Gå til innhold

Klarer ikke å velge hvilken vei jeg skal gå...


Idontknowwhattodo

Anbefalte innlegg

Ble nylig slutt med exen og aner ikke hva jeg skal gjøre. Står mellom å holde kontakten, eller å bryte kontakten totalt.

Vi har veldig mye kontakt og når vi var sammen så var vi sjeldent vekke fra hverandre, så vi hadde et ganske tett forhold som endte brått. 

Vi vart enige om å slå opp siden det var så mye som skjedde rundt oss, med sykdom (alvorlig sykdom i familien), flytting og jobb. 

Problemet nå er at ingen av oss klarer å stoppe å snakke med hverandre (det lengste vi har gått uten å snakke er ca. 1 dag siden vi slo opp, som er 5 uker siden). Nå skal jeg flytte til en ny by, så det blir jo avstand i 1 år eventuelt. Siden vi ikke klarer å holde avstand og er uendelig glad i hverandre, så håper jeg noen med erfaring eller lignende kan komme med noen tips/råd😊 

Hadde satt veldig stor pris på de🙏

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gamle er dere? Er det barn i bildet? Hvilke praktiske muligheter har dere, og hvorfor ble det slutt? 

Anonymkode: d3a0c...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Idontknowwhattodo skrev:

Ble nylig slutt med exen og aner ikke hva jeg skal gjøre. Står mellom å holde kontakten, eller å bryte kontakten totalt.

Vi har veldig mye kontakt og når vi var sammen så var vi sjeldent vekke fra hverandre, så vi hadde et ganske tett forhold som endte brått. 

Vi vart enige om å slå opp siden det var så mye som skjedde rundt oss, med sykdom (alvorlig sykdom i familien), flytting og jobb. 

Problemet nå er at ingen av oss klarer å stoppe å snakke med hverandre (det lengste vi har gått uten å snakke er ca. 1 dag siden vi slo opp, som er 5 uker siden). Nå skal jeg flytte til en ny by, så det blir jo avstand i 1 år eventuelt. Siden vi ikke klarer å holde avstand og er uendelig glad i hverandre, så håper jeg noen med erfaring eller lignende kan komme med noen tips/råd😊 

Hadde satt veldig stor pris på de🙏

 

 

Er det ikke bare å fortsette og holde kontakten og se hvor dere ender da? Hvorfor skal alt analyseres ut til fingertuppene. Ta livet som det faller seg. 

Anonymkode: 45378...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere? Er det barn i bildet? Hvilke praktiske muligheter har dere, og hvorfor ble det slutt? 

Anonymkode: d3a0c...e46

Takk for svar😊 Er 22 år begge. Ingen barn i bildet enn så lenge, men vi snakket om de før de ble slutt. 

Vi har begge hver vår leilighet, der vi skal bo. God økonomi og mulighet for å reise ofte på besøk fra begge sin side.

Ble slutt pga mye kaos rett og slett, var så mye som skjedde samtidig at vi fikk lite tid til hverandre. Men nå når ting har roet seg så snakker vi jo på en fin og god måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Idontknowwhattodo skrev:

Ble nylig slutt med exen og aner ikke hva jeg skal gjøre. Står mellom å holde kontakten, eller å bryte kontakten totalt.

Vi har veldig mye kontakt og når vi var sammen så var vi sjeldent vekke fra hverandre, så vi hadde et ganske tett forhold som endte brått. 

Vi vart enige om å slå opp siden det var så mye som skjedde rundt oss, med sykdom (alvorlig sykdom i familien), flytting og jobb. 

Problemet nå er at ingen av oss klarer å stoppe å snakke med hverandre (det lengste vi har gått uten å snakke er ca. 1 dag siden vi slo opp, som er 5 uker siden). Nå skal jeg flytte til en ny by, så det blir jo avstand i 1 år eventuelt. Siden vi ikke klarer å holde avstand og er uendelig glad i hverandre, så håper jeg noen med erfaring eller lignende kan komme med noen tips/råd😊 

Hadde satt veldig stor pris på de🙏

Dere er ikke ferdig med hverandre, fordi dere slo opp pga ting utenfor forholdet. Vanligvis slår man opp fordi man ikke er forelska mer. 

Anonymkode: 5737a...a61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Idontknowwhattodo skrev:

Takk for svar😊 Er 22 år begge. Ingen barn i bildet enn så lenge, men vi snakket om de før de ble slutt. 

Vi har begge hver vår leilighet, der vi skal bo. God økonomi og mulighet for å reise ofte på besøk fra begge sin side.

Ble slutt pga mye kaos rett og slett, var så mye som skjedde samtidig at vi fikk lite tid til hverandre. Men nå når ting har roet seg så snakker vi jo på en fin og god måte.

Skulle egentlig kommentere «Ja, har dere slått opp, bør dere holde avstand», eller noe i den dur. Men innen jeg hadde lest ferdig hovedinnlegget, hadde jeg ombestemt meg. Snakk med eksen og fikk ut hvor han står. Om han føler som deg, så synes jeg dere bør holde kontakten og se hva som skjer. Ikke nødvendigvis bli sammen igjen, men i alle fall fortsette å snakke sammen. Om han føler dere er ferdige, så kutter dere kontakten. Eventuelt kan dere bli enige om å bare være venner og bare ta ting som det kommer.

Anonymkode: 6d396...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...