Gå til innhold

Volumstyling uten varme?


Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Har fint, nordisk, oppklippet og farget hår til nedenfor skuldrene.

Trenger tips om noen bra volumprodukter til mitt hår som IKKE trenger varmebehandling for å virke.

Føner/glatter max et par ganger i året...

Har Volume Mousse fra Björn Axen nå, som for så vidt gjør en god jobb, men den matter håret for mye, synes jeg...

Håper på noen bra tips - gjerne med bruksanvisning :wink:

Eller kanskje jeg må krype til korset og fortsette med skum, men supplere med en shine-spray? Noen som vet om en bra en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nå lett meg igjennom diverse nettsteder, men blir stadig mer forvirret. Lurer på følgende Tigi-produkter:

* BEDHEAD GIRL TOYS

* BEDHEAD AFTER PARTY

* SMALL TALK

* HEADBANGER

* CATWALK SEXED UP BODYBUILDING LOTION (finner den ikke på LF - pleier de å ha den?)

* SUPERSTAR

Er det noen som har prøvd noen av disse og som kan fortelle hva de synes, og hvordan produktene brukes?

Også interessert i andre merker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de produktene du nevner har jeg kun prøvd Tigi Catwalk Sexed up Bodybuilding Tonic. Syntes ikke noe særlig om den, den skal dessuten brukes i forbindelse med føning.

Har ikke forsøkt allverdens volum-produkter, men er veldig fornøyd med volumserien til L'oreal Professionel. Bruker da shampoen og balsamen. Balsamen er helt super, gir håret volum uten varmebehandling (den skal masseres inn i håret og virke et par minutter før utskylling, akkurat som vanlig balsam).

LF pleier å ha denne serien. De pleier å ha Tigi Catwalk sexed up Bodybuliding Tonic også, så de var nok bare utsolgt når du sjekka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har prøvd Superstar, og endte opp med å tømme den i do. Håret ble matt av den også, og seigt og ekkelt å ta på.

Et produkt fra Sebastian som jeg har hatt for lenge siden (finnes fortsatt, tror jeg) er et som heter Volumizer, og er en flytende gele.

Men ærlig talt ville JEG satset på skum hvis jeg hadde langt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg liker superstar' date=' men den trenger jo varmebehandling?[/quote']

Uten blir den enda seigere....Men det JEG likte minst, var at håret ble matt av den. Vises så godt på mørkt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo legge til at jeg ønsker volum, og en litt "rufsete" finish - målet er ikke å se helt striglet ut... Heller litt rocka, he he :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det finnes flere slike skumsprayer som i hvertfall gir deg rufs uten at det blir matt. Headbanger vil vel gjøre håret matt, siden det er en slags sprayvoks (KMS har en spraypaste, gjorde mitt hår (svart) matt:()

Sjekk ut hos Redken eller TIGI Control Freak (skum du sprayer direkte inn i håret, lukter nyyydelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Jeg har ganske lyst hår, så kan jo hende de vokssprayene kan funke likevel? Hvis de bare brukes ved røttene...

Men skumspray høres bra ut, ja :)

Takk for svar i alle fall! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket ut litt på makeupalley, og lander på Tigi Root Boost, og enten After Party eller Girl Toys - eller begge... tror jeg. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...