AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #81 Skrevet 28. juli 2018 Linser varmet og lett stekt i tacosaus, agurk, mais, tomat, salat og vegansk ost Anonymkode: 44e55...70e
LittDiva Skrevet 28. juli 2018 #82 Skrevet 28. juli 2018 Comalovn: det jeg har for hånden, stort sett rester av grønnsaker, noe linser, bønner, kjøtt osv Dorado: alltid ost, ellers går det meste i grisen der. Man tar det man har . Fredags taco ala mannen: all inn. Kjøttdeig, salsa, rømme,jalapeño, ruccula, tomater, rødløk,agurk, ost, lefser.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #83 Skrevet 28. juli 2018 I rekkefølge: Lefse (maistortilla eller Bfree wraps med chia og quinoa - eventuelt bare et stort salatblad) Kjøttdeig Ost Salsa Rømme Bønner Mais Ruccola Guacamole (må være hjemmelaget, den man kjøper ferdig smaker vann ) Et par tortilla-chips som er knust opp Jeg er dårlig på å spise grønnsaker i tacoen min, som f.eks. tomat og paprika og lignende, det skal jeg ærlig innrømme. Men føler jeg er flink når det kommer til andre måltider, så da får tacoen min bare være sånn. Anonymkode: bb54a...947
Skeivskank Skrevet 29. juli 2018 #84 Skrevet 29. juli 2018 Lefse med hjemmelaget guacamole og salsa. Litt hvitløksdressing, kjøtt, agurk, salat, tomat, mais, ananas og ost
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #85 Skrevet 29. juli 2018 Kommer helt an på hva som frister i tacoen der og da. Som regel har jeg i avokado, rødløk, cherry tomater, vestfoldsalat, mango, kesam og salsa. Hvis jeg vil ha kjøtt og ost oppi lefsa, så tar jeg det oppi også med hjemmelaget tacokrydder. Mmm! Anonymkode: 23238...5f1
SunnivaOslo Skrevet 30. juli 2018 #86 Skrevet 30. juli 2018 Rømme,paprika(gul,rød og grønn),gul løk eller rødløk,agurk,cherrytomater,mais,kjøttdeig,ost,avocado og salsa saus.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå