Gå til innhold

Hva har dere oppi tacoen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Linser varmet og lett stekt i tacosaus, agurk, mais, tomat, salat og vegansk ost

Anonymkode: 44e55...70e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Comalovn: det jeg har for hånden, stort sett rester av grønnsaker, noe linser, bønner, kjøtt osv

Dorado: alltid ost, ellers går det meste i grisen der. Man tar det man har . 

Fredags taco ala mannen: all inn. Kjøttdeig, salsa, rømme,jalapeño, ruccula, tomater, rødløk,agurk, ost, lefser.

AnonymBruker
Skrevet

I rekkefølge:
Lefse (maistortilla eller Bfree wraps med chia og quinoa - eventuelt bare et stort salatblad)
Kjøttdeig
Ost
Salsa
Rømme
Bønner
Mais
Ruccola
Guacamole (må være hjemmelaget, den man kjøper ferdig smaker vann :nei:)
Et par tortilla-chips som er knust opp

Jeg er dårlig på å spise grønnsaker i tacoen min, som f.eks. tomat og paprika og lignende, det skal jeg ærlig innrømme. Men føler jeg er flink når det kommer til andre måltider, så da får tacoen min bare være sånn. :) 

Anonymkode: bb54a...947

Skrevet

Lefse med hjemmelaget guacamole og salsa. Litt hvitløksdressing, kjøtt, agurk, salat, tomat, mais, ananas og ost

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hva som frister i tacoen der og da.

Som regel har jeg i avokado, rødløk, cherry tomater, vestfoldsalat, mango, kesam og salsa. 

Hvis jeg vil ha kjøtt og ost oppi lefsa, så tar jeg det oppi også :) med hjemmelaget tacokrydder. Mmm!

Anonymkode: 23238...5f1

Skrevet

Rømme,paprika(gul,rød og grønn),gul løk eller rødløk,agurk,cherrytomater,mais,kjøttdeig,ost,avocado og salsa saus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...