waco Skrevet 31. juli 2018 #81 Skrevet 31. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så hvis man kan minske risiko i hverdagen så er det ingen poeng å begrense mulighetene siden man i utgangspunktet kan bli skadet av alt. Anonymkode: a555b...d4d Mange mennesker har blitt skadet av alt for mye straff og forfølgelse også.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #82 Skrevet 31. juli 2018 1 minutt siden, waco skrev: Mange mennesker har blitt skadet av alt for mye straff og forfølgelse også. Da trenger vi jo ingen regler for noen. Alt kan jo gå galt. La alle ta sine egne avgjørelser. Anonymkode: a555b...d4d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #83 Skrevet 31. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du er politi? Gud vet hvor mange saker som florerer rundt i mange byer, men de er jo helst ute etter å ta noen 16 år gamle hasjrøykere enn innbruddstyver, voldtektsmenn, speedracers og hva enn annet. Det betyr ikke nødvendigvis at det MÅ bli prioritert. Har ingen tatt skade av det, hvorfor da ødelegge livet til et fungerende menneske kun fordi du selv har en personlig mening om at det ikke er greit? Det er jo fullstendig bak mål. Anonymkode: 30c19...14b Hun påvirker barnet. Barnet skal ikke være rundt narkotikamisbrukere eller alkoholikere Anonymkode: a6638...c49
waco Skrevet 31. juli 2018 #84 Skrevet 31. juli 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da trenger vi jo ingen regler for noen. Alt kan jo gå galt. La alle ta sine egne avgjørelser. Anonymkode: a555b...d4d Eller vi kan begrense bruken av straff i og med at vi vet at den er skadelig?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #85 Skrevet 31. juli 2018 1 hour ago, waco said: De er motivert av straffelyst. Ikke av hva som er bra og hva som er dårlig. Politiet altså? Anonymkode: 30c19...14b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #86 Skrevet 31. juli 2018 57 minutter siden, AnonymBruker said: Hun påvirker barnet. Barnet skal ikke være rundt narkotikamisbrukere eller alkoholikere Anonymkode: a6638...c49 Det er jeg enig i, ingen barn burde bli utsatt for hva enn foreldrene er avhengig av, men denne tråden tilsier ikke det. Dersom det ikke er et misbruk, som det i dette tilfelle ikke er, så er det da ingen vits å kaste rundt seg om hvorvidt denne personen må bli tatt fra barna. De opplever ikke omsorgssvikt dersom mor/far bruker det og fint klarer å fungere i hverdagen. Det er med en gang barnet ikke blir prioritert og ikke får den omsorgen og tryggheten at foreldrene burde avskaffe seg barnet, da er de helt tydelig ikke i stand til å ta vare på det. Anonymkode: 30c19...14b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #87 Skrevet 31. juli 2018 17 hours ago, Rotemor said: Jeg håper ikke du forventer at jeg skal ta dette svaret på alvor. Du tillegger meg masse tull...Jeg trenger ikke «ta innover meg at barn ikke er foreldres eiendom.» Dette fant du bare på-på samme måte som TS har funnet på innlegget sitt, antagelig. Svaret ditt om at man ikke skal legge seg i andres gjøren og laden, har som konsekvens at foreldre kan gjøre som de vil med sine barn, da det ikke er noen andres business. Altså; barna se som eiendom for foreldre. Ditt problem er at du ikke ser at det er følgene av din holdning. Anonymkode: 2d748...c46
Elaine Marley Skrevet 31. juli 2018 #88 Skrevet 31. juli 2018 Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov, brukerdebatt og svar til dette. Tråden stenges på grunn av gjentatte ryddinger i løpet av kort tid. Elaine Marley, mod. 1
Fremhevede innlegg