundt han, til tross for at han ikke er noe kjekk og han er veldig lav. Han ser litt ut som eselet i Shrek(haha, unnskyld!) Han er en sånn du har vanskeligheter for å glemme fordi han var så sprø, litt sånn Charter-Svein type. Han var sånn som bare gikk bort og bare "HEI... JEG HETER *** VIL DU VÆRE MED PÅ NACH?" på en helt sjuk måte.

Er sikker på at alle som studerte samme sted vet hvem jeg snakker om, for han var helt gærn! Uansett: tror han bare var sånn for å få oppmerksomhet fra damene. Har hørt han roet seg ganske etter at han fikk dame, og han har blitt ganske kjedelig nå ;)

Anonymkode: 6330f...5e6

Må legge til at alle gutta som ikke var vennene hans hatet han jo! Fordi han stjal all oppmerksomheten fra damene. Kan forsåvidt skjønne den ;) 

Anonymkode: 6330f...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...